اردبیل /

حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن پیام شور و پویایی مردم ایران است

نماینده مردم شهرستان های خلخال و كوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال پیام شور و پویایی نسل كنونی انقلاب و ناامیدی دشمنان را به دنیا مخابره می كند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / جلیل جعفری با گرامیداشت یاد و خاطره معمار كبیر انقلاب اسلامی و شهدای والامقام انقلاب اسلامی گفت: ملت ایران بار دیگر با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن با مولا و مقتدای بسیجیان ، همنام اول بسیجی عالم رهبر فزانه انقلاب تجدید بیعت كرده و آمادگی خود را برای جانفشانی ، تحقق و ادامه این راه نورانی اعلام می كنند.

نماینده مردم شهرستان های خلخال و كوثر در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت حفظ وحدت و حضور یكپارچه مردم در راهپیمایی باشكوه 22 بهمن تاكید كرد و یكی از مهم ترین جلوه های حضور وحدت آفرین مردم را مشاركت پرشور در راهپیمایی 22 بهمن ذكر كرد.

جعفری حضور غرور آفرین و حماسی اقشار مختلف جامعه در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن را پاسخی دندان شكن به استمرار تحریم های اقتصادی از سوی دشمنان و بدخواهان نظام دانست.

وی افزود: پس از گذشت 34 بهار آزادی با وجود تهدیدهای گوناگون نظامی ، سیاسی و اقتصادی مردم ولایت مدار ، غیور و همیشه در صحنه نه تنها اهداف انقلاب را فراموش نكرده اند بلكه به دنبال تثبیت و تحقق اهداف متعالی الهی آن هستند./ب

برچسب ها: اردبیل ، حضور ، پرشور ، مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.