مشهد/ سفیر آلمان در ایران:

گروه های فشار به دنبال تخریب وجه ی ایران در سطح بین الملل هستند

سفیر آلمان در ایران گفت: درحال حاضر گروههای فشار با تبلیغات منفی علیه ایران سعی در تخریب وجه این کشور در عرصه بین المللی دارند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد برند اربل در مراسم افتتاحیه دومین کنگره بین‌المللی ایمنی جاده‌ها درمشهد اظهار کرد: تابحال 5 سفر به مشهد بواسطه برگزاری کنگره‌های علمی در بیمارستان فوق تخصصی رضوی داشته‌ام.

وی افزود: کنگره بین‌المللی ایمنی جاده‌ها که با همکاری سازمانهای مختلف بین‌المللی برگزار شده فرصت مناسبی برای تبادل اندیشه، افکار و ارائه راهکار در حوزه کمک به زندگی انسان‌ها و کاهش تصادفات است.

اربل با بیان اینکه ایران در شرایط ویژه‌ای بوسیله گروههای فشار قرار دارد گفت: در زمانی که گروههای فشار تمام تلاش خود را برای قطع روابط و به انزوا کشاندن ایران دارد شاهد حضور پر شور صاحب‌نظران خارجی در این کنگره هستیم.

وی تصریح کرد: شرکت کنندگان از دیگر کشورها در این کنگره سبب می‌شود به واقعیات موجود پی ببرند، درحال حاضر گروههای فشار با تبلیغات منفی علیه ایران سعی در تخریب وجه این کشور در عرصه بین المللی دارند.

سفیر آلمان در جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: حضور شرکت‌کنندگان خارجی در کنگره های علمی ایران سبب می‌شود تا نمایندگان ملل مختلف به رشد، توسعه و ترقی ایران در حوزه‌های مختلف پی ببرند.

اربل تاکید کرد: تا زمانی که سیاست تمام ابعاد همکاری با ایران را تحت تاثیر قرار داده باید روابط را با ایران مستحکم‌تر کرده تا حمایت خود را از جمهوری اسلامی ایران بر همگان آشکار سازیم و دومین کنگره بین‌المللی ایمنی جاده ها مدخل مناسبی برای توسعه روابط و تبادل دانش فنی و نتایج تحقیقات علمی در حوزه تصادفات و ایمنی جاده‌ها است/س 

برچسب ها: گروه فشار ، تخریب ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.