سمنان/

سالانه بیش از یك هزار و 500 میلیارد ریال صرف توسعه فرودگاه ها می شود

مدیرعامل شركت فرودگاه های كشور گفت: سالانه بیش از یك هزار و 500 میلیارد ریال ریال صرف توسعه فرودگاه های كشور می شود.



' به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سمنان ، محمود رسولی نژاد' در سمنان افزود: از این رقم قریب یك هزار میلیارد ریال توسط این شركت و بقیه از طریق اعتبارات استانی جذب و هزینه می شود.

وی از وجود 50 فرودگاه در سطوح كوچك، متوسط و بزرگ در كشور خبر داد و اظهار داشت: واگذاری برخی امور فرودگاهی به بخش خصوصی به روش بی او تی از برنامه های شركت فرودگاه های كشور است.

وی گفت: در فرودگاه هایی نظیر شیراز ، مشهد، مهرآباد و تبریز كه توجیه اقتصادی دارد بخش خصوصی حاضر به سرمایه گذاری است و پروژه هایی نظیر توقفگاه طبقاتی و هتل را احداث و پس از مدتی بهره برداری به دولت واگذار می كند.

رسولی نژاد گفت: از روش بی او تی استقبال خوبی شده و روش های جدیدی را كه در دنیا برای جلب مشاركت بخش خصوصی است تدوین می كنیم و استقبال خوبی نیز شده است.

مدیرعامل شركت فرودگاه های كشور در خصوص طرحهای مهر ماندگار در بخش فرودگاهی كشور گفت: در این بخش فرودگاه های امام خمینی، رامسر و سه فرودگاه بجنورد، گناباد و یاسوج در دست اقدام قرار دارد.

وی گفت: پروژه مهر ماندگار در بخش فرودگاهی به مهرآباد، امام خمینی و رامسر منحصر شده است.

در سفر مدیرعامل فرودگاه های كشور به سمنان ضمن بررسی مسایل و طرحهای اجرایی فرودگاه سمنان چند پروژه فرودگاهی نیز در این فرودگاه به بهره برداری رسید/س
برچسب ها: توسعه ، اعتبار ، هزینه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.