زورگیران ناکام به کلانتری شکایت کردند؛

ویراژ زورگیران و خفت گیران مأمورنما در تهران

یک باند زورگیر و خفت گیر با بر تن داشتن لباس ناجا و ضرب و شتم با مردم از آنان زورگیری و اخاذی می نمودند که توسط پلیس فاتب منهدم شدند.

رئیس کلانتری 172 عبدالعظیم در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: مأموران این یگان با تشدید گشت زنی های مستمر خود در راستای حفظ امنیت در محدوده حوزه استحفاظی شب گذشته ساعت 22:50 دقیقه در آدرس روبروی تصفیه خانه جنوب شهرری زمین های کشاورزی صاحب جم یک دستگاه خودروی پیکان سفید رنگ را که در داخل جوی آب واژگون شده بود و یک دستگاه خودروی نیسان آبی رنگ با چراغ های روشن بالای سر خودروی پیکان متوقف شده بود را مشاهده نمایند.

سرگرد منصور زمانی در ادامه اظهار داشت: مأموران جهت بررسی موضوع به صحنه مورد نظر نزدیک شده و شخصی به هویت علیرضا 32 ساله به واحد گشت مراجعه کرد و اظهار داشت که خودروی پیکان با چراغ گردان به همراه چهار تن به این موقعیت آمده و به کارگران افغانی خود را مأمور معرفی نمودند و با شکستن درب قصد آمدن به داخل را داشته که با تماس کارگران با این جانب سریعا به محل آمده و با سرنشینان خودرو درگیر شدند.

وی افزود: طی درگیری شخصی که دارای لباس و شلوار ناجا بوده قصد متواری شدن را داشت که با خودروی نیسان علیرضا برخورد و واژگون می گردد.

این مقام مسئول انتظامی ضمن اشاره به ثبت وقایع خاطر نشان کرد: ماموران پس از اطلاع رسانی و آگاهی این مورد به تمامی واحدها و پایگاه توانستند این افراد را که از محل متواری شدند حدودا 40 دقیقه بعد در کلانتری به دلیلی که به بهانه چند تن از کارگران مورد ضرب و شتم قرار گرفتند دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی ارجاع شدند.

لازم به ذکر است، که همگی متهمان دارای سابقه متعدد بوده و همچنین لباس های ناجا را از تن خود درآورده بود./ز

برچسب ها: خودرو ، درگیر ، سرگرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار