رضايي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد:

انتقال پايتخت ضرورتي براي نجات مردم تهران

نماينده مردم خمين در مجلس گفت: انتقال پايتخت از تهران به مکاني ديگر، براي ادامه روند توسعه در تهران ضروري است چراکه زندگي و سلامتي مردم اين شهر دچار مشکلات اساسي است و براي نجات آن‌ها از اين وضع بايد چاره‌اي انديشيد.

محمد ابراهيم رضايي، نماينده مردم خمين در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، با اشاره به طرح انتقال پايتخت از تهران به شهري ديگر گفت: طرح اين موضوع در حد بيان ضرورت‌ها و اهداف آن بوده و هنوز هيچ کار کارشناسي در اين زمينه صورت نگرفته است.
 
عضو کميسيون شوراها ادامه داد: انتقال پايتخت از تهران به مکاني ديگر، براي ادامه روند توسعه در تهران ضروري است چراکه زندگي و سلامتي مردم اين شهر دچار مشکلات اساسي است و براي نجات آن‌ها از اين وضع بايد چاره‌اي انديشيد. 

نماينده مردم خمين تصريح کرد: اين طرح از چند سال پيش مطرح شده و شهرهايي مانند تبريز، قم، مرکزي و اصفهان نيز براي جايگزيني پيشنهاد شده‌اند اما همه اينها در حد بحث بوده و هنوز کارهاي فني و تخصصي انجام نشده است. 

رضايي افزود: اجراي طرح انتقال پايتخت فراز و نشيب‌هايي دارد و منابع زيادي براي احداث ساختمان‌هاي جديد در پايتخت جايگزين نيازاست.

عضو کميسيون شوراها در پايان خاطرنشان کرد: کميسيون‌هاي اصلي و فرعي بايد همه جوانب اين طرح را بررسي کرده و با کارشناسي و اصول محاسبه شده، شهر مناسبي را براي پايتخت در نظر بگيرند.
 
انتهاي پيام/  

برچسب ها: انتقال ، پایتخت ، تهران ، ضرورت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار