مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی:

بیشتر قطعات مورد نیاز پارس جنوبی بومی‌سازی شدند

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی از بومی‌سازی بسیاری از قطعات مورد نیاز پارس جنوبی خبر داد.



به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران
، علی‌اکبر شعبان‌پور عصر جمعه در نشست دفتر پایش فراگیر سازمان محیط زیست و مجموعه‌ وزارت نفت در محل مجتمع گاز پارس جنوبی ضمن تبریک ایام فرخنده‌ دهه‌ فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی برکات ارزشمندی برای مردم در بر داشته و در تمام حوزه‌ها و بخش‌ها به پیشرفت بالایی رسیده‌ایم.

وی افزود: در حوزه نفت و گاز و با وجود تحریم‌های دشمنان شاهد رشد و بالندگی صنعت نفت هستیم و روز به روز بر میزان موفقیت‌های ایران اسلامی افزوده می‌شود.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی از بومی‌سازی بسیاری از قطعات مورد نیاز پارس جنوبی خبر داد و خاطرنشان کرد: در سال تولید ملی با تلاش متخصصان داخلی شاهد بومی‌سازی بسیاری از قطعات مورد نیاز پارس جنوبی هستیم و این موفقیت بسیار بزرگی است که در شرایط تحریم عملیاتی شده است.

شعبان‌پور با اشاره به برپایی نمایشگاه توانمندی‌های مجتمع گازی گفت: مخترعان و مبتکران داخلی افتخارات زیادی به دست آورده‌اند که در این نمایشگاه بزرگ عرضه شده است.

وی با تاکید بر اهمیت رعایت مسایل زیست‌محیطی، زندگی پاک و سالم ر ا هدف استقرار همه‌ این مجموعه‌های صنعتی دانست و افزود: تولید، صنعت و همه‌ این تاسیسات برای داشتن زندگی بهتر است و زندگی برای تولید و اینها نیست.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی اضافه کرد: به همین دلیل است که اصل بر پاک و سالم زیستن است؛ محیط زیست و حفاظت از آن اصل اساسی این پاک زندگی کردن است که باید هدف همه‌ ما همین باشد.

حمزه زارعی مسئول آنالیزور تعمیرات ابزار دقیق پالایشگاه اول پارس جنوبی نیز در زمینه نصب و راه‌اندازی سیستم‌های پایش لحظه‌ای در مجتمع، توضیحاتی را برای حاضرین ارایه کرد.
برچسب ها: عسلویه ، قطعات ، گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.