مشهد/

ایمنی جاده‌ها مشارکت جمعی و کار تیمی را می‌طلبد

رئیس کنگره بین‌الملل ایمنی جاده‌ها گفت : ایمنی جاده‌ها مشارکت جمعی و کار تیمی را می‌طلبد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، سعید عبدالحسینی در مراسم افتتاحیه دومین کنگره بین‌المللی ایمنی جاده‌ها در مشهدبا بیان اینکه بررسی علمی و ارائه راهکار عملی برای کاهش آلام بشری در رأس اهداف برگزاری کنگره‌های بیمارستان رضوی است، خاطرنشان کرد: باید با برگزاری کنگره‌های علمی راه ورود برای تعامل و مشارکت‌های فکری را تسهیل دهیم.

وی تصریح کرد: با توجه به آمار بالای تصادفات و مرگ و جرح‌های ناشی از آن در سال‌های اخیر به همت مجدّانه نیروی انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی شاهد کاهش تلفات جاده‌ای هستیم.

رئیس کنگره بین‌المللی ایمنی جاده‌ها با اشاره به اینکه ایمنی جاده‌ها مشارکت جمعی و کار تیمی را می‌طلبد، گفت: اساس برگزاری این کنگره ایجاد باورمندی برای کمک و تعالی بشریت و تقویت روحیه کار جمعی است.

رئیس بیمارستان فوق تخصصی رضوی با ابراز خرسندی از تعامل بیمارستان رضوی با سازمان جهانی بهداشت گفت: در دو سال اخیر این روابط به شکل چشمگیری تقویت شده و امروز شاهد آن هستیم که بیمارستان فوق تخصصی رضوی مشهد با عنوان پایلوت ایمنی جاده‌ها آغاز به کار کرده است.

وی یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران با فکر و ایده‌های اسلامی که نشأت گرفته از آمیزه های دینی و منویات رهبری است به شکل حقیقی و منطقی در زمانی که مدعیان حقوق بشر با رفتار متناقض گونه خود حقوق عرفانی را پایمال می‌کنند، کمک رسان بشر برای تعالی و کمال انسانی است.

عبدالحسینی کنگره بین‌المللی ایمنی جاده‌ها را نگاه کلان برای ایثار و کمک به بشریت با پرچمداری آستان قدس رضوی و جمهوری اسلامی ایران توصیف کرد و ادامه داد: تصادفات یکی از آلام بشر صنعتی است و امروز در این جهان صنعتی باید از مسیر درست، آلام بشر مرتفع و امنیت و رفاه را ارزانی انسان‌ها کرد.

رئیس کنگره بین‌المللی ایمنی جاده‌ها یادآور شد: هدف از برگزاری همایش هم اندیشی برای ارائه راهکار در مسیر کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای و ایمن سازی جاده و خودروها در جمهوری اسلامی و منطقه است/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.