هشدار سردار جزايري به حاميان تروريست‌ها؛

هیچ تضمینی وجود ندارد مشابه انفجارهای سوریه در دیگر کشورها اتفاق نیفتد

معاون ستاد کل نيروهاي مسلح گفت: گروه‌های القاعده و سرویس‌هایی که عملیات‌های خود را در راستای منافع آمریکا انجام می‌دهند، به‌زودی محیط عملیات خود را به مکان‌های دیگر تغییر خواهند داد و از این به بعد دردسرهای جدیدی برای آمریکا و اروپا ایجاد می‌شود.

به گزارش حوزه دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران "سردار سیدمسعود جزایری" معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح طی سخنانی گفت: گروه‌های دست‌ساز آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی برای جامعه بشری خطرساز هستند و انفجارات کور آنها دامن پرورش‌دهندگان آنها را خواهد گفت.

وي پیش‌بینی کرد: گروه‌های القاعده و سرویس‌هایی که عملیات‌های خود را در راستای منافع آمریکا انجام می‌دهند، به‌زودی محیط عملیات خود را به مکان‌های دیگر تغییر خواهند داد و از این به بعد دردسرهای جدیدی برای آمریکا و اروپا ایجاد می‌شود.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح اظهار داشت: تکنولوژی‌هایی که امروزه در اختیار برخی گروه‌های قرار دارد این توان را به آنها می‌دهد که امکانات آمریکا را مورد تهدید قرار دهند.

جزایری با مخاطب قرار دادن مردم‌ آمریکا و اروپا گفت: چنانچه مردم اروپا و آمریکا با سیاست‌های تجاوزکارانه و زیاده‌خواهانه دولت‌هایشان برخورد نکنند، نمی‌توانند به دور از چالش‌های احتمالی آینده باشند.

وی ادامه داد: اکنون جهان کوچک شده و امکان دسترسی به سایر نقاط جهان برای خیلی‌ها فراهم شده است.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: ما خواهان آن هستیم که از این ظرفیت برای رفاه و آسایش بشریت استفاده شود، لیکن دولت‌های شرور و شیطانی در جهت معکوس این خواسته انسانی و در راستای حذف رقیب حرکت می‌کنند و این همان چیزی است که مشکلات بزرگی را برای جامعه جهانی بوجود آورده است و محتمل است که همین سیاست تبدیل به مردابی برای این دولت‌ها و کشورها شده و آنها را با گرفتاری‌های خاص عصر حاضر مواجه کند.

جزایری در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: تاریخ مصرف دکترین فشار برای تغییر رفتار، در مورد کشورها و واحدهای سیاسی مستقل به سر ‌آمده است و دکترین تهدید در برابر تهدید ظرفیت جدیدی است که بسیاری از معادلات سیاسی، امنیتی، اقتصادی و نظامی را دگرگون خواهد کرد.

وی با مصداق قرار دادن جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: غیر ممکن است انقلاب اسلامی در برابر فشارها، چانه‌زنی‌ها، مذاکرات بی‌نتیجه و یا فهرستی از این قبیل اقدامات بیگانه دست از اهداف و آرمان‌ها و خط‌مشی‌های خود بردارد و روند قضایا نیز بخوبی حاکی از ناکامی‌های طرف مقابل است.

این مقام مسئول بیان داشت: پیشرفت‌های خیره‌کننده جمهوری اسلامی ایران نافی هرگونه حدس و گمان برای تاثیرگذاری دشمنان ملت ایران است و اکنون پتانسیل فراهم شده در مردم ما به‌گونه‌ای است که سربالایی‌ها را با آرامش طی خواهند کرد.

جزایری با اشاره به یک مسئله مهم و استراتژیک افزود: امروزه برخلاف گذشته تعداد بیشتری از کشورها به سایر کشورها دسترسی کامل دارند و این مسئله بخصوص در بعد نظامی از اهمیت خاصی برخوردار است و معاملات دگرگون و متحول کرده است و چنانچه دولت‌های متجاوز نخواهند این واقعیت را بپذیرند، تاریخ به آنها درس‌های سختی خواهد داد.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
براهیم
۰۸:۰۸ ۰۶ اسفند ۱۳۹۱
متاسفانه دولتهای جنایتکار غرب و صیهونیزم نمیگذارند اخبار واقعی به گوش ملتها برسد.آنها گروه های تروریستی رنگارنگی مانند القاعده و النصره را در کمپهای صیهونیستها و سیا و ام آی 6 و با کمک مزدوران سلفی شستشوی مغزی داده و مردم بیگناه را سلاخی میکنند.و گاها با خمیه شب بازی با هواپیماهای بدون سر نشین تعدادی زن وبچه بیگناه همراه شاید تعدای افراد متمرد سیا میکشند و القاعده را دشمن خود جا میزنند.جای تعجب اینجاست که چرا دولتهای روسیه و چین درین مورد که قدرت تبلیغاتی باز تری دارند افشاگری نمیکنند؟مردم خاورمیانه بیگناه کشتار میشوند و آنوقت اشتون برای اعدام تعدادی قاچاقچی مواد مخدر دلسنگش بدروغ بدرد میآید
.واقعا چه موجودات پست و خونخواری و مزدور در دنیا وجو دارن . و آن هم از زنان
Iran (Islamic Republic of)
amirsn82
۲۳:۰۰ ۰۵ اسفند ۱۳۹۱
اینگونه اخبار برای دشمن فرصت است لذا به دست آنها بهانه ندهید و چنانچه در اینده اتفاقی هم بیفتد انگشت اتهام به طرف کشور نشانه خواهد رفت
Iran (Islamic Republic of)
حسین ارشاد
۱۹:۴۰ ۰۵ اسفند ۱۳۹۱
غربیها انگار از گذشته خود که القاعده و طالبان را جهت مقابله نهایی با ایران خلق کردند عبرت نمی گیرند ؛ آنان همچنین جهت پاسداری از منافع غرب و صهیونیست ها بوجود آمدند تا منافع دیگر کشور ها را مورد تهاجم قرار دهند ولی خداوند توطئه را به خودشان باز گرداند ، اما مدت دو سال است آنان از تمام امکانات مادی و معنوی و تسلیحاتی خود را جهت ضربه زدن به مقاومت بکار گرفتند و از هیچ جنایتی روی گردان نیستند ، اما ما نباید سکوت کنیم که آنان هر جنایتی انجام دهند و من روزی را می بینم که اگر بیشتر از این گروه های جانی و تبهکار حمایت کنند دامن آنان را به بدترین شکل خواهد و کنند گمان نکنند حاشیه امنی دارند .
آخرین اخبار