باشگاه خبرنگاران از "مرکز همجنس‌گرايان" دنيا گزارش مي‌دهد:

"شب‌هاي تل‌آويو" چگونه سپري مي‌شوند؟ + تصاوير و فيلم

"تل‌آويو"، جايي که خواب در آن معني ندارد و تمام ساعات روز بيدار است. از عمده ويژگي‌هاي تل‌آويو اين است که فساد در آن بيداد مي‌کند.

به گزارش خبرنگار سياست خارجي؛ باشگاه خبرنگاران در گزارشي با عنوان " معروف‌ترين جاسوس زن تن فروش اسرائيلي كيست؟" از سوء استفاده رژيم صهيونيستي از زن‌ها و ويژگي‌‌هاي زنانگي آن‌ها در راه رسيدن به اهداف سياسي پرده برداشت. زن‌ها در سرزمين‌هاي اشغالي به ابزاري پرسود براي تجارت و صنعت گردشگري رژيم صهيونيستي تبديل شده‌اند به همين واسطه شهرك صهيونيستي "تل‌آويو"، اين روزها به دليل اشاعه فساد و فحشا در اين منطقه به "مرکز همجنس‌گرايان جهان" تبديل شده‌ است.

 

تل‌آويو به جايي معروف است که خواب در آن معني نداشته و تمام ساعات شبانه‌روز بيدار است.

اما چه ويژگي‌هايي تل‌آويو را متمايز مي‌سازد؟

در زير به برخي از ويژگي‌هاي شاخص تل‌آويو اشاره شده است که به طور مفصل به آن‌ها پرداخته خواهد شد:‌

* تل‌آويو مرکز همجنس‌گرايان دنيا معرفي شده است.

 

* بيشترين خانه‌هاي فساد دنيا در تل‌آويو قرار دارند.

* تل‌آويو با مرکز قمار دنيا يعني "لاس‌وگاس" مقايسه مي‌شود.

 

* ماهي يک ميليون نفر به خانه‌هاي فساد در اين شهرک صهيونيستي نشين مي‌روند.

* تل‌آويو يکي از 4 مکان اول دنيا از لحاظ تعداد روسپي است.

* سالانه 3 تا 5 هزار روسپي به سرزمين‌هاي اشغالي قاچاق مي‌شوند.

* اسراييل سومين رژيم جهان از لحاظ قاچاق انسان است.

مرکز فساد دنيا کجاست؟

به گزارش بي‌بي‌سي، روسپي‌گري در سرزمين‌هاي اشغالي امري "قانوني" است. گرچه گفته مي‌شود خانه‌هاي فساد در اين رژيم غير قانوني هستند اما حدود 280 خانه فساد در تل‌آويو مشغول به فعاليت هستند که همين امر اسراييل را به يکي از 10 مکان دارنده بيشترين تعداد خانه فساد تبديل کرده است.

 

روزنامه انگليسيthe Sun"" انگليس نيز در سال 2010 تل‌آويو را با 250 خانه فساد مرکز فساد دنيا ناميد، البته اين ميزان اکنون به 280 رسيده است.

چرا تل‌آويو به مرکز تجمع همجنس‌گرايان دنيا تبديل شده است؟‌

 
 
به گزارش ديلي‌بيست، تل‌آويو را مي‌توان با "لاس‌وگاس" در آمريکا مقايسه کرد. شهري پر از کلوپ‌هاي شبانه مخصوص همجنس‌گرايان، قمارخانه‌هاي فراوان، ساحل‌ها و هتل‌هاي مخصوص همجنس‌گرايان.

 

مقامات رژيم صهيونيستي از جاذبه‌هاي همچنس‌گرايي در تل‌آويو سود فراواني کسب کرده‌ و صنعت گردش‌گري اين رژيم را به طور قابل ملاحظه‌اي گسترش داده‌اند. در سال گذشته حدود 50 هزار مسافر همجنس گرا به تل‌آويو سفر کرده‌اند.

گزارشي که موسسه توريست همجنس‌گرايان اروپا منتشر کرده است نشان مي‌دهد، همجنس‌گرايان اروپايي سالانه 0.25 ميليارد دلار در تل‌آويو خرج مي‌کنند. در سال 2011، يک نظرسنجي توسط شرکت‌هاي هوايي آمريکايي انجام شد که در نتيجه آن تل‌آويو به عنوان مرکز همجنس‌گرايان دنيا معرفي شد. 

 


يکي از دلايلي که تل‌آويو را به "خانه همجنس‌گرايان" دنيا تبديل کرده است، پذيرش عمومي صهيونيست‌ها به اين مسئله است. صهيونيست‌ها که به هيچ نوع اخلاقياتي پايبند نيستند، و به ارزش‌هاي خانوادگي ارج نمي‌گذارند با اين مسئله نيز مشکلي ندارند.

 

اما بي‌بند و باري‌ها در تل‌آويو که اخيرا بسيار افزايش يافته و طبق گزارشات مي‌توان همه جا شاهد آن بود،‌ باعث افزايش نرخ بيماري‌هايي مانند ايدز شده است. به گزارش سازمان AIDS رژيم صهيونيستي، نمونه‌هاي مبتلا به ايدز از سال 2007 تاکنون 30 درصد افزايش يافته است.

تبليغات گسترده جنسي در راستاي جذب گردشگر

 
به گزارش يديعوت آحارانوت؛ کارت‌ها و مجلاتي که در سرزمين‌هاي اشغالي خدمات جنسي ارائه مي‌دهند بسيار هستند و همه جا مي‌توان اين کارت‌ها را پيدا کرد، در پياده‌روها در پارک‌ها و حتي زير برف‌کن خودروها.

 
شخصي به نام Bernheimer، در اين رابطه‌ مي‌گويد: تل‌آويو تبديل به يک مرکز فساد بزرگ شده است. افراد تنها به خاطر ايجاد روابط جنسي و فساد و مصرف مواد مخدر به اين شهر سفر مي‌کنند.

 


دليل شهرت محله" ايستگاه اتوبوس قديمي تل‌آويو" چيست؟

پايگاه تحليلي vilmantas-dambrauskas، محله" ايستگاه قديمي اتوبوس تل‌آويو" ""Old Tel Aviv Central Bus Station، يکي از کثيف‌ترين و فاسدترين مناطق تل‌آويو است. اين منطقه به نام‌هاي "چراغ قرمز تل‌آويو" و "ايستگاه آخر معتادان" معروف است. ايستگاه اتوبوس قديمي در سال‌هاي 1941 تا 1993 ايستگاه اصلي اتوبوس در تل‌آويو و يک مرکز تجاري بزرگ بود.

 
 
تخمين زده مي‌شود که حدود 70 درصد از روسپي‌هاي که در تل آويو کار مي‌کنند از کشورهاي اتحاديه جماهير شوروري سابق به اين منطقه قاچاق شده‌ باشند.

 
 
در اين منطقه بسياري از مهاجران غيرقانوني و کارگران کشورهاي خارجي مستقر هستند. به علاوه، يکي از دلايل شهرت اين منطقه، وجود تعداد زيادي از خانه‌هاي فساد است.

 


در فيلم زير، مناطقي از شهر تل‌آويو نشان داده مي‌شود که فساد و روسپي‌گري در آنجا فراوان است. تل‌آويو به علاوه اينکه يکي از فاسدترين مکان‌هاي دنيا است، از کثيف‌ترين‌ها هم به شمار مي‌رود.



به گزارش هاآرتص، بسياري از روسپي‌هايي که در اين منطقه کار مي‌کنند بي خانه و مکان بوده و در خيابان‌ها مي‌خوابند.

يکي از زنان روسپي در مصاحبه با اين روزنامه صهيونيستي گفته است: اين يک راز سرباز است. همه مي‌دانند. ساعت کاري ما 10 صبح شروع مي‌شود، اما اگر ساعت 9 صبح درها را باز کنيم، مشتري‌ها باز هم پيدا مي‌شوند، اگر 8 هم باز کنيم باز مشتري داريم. وقتي که من صبح به اينجا مي‌رسم صفي طولاني از مردها منتظر هستند تا کار شروع شود.

به گزارش rense، در حال حاضر بيست‌هزار روسپي در تل‌آويو به فعاليت مي‌پردازند. اين زن‌ها و گاهي اوقات پسران نوجوان در آپارتمان‌هاي کثيف و تنگ، در کلوپ‌هاي شبانه نگهداري مي‌شوند و گاهي اوقات تا 25 مرد در روز مشتري دارند.

 


به گزارش هاآرتص، طبق نظر سنجي‌هاي صورت گرفته در سال 2011 مشخص شد، حدود 83 درصد از زن‌هاي تل‌آويو حداقل يک بار در طول عمر خود مورد آزاد جنسي قرار مي‌گيرند.

ماهي يک ميليون صهيونيست به خانه‌هاي فساد مي‌روند

به گزارش سازمان مبارزه با قاچاق انسان، تعداد صهيونيست‌هايي که به خانه‌هاي فساد مي‌روند ماهانه به يک ميليون نفر مي‌رسد. ميزان تقاضاي فساد آنقدر در سرزمين‌هاي اشغالي بويژه تل‌آويو افزايش يافته است که قاچاقچيان رو به دخترها و زنان صهيونيست آورده‌اند تا بتوانند خانه‌هاي فساد را پر کنند.


استفاده از دخترهاي 14 ساله به عنوان روسپي

وب‌سايت يديعوت آحارانوت در ماه گذشته خبري مبني بر کشف يک زنجيره قاچاق نوجوانان در تل‌آويو منتشر کرد. طبق اين گزارش سن دخترهاي کشف شده بين 14 تا 16 سال بوده است. گروهي از مردها که سن آن‌ها از 20 تا 60 ساله بوده در طي سال‌هاي زيادي گروهي از دختران نوجوان را قاچاق کرده و آن‌ها را اجاره مي‌دادند.

يک مامور پليس در اين رابطه گفته است: تعداد اين دخترها يک يا دو نفر نيست بلکه تعداد بسيار زيادي از اين دخترها وجود دارند که اين موضوع را غير قابل باور کرده‌اند.

 

يديعوت آحارانوت در گزارش ديگري با عنوان "تجارت پررونق جنسي" اسراييل اذعان مي‌کند قاچاق انسان در اسراييل بيش از ده‌ها ميليون دلار سود براي اين رژيم به همراه دارد. بنابر اين گزارش، سالانه هزاران زن به سرزمين‌هاي اشغالي قاچاق شده و در صنعت روسپي‌گري رژيم صهيونيستي مورد استفاده قرار مي‌گيرند.

گاوچرانان نيمه شب تل‌آويو/ قاچاق فزاينده انسان به سرزمين‌هاي اشغالي

به گزارش يديعوت آحارانوت، تجارت قاچاق انسان به يکي از پرسودترين کارها در اسراييل و بويژه در توريستي‌ترين مناطق سرزمين‌هاي اشغالي يعني تل‌‌آويو تبديل شده است. سالانه بيش از 3000 هزار زن اروپاي شرقي به سرزمين‌هاي اشغالي قاچاق مي‌شوند.


براساس تحقيقاتي که سال 2005 انجام شد، سالانه هزاران زن به اسراييل قاچاق شده و در خانه‌هاي فساد به فروش مي‌رسند.

به گزارش وب‌سايت تحليليhavoscope، تجارت فساد جنسي در سرزمين‌هاي اشغالي سالانه 2 ميليارد دلار سود دارد.


 گلوبال‌ريسرچ، در گزارشي در سال 2012 اذعان کرد بيش از 10 هزار روسپي در اسراييل حضور دارند که بسياري از آن‌ها در 280 خانه فساد تل‌آويو کار مي‌کنند. اين زن‌ها با وعده کار و شرايط اجتماعي بهتر به بردگي در آمده و در مزايده‌هايي که در کلوپ‌هاي شبانه انجام شده فروخته مي‌شوند.

بنا بر ابن گزارش، بسياري از زن‌هايي که مورد تجاوز قرار مي‌گيرند حاضر نيستند عليه قاچاقچيان شهادت بدهند، چرا كه در صورت شناسايي، پليس اين زن‌ها را به عنوان مهاجر غير قانوني شناخته و آن‌ها را دستگير مي‌كند، و اين در حالي است که قاچاقچيان صهيونيست تحت تعقيب قرار نگرفته و آزاد مي‌شوند.

در فيلم زير مستندي از فساد در تل‌آويو به نمايش در آمده است.




برچسب ها: تل آویو ، فساد ، روسپی ، اسراییل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۵۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۱ ۲۵ تير ۱۴۰۰
لعنت بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
rahman
۱۸:۵۰ ۰۴ فروردين ۱۴۰۰
خداوندا چقد صبرت زیاده چقد می بخشی چقد نسبت به بنده هات رفعت نشون میدی شایدبندگان از گناه خودبرگردنداما افسوس بنده وای به اون روزی که به خودش واگذارش میکنی دیگه غرق در فساد و دنیا وفراموشی خواهد شد خداوندا خودت به داد اون دختران بی گناه و معصوم که گیر هرزه و انسانها رذل میفتن برس خدایا ظهور امام عزیزمان رو تعجیل بفرما مرگ براستکبار جهانی مرگ بر امریکا و ال سعود مرگ بر صهیونیسم جهانی مرگ برامارات
Iran (Islamic Republic of)
سردارسلیمانی
۲۱:۵۴ ۰۱ خرداد ۱۳۹۹
به امر سید دلها حضرت امام خامنه ای مدظله‌العالی جان ها به فدایش همین روزهای پیش رو اسرائيل نخواهیم داشت و تل آویو و حیفا به زودی زود با خاک رس یکسان خواهد شد.
Iran (Islamic Republic of)
یک مسلمان
۲۱:۱۵ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
بسم اللّٰه
ان شاء اللّٰه که هر چه زود تر رژیم غاصب اسرائیل از صحنه ی روزگار محو خواهد شد.
یقیناً فساد و ظلم پایدار نخواهد ماند.
قطعاً خداوند متعال بر هر کاری تواناست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۴ ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
کره زمین واسه پاک شدن از این خوکهای کثیف به یه هیتلر اریایی ثانی نیاز داره که کار نیمه تموم هیتلر رو تکمیل کنه ایشالله ایران کره زمین رو از شرشون خلاص میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۶ ۱۱ شهريور ۱۳۹۷
انشاالله وعده الهی نزدیک است این خون بیگانهان ازطرف خداوند متعال بی جواب نخواهد بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۶ ۱۰ تير ۱۳۹۷
به امید اینکه موشک های ما تو تل آویو فرود بیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۱ ۲۳ خرداد ۱۳۹۷
اسرائیل نابود خواهد شد این وعده خداوند است.
Iran (Islamic Republic of)
ساغی
۱۵:۱۲ ۲۱ خرداد ۱۳۹۷
ان شا الله تا ۲۵ سال دیگر چیزی به نام رژیم صهیونیستی باقی نمیماند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۹ ۱۷ خرداد ۱۳۹۷
فساد همه کشورها هست آمار اسراییل بیشتر هست رابطه آمریکا با اسراییل قوی هست نابود شدنی نیست
Netherlands
خشایار
۰۴:۳۴ ۲۳ اسفند ۱۳۹۶
مرگ بر اسرائیل...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۸ ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
خدایا شر این جنایتکاران رو کم کن اللهم عجل لو یک فرج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۸ ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
خدایا شر این جنایتکاران رو کم کن اللهم عجل لو یک فرج
Iran (Islamic Republic of)
فرشته
۲۰:۲۳ ۲۰ دی ۱۳۹۶
اللهم عجل ولیک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۱۶:۵۷ ۲۱ آذر ۱۳۹۶
لعنت‌خدا‌براسرائیل‌وآمریکا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۱ ۱۶ آذر ۱۳۹۶
مرگ بر اسراییل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۵ ۰۶ آذر ۱۳۹۶
اسرائیل نابود است اسلام پیروز است
Iran (Islamic Republic of)
نگار
۲۲:۳۱ ۲۷ مهر ۱۳۹۶
اسرائیل همینه دیگه آخرتی که ندارن به امید روزی که یکی از موشک های پدر موشک ایران شهید سرافرازی تهرانی مقدم بخوره به قلب این کثیف خونه تا پودر شون کنه اشیاء...
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۲۳:۳۹ ۲۱ مهر ۱۳۹۶
به فرموده رهبر عزیزمان تا ۲۵سال آینده اسراییل ازروی زمین محو خواهد شد به شرط اینکه همه کشورهای اسلامی با هم متحد شوند انشالا برای فرج امام زمان صلوات
Iran (Islamic Republic of)
محمد مهدی
۱۲:۲۷ ۰۹ مهر ۱۳۹۶
مرگ بر اسراییل همجنس باز
United States of America
امید
۲۲:۰۰ ۳۱ شهريور ۱۳۹۶
این طویله پر از پشکل باید هرچه زودتر نابود شود وگرنه آتش این حرامزاده ها دامن بشریت را میگیرد
United States of America
امید
۲۲:۰۰ ۳۱ شهريور ۱۳۹۶
این طویله پر از پشکل باید هرچه زودتر نابود شود وگرنه آتش این حرامزاده ها دامن بشریت را میگیرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۰ ۱۷ شهريور ۱۳۹۶
چه رژیم کثیفیه این اسراییل تف به شرفشون انصافا غده سرطان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۱ ۰۲ شهريور ۱۳۹۶
اسرائل خودش خودش را نابوود خواهد کرد آمین
Iran (Islamic Republic of)
امیرمحمد
۰۱:۱۷ ۲۷ مرداد ۱۳۹۶
اسرائیل لعنتی نابود بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۳ ۳۰ شهريور ۱۳۹۴
مرک بر امریکا
United States of America
ناشناس
۲۳:۱۶ ۰۶ دی ۱۳۹۳
مرك بر اسرایيل فاسد
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
حمید
۰۱:۰۹ ۰۹ آذر ۱۳۹۳
خدایا عاجزانه ازت میخواهیم که در ظهور حجت خود تعجیل کنی تا دنیا را از این صهیونیست های انسان نما و همجنسگرایان کثیف و حیوان صفت پاک کند.انشاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۹ ۲۳ تير ۱۳۹۳
مرگ بر اسراییل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۷ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
مرگ بر اسرائیل
اسرائیل باید از بین برود
مرکز فساد دنیا اسرائیل غاصبه
Iran (Islamic Republic of)
علي
۱۹:۴۴ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
واقعاشرماوراست
United States of America
موتی
۱۶:۰۵ ۲۷ آبان ۱۳۹۲
خدا خیرشون بده
Iran (Islamic Republic of)
لیلا
۱۳:۱۷ ۱۷ آبان ۱۳۹۲
خدا لعنتشون کنه
-
یک ایرانی
۰۰:۱۱ ۲۶ مهر ۱۳۹۲
به نظرمن امریکا واسرايیل وانگلیس نداره هرسه تاشون لکه ننگ هستن
Iran (Islamic Republic of)
سید جلال
۱۷:۲۷ ۲۲ شهريور ۱۳۹۲
هر کجا حرف از فساد و فحشا است
نام کشور ملعون اسرائیل میدرخشد..
Iran (Islamic Republic of)
سیدامیر افخمی
۲۱:۳۸ ۱۰ مرداد ۱۳۹۲
اونا نمیدونن ما شیعه هستیم و از یه شیعه سخت ترین کارهاهم برمیاد واسراییل به دست ما شیعه ها ازبین میره به حق امام حسین انشالله ظهور سریعتره امام زمان رو خدا برسونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۱ ۱۶ خرداد ۱۳۹۲
مرگ بر لاس وگاسی ها
United States of America
ناشناس
۰۰:۱۶ ۰۸ اسفند ۱۳۹۱
ان شاء ا... كه به اذن خدا كن فيكون شوند.
Iran (Islamic Republic of)
احمد علی جهان بین
۱۶:۲۸ ۰۵ اسفند ۱۳۹۱
مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا
-
حیدر
۱۱:۵۶ ۰۵ اسفند ۱۳۹۱
هیچی ندارم که بگم.فقط آدمهاچشمهاشون روبازکنندوگوشهاشون وتیزکنندکه هیچ کارخدابی حکمت نیست که ازاول یهودرالعن کرد
وفرمودهرکس باانهادوستی کندازانهاست وخدابدکاران وفاسدان رادوست ندارد.درودبرخامنه ای درودبرایراتن مادرودبرانقلاب اسلامی ایران ودرودبرحزب الله وسیدحسن نصرالله
-
ابراهیم
۰۸:۵۷ ۰۵ اسفند ۱۳۹۱
این از نشانه های متلاشی شدن اسرائیل است. یقین داشته باشید . مرگش قطعیست.ساختار اسرائیل حرام است.و حرام هم می میرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۱ ۰۵ اسفند ۱۳۹۱
درود برنظر دهندگان
Poland
مهدی
۲۲:۵۱ ۰۴ اسفند ۱۳۹۱
اینها نمونه بارز قوم لوت هستند وانشاالله بزودیعاقبتشان هم مثل آنها خواهد شد.
Iran (Islamic Republic of)
ابرار
۱۸:۱۸ ۰۴ اسفند ۱۳۹۱
بسم الله

چه خوش گفت پیر سفر کرده ی ما
که اسرائیل یک غده سرطانی است و باید از روی زمین محو شود.
Iran (Islamic Republic of)
mohammad teymory
۱۵:۳۸ ۰۴ اسفند ۱۳۹۱
ya mahdi ajel ala zhorek
Iran (Islamic Republic of)
mohammad teymory
۱۵:۱۰ ۰۴ اسفند ۱۳۹۱
chi mishod hava miveye mamnoae ro nemikhord oun moge zamini ham vojod nadash ta ma ham dar morede rajimhaye ningini mesle sehyonist ro nemidim .ama hala ke shode .ya mahdi bia jahan ro nejat bede.labbeik ya khamanee.
Iran (Islamic Republic of)
اهورا پارسی
۱۴:۲۵ ۰۴ اسفند ۱۳۹۱
اسراییل ننگی برای جامعه بشری و خاورمیانه است
Iran (Islamic Republic of)
محمدی پور
۲۳:۲۵ ۰۳ اسفند ۱۳۹۱
انشاء الله به زودی زود فروپاشی اسرائیل جعلی نزدیک خواهد بود.
Iran (Islamic Republic of)
امیدوار
۲۲:۳۱ ۰۳ اسفند ۱۳۹۱
این رژیم به حول قوه ی الهی به سوی نابودی پیش میرود و خودرادرون دیواری محصورساخته
اللهم عجل لولیک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
یوسق ترشی
۲۲:۱۰ ۰۳ اسفند ۱۳۹۱
مرگ بر منافق
Iran (Islamic Republic of)
روح الله
۲۲:۰۹ ۰۳ اسفند ۱۳۹۱
خدواوند در جای حق است و وعده او نیز حق است (بزودی صالحان وارثان زمین میشوند) منتقم می آید و ریشه فساد را انشاالله دوشادوشش میخشکانیم و بشر به کمال حقیقی و واقعی خود میرسد و نماد اشرفیت خود بر سایر خلایق را به تمام و کمال بظهور رسانده و مایه مباهات خداوند عالم بر ملائک میگردد.روح الله پاپی
Iran (Islamic Republic of)
هاشمی
۰۹:۳۰ ۰۲ اسفند ۱۳۹۱
این احمقها بواسطه همین اعمال سخخیف بزودی نسل خودشون رو منقرض میکنند انشالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۸ ۰۲ اسفند ۱۳۹۱
مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
امین
۰۹:۰۵ ۰۲ اسفند ۱۳۹۱
مرگ بر اسراییل این غده سرطانی وفرزند نامشروع امریکا
-
منامن
۰۸:۰۴ ۰۲ اسفند ۱۳۹۱
خواهشا اينقدر اسم اين رژيم را نيارين كه آدم چندشش مي شه.
Iran (Islamic Republic of)
saman
۰۷:۴۶ ۰۲ اسفند ۱۳۹۱
به امید روزی که هیچ اثری از اسرائیل نبینیم نه بشنویم. انشالله.
Iran (Islamic Republic of)
hosein
۰۵:۵۶ ۰۲ اسفند ۱۳۹۱
حیف از وقت که درباره این لعنت شده ها حرف زد.
Iran (Islamic Republic of)
تسنيم
۰۵:۳۰ ۰۲ اسفند ۱۳۹۱
اين خبر نشان ميداد كه اسرائيل خودش به نابودي خودش كمك ميكند.
Iran (Islamic Republic of)
شاهد
۰۳:۴۸ ۰۲ اسفند ۱۳۹۱
بچه ها اسرائیل همینجوری لعنت شده هست ، انشاالله با غیرت ایرانی اسلامی خودمون ، با علم و دانشمون اسرائیل رو محوش میکنیم . یا علی
Iran (Islamic Republic of)
Mohammad
۰۲:۳۱ ۰۲ اسفند ۱۳۹۱
آن شا الله امام‌ زمان خیلی زود ظهور میکنه و دنیا از بدی خالی میشه عجب آدمای پسدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۸ ۰۲ اسفند ۱۳۹۱
Down with Israil
Iran (Islamic Republic of)
peace
۰۲:۰۵ ۰۲ اسفند ۱۳۹۱
ای کاش آدما یکم دلشون به حال هم می سوخت و انصاف داشتن
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
مهدی
۰۲:۰۰ ۰۲ اسفند ۱۳۹۱
کارشون تمومه
Iran (Islamic Republic of)
سوال
۰۱:۳۷ ۰۲ اسفند ۱۳۹۱
میتونم بپرسم اونوقت اینا که منفی میدن دقیقا منظورشون چیه؟
Iran (Islamic Republic of)
مهديار
۰۱:۲۹ ۰۲ اسفند ۱۳۹۱
سران مرتجع عرب,وهابيت به جاي سعي در نابودي كشور مسلمان سوريه وبه جاي كشتار شيعيان نيروهايتان را بر عليه دشمن اسلام وبشريت (اسراييل)به كار بگيريد
Iran (Islamic Republic of)
جلال
۰۰:۳۶ ۰۲ اسفند ۱۳۹۱
خداوندا پست ترین حیوانات روی زمین هم نمیتوانندهمجنسگراباشند.اینهاازحیوانات هم پست ترند
Iran (Islamic Republic of)
رسول
۰۰:۳۳ ۰۲ اسفند ۱۳۹۱
انشاء الله بتوانیم ادامه دهنده راه شهید تهرانی مقدم باشیم که فرمودروی سنگ قبرمن بنویسیداینجا قبرکسی است که آرزوی اون نابودی اسرائیل است. به امیدتحقق این آرزو...
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۰۰:۳۱ ۰۲ اسفند ۱۳۹۱
واقعا که سست ترین خانه خانه عنکبوت است
Iran (Islamic Republic of)
mahdi
۰۰:۲۹ ۰۲ اسفند ۱۳۹۱
بزودی قهر خداوند آونهارو میگیره و نابود میشن.انشا الله...
Iran (Islamic Republic of)
روانشناس
۰۰:۲۳ ۰۲ اسفند ۱۳۹۱
براشون متاسفم. ای صهیونیستها منتظر امام زمان باشید وهمینطور روز قیامت.
Iran (Islamic Republic of)
حسین ارشادی
۰۰:۲۰ ۰۲ اسفند ۱۳۹۱
ماهیت واقعی صهیونیست همین است ، بیشتر سایت و شبکه های ماهواره ای مبتذل توسط آنان اداره می شود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۸ ۰۲ اسفند ۱۳۹۱
خوب چیه مگه؟
Iran (Islamic Republic of)
علي اكبر
۰۰:۱۳ ۰۲ اسفند ۱۳۹۱
اسرايل فاسد ترين در دنيا
Iran (Islamic Republic of)
یوسف ترشی
۲۲:۰۹ ۰۳ اسفند ۱۳۹۱
برو بابا
Iran (Islamic Republic of)
سمیه
۰۰:۰۴ ۰۲ اسفند ۱۳۹۱
متاسفم .مگر اسم ما آدمیزاد نیست ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۶ ۰۱ اسفند ۱۳۹۱
اینا به خوک گفتن زکی
Germany
حسن
۲۳:۵۱ ۰۱ اسفند ۱۳۹۱
اسراییل شجره ملعونه ای است که در قران خدا گفته ما برای این اون رو قرار دادیم تا ببینیم چه گسی نیکو تر عمل میکند
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا
۲۳:۵۰ ۰۱ اسفند ۱۳۹۱
اللهم عجل الولیک الفرج
مرگ بر اسرائیل و حامیانش
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۲۱ ۰۱ اسفند ۱۳۹۱
ممنون از خبررسانی مفیدوخوبتان یامهدی ادرکنی
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۲۳:۱۸ ۰۱ اسفند ۱۳۹۱
سلام
من همیشه خدا رو شکر میکنم که دشمنان اسلام و ایران به لطف خدا دچار پوسیدگی و کرم خوردگی شدن و میشن...مثالش اسراییل و امریکا و...
Singapore
احسان
۲۳:۱۲ ۰۱ اسفند ۱۳۹۱
خدایا چقدر من از این همجنس گراها بدم میاد یعنی اینها واقعا نمی دونن چه کار زشت و منکری انجام میدن یا میدونن و لجبازی میکنن در هر دوصورت باید پناه برد بر خدا
Iran (Islamic Republic of)
داود
۲۳:۰۸ ۰۱ اسفند ۱۳۹۱
خداوند انشالله نتایاهو و اسراییل را نابود کند
Iran (Islamic Republic of)
mohammad
۲۲:۴۴ ۰۱ اسفند ۱۳۹۱
همه باهم دعا کنیم ظهور اقارا وریشه کن کردن فساددر جهان را
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۲۲:۴۴ ۰۱ اسفند ۱۳۹۱
چی میشد اگر رهبر حکم جهاد می داد تا ما ریشه ی اسرائیل بکنیم.
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۲۲:۴۳ ۰۱ اسفند ۱۳۹۱
اگر حضرت آقا حکم جهاد دهد لحظه ای در امان نخواهندماند.آن ها بدانند ما نسل طوفانیم
Iran (Islamic Republic of)
davoud
۲۲:۳۸ ۰۱ اسفند ۱۳۹۱
مرگ بر اسراییل
Germany
محسن
۲۲:۲۷ ۰۱ اسفند ۱۳۹۱
می دونین قلب آدم اینجای موضوع درد میگیره که سرزمینی که اشغال شده و مرکز فسادش کردن یکی از ÷اکترین و مقدسترین زمینهای زمینه که برای همه ادیان مقدسه قابل توجه نتانیاهو که بهترین جاهای زمین که مقدس هستند هم داره به فساد میکشه ... نابودی نزدیکه ان شا الله امام زمان زودتر تشریف بیارن دعا کنیم دوستان
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۲۲:۲۳ ۰۱ اسفند ۱۳۹۱
اسرائیل نابود خواهد شد این وعده خداوند است.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۲:۲۱ ۰۱ اسفند ۱۳۹۱
اسرائل خودش خودش را نابوود خواهد کرد آمین مرگ بر اسرائیل
Switzerland
hagh
۲۲:۲۰ ۰۱ اسفند ۱۳۹۱
خدا را شکر که شیعه هستیم درود خدا بر امام حسین (ع) وابوالفضل العباس ...ایران هرچه دارد از رحمت اینهاست وحدت دلبستگی مهربانی وغیرت...مرگ براسرائیل وامریکا
Germany
امیر
۲۲:۱۶ ۰۱ اسفند ۱۳۹۱
مرگ براسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۲۲:۰۲ ۰۱ اسفند ۱۳۹۱
الهی این اسراییل غده سرطانی هر چه زودتر از روی زمین ریشه کن بشه.آمین
Iran (Islamic Republic of)
بهمن
۲۱:۳۳ ۰۱ اسفند ۱۳۹۱
اسراییل یعنی فساد
-
lمهران دهقانی
۲۱:۲۷ ۰۱ اسفند ۱۳۹۱
ایکاش راهی داشت تا لشکر مخلص برای نابودی اسرائیل اقدامی انجام میداد.بآ آرزوی طول عمر به رهبری و تابودی دشمن صهیونیست غاصب
Iran (Islamic Republic of)
احدراثی
۲۱:۲۴ ۰۱ اسفند ۱۳۹۱
اسراییل بایدازصحنه روزگارحذف شود.انشاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۸ ۰۱ اسفند ۱۳۹۱
مرگ بر اسراییل.
Switzerland
hagh
۲۰:۵۹ ۰۱ اسفند ۱۳۹۱
خدا را شکر که شیعه هستیم درود خدا بر امام حسین (ع) وابوالفضل العباس ...ایران هرچه دارد از رحمت اینهاست وحدت دلبستگی مهربانی وغیرت...مرگ براسرائیل وامریکا
Iran (Islamic Republic of)
سیامک
۲۰:۴۷ ۰۱ اسفند ۱۳۹۱
ثانیه های پایانی برای محو اسراییل از کره زمین
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۰:۴۵ ۰۱ اسفند ۱۳۹۱
لعنت بر هر چه اسرائیلی
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۲۰:۴۲ ۰۱ اسفند ۱۳۹۱
اسراییل بازهم دستت روشد
Iran (Islamic Republic of)
reza
۲۰:۴۰ ۰۱ اسفند ۱۳۹۱
Down with Israel
۱۲
آخرین اخبار