بدنبال زندگی شیرین با چند ورق و یک فنجان قهوه

با دلی پر از نا امیدی و سر شار از غم و اندوه ، بی آنکه بداند رهسپار راهی دروغین می شود.


بدنبال زندگی شیرین و پر عشق رهسپار راهی می شود که فقط رویایش شیرین است و بس.
راهی که در آن پادشاهان با اسب های سپید بدنبال دختر بیچاره قصه می آیند.


 او نمی داند که این داستان ها فقط در افسانه ها بوده و در حقیقت ، حقیقتی را در این مسیر نمی یابد.





با تکیه بر قهوه و چای و چند ورق خواستار زندگی شیرین و افسانه ای می شود.




اسمش خاطره است و 22 سال بیشتر ندارد كه  توسط دوستان و آشنایان  در یکی از جنوبی ترین  محله های تهران برای خود آوازه‌ای یافته.




 
خاطره می گوید فال را از دوران دبیرستان با دوستانم شروع کردم و فقط به عنوان بازی خودمان را سرگرم می کردیم اما با گذشت زمان دوستان بیشتری دور و برم را گرفتند طوری که همین بازی در آمد چشمگیری را برایم رقم زد ،‌ تا اینکه نا خواسته تبدیل به فالگیری قهار شدم.
 وی با بیان اینکه تمام خواسته های یک فرد از فال را می توان از چشمانش خواند ، گفت:  هر کسی می تواند فالگیر باشد به شرطی که با هوش و زرنگ هم باشد چون یاد گرفتن چند علامت و خط نیاز به نیرویی خاص ندارد.



ناهید 34 ساله مجرد با بیان اینکه هر جایی فال گیر ببینم و از کسی بشنوم به سراغش می روم ،گفت: من فکر می کنم نیم بیشتری از فالگیرهای این تهران بزرگ را می شناسم و حداقل پیش اکثر آنها رفته ام ولی هیچ نتیجه ای نگرفته ام.
 وی با بیان اینکه خدا کند من چيزي نبینم و احساس نکنم، افزود:  اگر این اتفاق برایم بیفتد تا چند روز پیش هر فالگیری می روم تا بلکه یک نفر راه خوب را به من بگوید و متقاعدم کند.



 ناهید می گوید:  از 20 سالگی خواستگاران زیادی داشتم اما با آشنایی با آنها پیش هر فالگیری که می رفتم سبب به تعویق انداختن ازدواجم می شد که همین امر باعث شده که تاکنون نتوانم به درستی برای زندگیم تصمیم بگیرم .
 ندا 29 ساله متاهل دارای یک پسر بچه 7 ساله با بیان اینکه رمال ها مرز به مرز نابود شدن زندگیم کشاندنم ، گفت: چند سال پیش وقتی شوهرم برای قسط منزلمان تا دیر وقت کار می کرد، من به او مشکوک شدم و همین رمال ها و فالگیرها بودند که مرا تا مرز طلاق کشاندند و زندگی را بر ما زهرمار کردند.



 اینروزها امثال این افراد کم نیستند و زیاد به  چشم می خورند ، اما ای کاش همه بدانند چند خط و نقطه نمی تواند مسیر زندگی کسی را تغییر دهد ، کاهش بدانند که فکر سالم هر شخصی بهتر از هر کسی می تواند تصمیم درست برای زندگی بگیرد و آینده ای شیرین را رقم زند./ف




گزارش :  ندا فاضلی

برچسب ها: با ، دلی ، پر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار