مجرم متهم به تجاوز به عنف و شرارت در شیراز به دار مجازات آویخته شد

یک مجرم متهم به تجاوز به عنف و آزار و اذیت جنسی و شرارت امروز در شیراز و در ملاءعام به دار مجازات آویخته شد.

به گزارش حوزه حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، سحرگاه ديروز يک مجرم متهم به تجاوز به عنف و آزار و اذیت جنسی و شرارت در شیراز و در ملاءعام به دار مجازات آویخته شد.

معاون دادستان شیراز در حاشیه مراسم اعدام، اظهار داشت: «الف–ب» 29 ساله در پوشش مسافرکش شخصی، اقدام به ربودن زنان و دختران کرده و پس از طی مسیر با انحراف و تغییر مسیر ناگهانی از شهر خارج می‌شد و نیات شیطانی خود را عملی مي‌كرد.

 قاضی کوروش زارعی در تشریح اعمال خبیثانه این معدوم اضافه کرد: شیوه ارتکاب به جرم این شخص به نحوی بود که پس از سوار کردن زنان و دختران در پوشش مسافر بر شخصی با کمک همدست خود، فرد را مورد زورگیری قرار داده و پس از ضرب و شتم طعمه‌های خود در داخل خودرو و گرفتن توان مقابله‌ای آنان، این افراد را به خارج از شهر منتقل و با استفاده از شوکر برقی آنها را بی حس و به طرز فجیعی مورد آزار جنسی و تجاوز به عنف قرار می‌داد.

وی افزود: این فرد شرور پس از انجام نیات شیطانی خود افراد مورد تجاوز قرار گرفته را در شهر رها می‌کرد؛ این در حالی است که برخی از این زنان مورد تجاوز قرار گرفته شده متاهل بوده و از آبرو و حیثیت اجتماعی بالایی برخوردار می‌باشند.

این مقام قضایی افزود: متاسفانه این فرد به خواهش و التماس قربانیان خود مبنی بر پرهیز از آلوده کردن دامان آنان به گناه توجه نکرده و قربانیان خود را با بی رحمی مورد تجاوز قرار می‌داد.

معاون دادستان شیراز ابراز داشت: براساس تحقیقات صورت گرفته، شش مورد بزه ارتکابی از سوی این مجرم به اثبات رسیده و به آن اقرار کرده است.

وی افزود: این فرد که در پرونده کیفری خود جرائمی از جمله آدم ربایی، سرقت مسلحانه، تجاوز به عنف زنان و دختران و همچنین شرارت را دارد ؛ که با توجه به تعدد بزهکاری‌های ارتکابی، افرادی به خاطر حفظ آبرو از وی شکایت نکرده‌اند.

سرپرست اجرای احکام کیفری شیراز افزود: حکم اعدام این فرد در شعبه چهارم دادگاه کیفری استان فارس صادر شده و در شعبه 11 دیوان عالی کشور به تایید رسیده است و پس از استیذان و طی شدن مراحل قانونی این حکم صبح امروز در میدان گاز شیراز در ملاءعام اجرا شد.

گفتنی است؛ این فرد متجاوز در محلی به دار مجازات آویخته شد که بزه‌های انتسابی را از این محل آغاز و طعمه های خود را از این مکان انتخاب می‌نمود.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار