"DRS" لوکس‌ترین خودروی آینده +تصاویر

"DRS" به عنوان "ریکشو الکتریکی" نیز شناخته می شود طرحی بسیار عجیب با دوچرخ بسیار بزرگ دارد که البته از آن به عنوان لوکس ترین خودرو آینده نیز یاد میشود.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، احتمالا تا به حال نام خودروهای "میباخ" یا "میبک" را شنیده اید. این خودروها از جمله لوکس ترین و با امکانات ترین خودروهایی هستند که می توان خریداری کرد.

در سال 2010 مسابقه ای برای طراحی یک خودرو الکتریکی سبک و با طراحی جالب والبته با وزنی کمتر از 450 کیلوگرم برگزار شد که طی آن یک طرح به نام میباخ"DRS" توانست همه را شگفت زده کند.



این خودرو که به عنوان "ریکشو الکتریکی" نیز شناخته می شود طرحی بسیار عجیب با دوچرخ بسیار بزرگ دارد که البته از آن به عنوان لوکس ترین خودرو آینده نیز یاد میشود.

این خودرو با موتور الکتریکی کار می کند و توانایی حمل 4 مسافر را در فضایی آرام و لوکس دارد. طرح اصلی این خودرو از "ریکشو" های انسانی که بیشتر در هند و کشورهای آسیای شرقی دیده می شود گرفته شده است."ریکشو" وسیله  های نقلیه ای گاری مانندی است که معمولا توسط انسان ها کشیده می شود.



بدنه این خودرو تخم مرغی بوده و یک آیرودینامیک خاصی دارد به طوری که هیچ بادی نمی تواند بدنه آن را تکان دهد و از همین رو فضای داخلی خودرو بسیار آرام و بدور از جنب و جوش های خارجی است.

گفته شده است که در داخل این خودرو آخرین امکانات فناوری روز قرار خواهد گرفت و همچنین نورپردازی آن به گونه ای خواهد بود که کسی را اذیت نمی کند و مناسب مطالعه است.

این خودرو با توجه به لوکس بودنش احتمالا بسیار گران خواهد بود ولی باید تا سال 2025 صبر کرد تا اولین نمونه های آن تولید شود و سپس امکانات اصلی آن مشخص خواهد شد.




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Germany
ناشناس
۲۳:۱۸ ۲۴ بهمن ۱۳۹۱
اصلا جالب نیست
آخرین اخبار