حجت‌الاسلام‌ اکرمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

این جمله مقام معظم رهبری که "من فعلا نصیحت می‌کنم" بسیار دلپذیر و انذاردهنده بود

عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه سخنان دیروز مقام معظم رهبری را باید در بخش‌های مختلف مورد تحلیل قرار داد و مخاطب هر بخش پیام خود را بگیرد و رفتارش را نسبت به آن تنظیم کند، گفت: جمله رهبری که "من فعلا نصیحت می‌کنم" بسیار دلپذیر و اخطار مهمی است.

"حجت‌الاسلام و المسلمین سیدرضا اکرمی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران؛ درباره بیانات مقام معظم رهبری در جمع مردم آذربایجان(28بهمن)، با بیان اینکه اگر بخواهیم همه جانبه به فرمایشات رهبری نگاه کنیم، این فرمایشات چند بخش داشت، گفت: یک بخش از سخنان رهبری به اهانت‌کنندگان در حرم حضرت معصومه (س) مربوط می‌شد که درباره آنها فرمودند «اگر واقعاً حزب اللهي و مؤمن هستند بدانند كه اين كارها به ضرر كشور و خلاف شرع است و اگر هم اعتنايي به اين حرف‌ها ندارند كه حسابشان جداست».

حجت‌الاسلام اکرمی افزود: مقام معظم رهبری دراین باره فرمودند «بنده كاملاً مخالف اين كارها هستم، كه قبلاً هم نظير آن در مرقد مطهر حضرت امام (ره) اتفاق افتاد و به مسئولان تذكر دادم جلوي اين كارها را بگيرند».

عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به بخش دیگری از سخنان رهبر انقلاب، عنوان کرد: این بخش متوجه سران قواست که رهبر به آنها تذکرات مناسب را دادند؛ ایشان کار رئیس‌جمهور را خلاف شرع و نصایح دانستند و به رئیس مجلس تذکر دادند که عملکرد مناسبی در این زمینه نداشته است.

نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی ادامه داد: موضوع مفاسد اقتصادی یکی دیگر از بخش‌های مهم بیانات رهبری بود که ایشان دراین باره فرمودند «چند سال قبل درباره مبارزه با فساد اقتصادي، نامه‌اي به رؤساي قوا نوشتم؛ مكرر مي‌گويند فساد اقتصادي اما اين كار با به زبان گفتن تمام نمي‌شود بلكه نيازمند مبارزه عملي است».

وی افزود: رهبری در این دیدار تاکید کردند که"من فعلا نصیحت می‌کنم"؛ این جمله بسیار دلپذیر و اخطار مهمی است به این معنا که اگر این مسائل رعایت نشود برخورد دیگری خواهم داشت.

حجت‌الاسلام اکرمی تصریح کرد: سخنان دیروز مقام معظم رهبری را باید در بخش‌های مختلف مورد تحلیل قرار داد و مخاطب هر بخش پیام خود را بگیرد و رفتارش را نسبت به آن تنظیم کند.

عضو جامعه روحانیت مبارز همچنین تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب هم شرایط جامعه را رصد می‌کند و هم تذکر می‌دهد؛ هرجا هم که لازم باشد خودشان وارد عمل می‌شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار