در گفتگوی تفصيلی با باشگاه خبرنگاران تشريح شد

ناگفته‌های زندگی نماينده‌ای كه شب‌ها در مجلس می‌خوابد/ از "كارگری" تا نمايندگی مجلس

نادر قاضیپور نماينده آذری زبان و از فعالترين نمايندگان بهارستان، ميزان حقوق دريافتی خود، خوابيدن در مجلس، دلايل نماينده شدنش، سابقه فعاليت، ماجرای سه دوره رد صلاحيت، علت اظهار‌نظر راجع به هر طرح و لايحه و ... را بازگو كرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران؛  یکی از ارکان سه‌گانه نظام جمهوری اسلامی ایران قوه مقننه است که اصل شصت و دوم قانون اساسی این نهاد را اینگونه توصیف می‌کند: "مجلس شورای اسلامی از نمایندگان ملت که به طور مستقیم و با رای مخفی انتخاب می‌شوند تشکیل می‌گردد، شرایط انتخاب‌کنندگان و انتخاب‌شوندگان و کیفیت انتخابات را قانون معین خواهد کرد".

نهاد قانون‌گذاری کشورمان با عمر 107 ساله خود که فراز و فرودهاي مختلفي را پشت سر گذاشته است، هم‌اكنون در ايستگاه نهم مجلس بوده و با احتساب 4 نماينده ميان‌دوره‌اي، 290 وكيل مردم در حوزه‌هاي مختلف انجام وظيفه مي‌كنند.

به خوبي روشن است كه يكي از ويژگي‌هاي بارز مجلس شوراي اسلامي- كه مصداق عيني مردم‌سالاري ديني به شمار مي‌رود- حضور نمايندگان قوميت‌هاي مختلف اين مرز و بوم است كه هركدام با انتخاب مردم حوزه انتخابيه‌ خود براي كل ملت وكالت مي‌كنند.

در اين ميان هستند كساني فارغ از هر حاشيه‌اي، دفاع بحق از حق ملت را سرلوحه كار خويش قرار داده و در اين راه گام استوار برمي‌دارند.

اما مجلس هشتم و نهم صدای آشنایی داد که روزهای یکشنبه، شنبه و چهارشنبه یعنی همان روزهایی که مجلس صحن علنی داد، از رادیو سراسری به گوش ملت می‌رسد و از لابلاي روزنامه‌هاي طيف‌هاي مختلف فرياد مي‌زند، صدايي که بلااستثنا راجع به هر طرح، لايحه و هر موضوع اظهار‌نظر می‌کند.

از این جهت در يك فضاي صميممي پای صحبت‌های "نادر قاضي‌پور" که زبانزد عام و خاص است نشستيم كه خواندن آن خالي از لطف نخواهد بود.

در
حال حاضر نهاد قانون‌گذاري کشور در میدان بهارستان پایتخت ایران واقع شده و این نهاد علاوه بر صحن علنی که به صورت مثلث ساخته شده یک ساختمان هفت طبقه نیز داد و از آن به عنوان دفتر کار نمایندگان استفاده می‌شود و دفتر کار این نماینده نیز در طبقه دوم این ساختمان واقع شده است.

با هماهنگی قبلی بعد از جلسه علنی مجلس در دفتر کار دبیر اول کمیسیون جهاد اقتصادی، عضو کمیسیون صنایع و معادن و نایب رئیس فراکسیون کارگری مجلس حاضر شدیم تا گفتگویی داشته باشم.

دفتر کار اين نماینده خارج از راهرو دفتر کاری ساير نمایندگان و در مقابل آسانسور طبقات قرار داد که بدون هیچگونه تشریفاتی فقط یک مسئول دفتر در آنجا حضور داد.

مساحت این دفتر زیاد نیست و دو میز کار به صورت T شکل در آن تعبيه شده و در گوشه آن نیز کمی با فاصله از دیوار چند قفسه برای کتاب قرار داد که علت فاصله آن‌ها با دیو ار را از وی پرسيدم.

در حالی وارد اتاق شديم که مشغول ثبت و ضبط نامه‌اي بود که ارباب رجوع‌اش از حوزه انتخابیه آورده بود، اجازه فوت وقت نداد، فورا دعوت کرد تا در اتاق حاضر شده و گفتگو را آغاز کنیم و فورا گفتگو را با زبان شیرین آذری شروع کرديم.


در ادامه گفتگوی باشگاه خبرنگاران با نادر قاضی‌پور نماینده ارومیه که ناگفته‌های از زندگی شخصی و كاري وی است را می‌خوانیم‌:



باشگاه خبرنگاران: آقای قاضی‌پور از اینکه وقت گذاشتید تا به سوالات ما پاسخ دهید متشکریم، لطفا مختصری از زندگي خودتان بگويید؟


قاضی‌پور: من نادر قاضی‌پور متولد اول فروردین 1337 ارومیه در یک خانواده مذهبی در منطقه اوچ گنبد(سه گنبد) اروميه به دنیا آمدم؛ دوران دبیرستان من توام بود با اشتغال، کارگری و چوپانی، باید بگویم از دوران بچگی تا به حال حتی یک بار هم از پدرم پول نگرفته‌ام بلکه خودم تامین معاش کرده‌ام.

باشگاه خبرنگاران: آقای قاضی‌پور چند خواهر و برادر دارید و فرزند چندم خانواده هستید؟

قاضی‌پور: ما 11 تا بچه بودیم از یک پدر و مادر که 3 تا از خواهر و برادرانم در دوران کودکی به رحمت خدا رفته‌اند، در حال حاضر 4 برادر هستیم و 4 خواهر، من فرزند چهارم خانواده هستم، دو برادر و یک خواهر از من بزرگتر هستند.


باشگاه خبرنگاران: اگر اجازه بدهيد از وضعيت تحصيلي‌تان هم بپرسيم.

قاضی‌پور: سال 1356 دیپلم ریاضی گرفتم، در همین رشته وارد دانشگاه اراک شدم، در آن سال کلاس ما 40 نفره بود که 24 نفر از طریق کنکور آمده بودند و 16 نفر با پارتی آمده بودند بخاطر همین مسئله با رئیس دانشگاه درگیر شدم و برگشتم ارومیه، مجددا در کنکور شرکت کردم و سال 64 در رشته فیزیک کاربردی مدرک کارشناسی گرفتم، در حال حاضر نیز کارشناس ارشد مدیریت دولتی هستم.

باشگاه خبرنگاران: پس زمان دانشجویی نیز روحیه انتقادی داشتید؟

قاضی‌پور: بله، داشتم.

باشگاه خبرنگاران: آقای قاضی‌پور زمان دانشجویی شما مصادف با انقلاب بود، در این برهه چه وضعیتی داشتید؟

قاضی‌پور:‌همزمان با شروع انقلاب فعالیت‌های ما هم شروع شد و در جهاد دانشگاهی و انجمن دانشگاه بودم البته زمانی که در دانشگاه بودم در منطقه عملیات نظامی هم فعالیت داشتم، بعد از تعطیلی دانشگاه‌ها مدت مدیدی هم در جنوب کشور حضور یافتم، در زمان جنگ نیز یعنی سال 61 و 62 در لشکر 31 عاشورا بودم، چندین بار هم زخمی شدم.

باشگاه خبرنگاران: جانباز هستید؟

قاضی‌پور:بله، جانباز 30 درصد هستم.

 


باشگاه خبرنگاران: در این مدت مسئولیتی هم داشتید؟

قاضی‌پور:‌ شهریور سال 64 که لیسانس گرفتم، رفتم شهرستان پیرانشهر بخشدار بودم و از آنجا نیز رفتم به سردشت و فرماندار این شهرستان شدم.

باشگاه خبرنگاران: تا قبل از نمایندگی چه پستی داشتید؟

قاضی‌پور: بعد از فرمانداری رفتم استانداری آذربایجان غربی و در دفاتر مختلف و همزمان در چندین عرصه مشغول شدم، به عنوان رئیس دبیرخانه شورای تامین، مشاور امنیتی، رئیس ستاد حوادث، مدیرکل امور اجتماعی، مدیر‌کل رسیدگی به شکایات، رئیس ستاد انتخابات و در دفاتر مختلف بودم و تا قبل از مجلس هشتم کارمند استانداري بودم.

باشگاه خبرنگاران: آقا قاضی‌پور لطفا بفرمایید چطور شد وارد مجلس شدید؟

قاضی‌پور: بنده در دوران خدمتگزاریم هیچگونه عشق و علاقه به مجلس نداشته‌ام، در زمان ثبت‌نام کاندیداهای مجلس هفتم برخی دوستان آمدند و به اصرار ما را ثبت نام کردند ولی متاسفانه به ما صلاحیت ندادند، مردم هم دو روز مانده به انتخابات مجلس هفتم که 19 اسفند 1382 برگزار شد، رفتند و پوستر ما را در شهر نصب کردند و روز جمعه که رای‌گیری شد خیلی‌ها، هر چند که ما نبودیم ولی به ما رای دادند و اصولا باید آن انتخابات را باطل می‌کردند چون آرای باطله بیشتر از آرای صحیح بود.

باشگاه خبرنگاران: ظاهرا در آستانه انتخابات مجلس نهم نیز ابتدا رد صلاحیت شدید بعد تایید صلاحيت، درست است؟

قاضی‌پور: بله، در انتخابات مجلس هشتم نیز 4 روز قبل از برگزاری انتخابات ساعت 10 صبح روز چهارشنبه صلاحیت ما را تایید کردند در مجلس نهم نیز ساعت 12 روز چهارشنبه 2 روز مانده به انتخابات ما را تایید صلاحیت کردند، یک برگه فرستادند و گفتند مسلمان شدی (باخنده(

باشگاه خبرنگاران: وضعیت آرای ماخوذه شما به صورت بود؟

قاضی‌پور‌: مردم قهرمان ارومیه حدود 193 هزار رای دادند که دو برابر بیشترین آرای ماخوذه‌ای بود که 15 ساله‌ها نیز رای دادند.

باشگاه خبرنگاران: فکر مي‌کنيد چرا مردم شمار ا بار ديگر انتخاب کردند؟

قاضي‌پور: نمي‌دانم، ولي شايد به خاطر ايستادگي بنده روي گفته‌هايم بود و اين مسئله باعث شد.

باشگاه خبرنگاران: آقاي ‌قاضي‌پور شما تقريبا در خصوص تمامي طرح‌ها و لوايحي كه در مجلس مطرح مي شود اظهار‌نظر مي‌كنيد، آيا اين موضوع دليل خاصي دارد و لطفا بفرمائيد تا چه ميزان در خصوص اين طرح‌ها و لوايح مطالعه داريد؟

قاضي‌پور: ببين پسرم من وظيفه‌ام دفاع کردن از حق و حقوق ملت است و بايد نان حلال ببرم سر سفره‌ام. پس بايد کار خودم را انجام بدهم؛ روي ميز را نگاه کنيد(طرح و لوايح مختلفي وجود داشت) اين طرح و لوايح را بايد به دقت مطالعه کنم و نقاط قوت و ضعف آن را بگويم پس بايد بدون توجه به اين موضوعات کارم را انجام بدهم.

وقتي برخي نماينده‌ها با خانواده‌شان هستند، من اينجا هستم و اين طرح‌ها و لوايح‌ها را مطالعه مي‌کنم، بنده تمام طرح‌ها و لوايح‌ها را مطالعه مي‌کنم، پرسيدن را عار نمي‌دانم، از نمايندگان متخصص استفاده مي‌کنم، تا دستور روز بعدي مجلس را مطالعه نکنم شب نمي‌خوابم به طور مثال الان چند لايحه وجود دارد که هنوز در دستور کار مجلس قرار نگرفته است ولي آن‌ها را کامل مطالعه کرده‌ام و اشکالات آن را نيز نوشته‌ام تا به موقع مخالفت کنم، قانون کار، لايحه اصلاح قانون نظام صنفي و ... از جمله اين لوايح و طرح‌ها هستند که پيشاپيش مطالعه کرده‌ام.



 

باشگاه خبرنگاران: معمولا تا ساعت چند در دفتر کارتان هستيد؟

قاضي‌پور: من اکثر شب‌ها در مجلس مي‌خوابم؛ همين جا در دفتر کارم يک اتاق کوچک درست کرده‌ام اگر کارم تا بيش از ساعت 10:30 شب طول بکشد همين جا مي‌خوابم.

باشگاه خبرنگاران: واقعا، شبها تنها اينجا مي‌خوابيد!

قاضي‌پور: بله، مي‌توانيد اتاقي که درست کرده‌ام را ببينيد.


(ناگفته نماند فاصله فايل‌هاي کتاب با ديوار که در ابتداي گفتگو اشاره کردم به خاطر اين موضوع بود‌، آقاي قاضي‌پور در همان دفتر کار خود فايل‌هاي موجود را کمي با فاصله از ديوار قرار داده و پشت اين فايل جاي براي استراحت درست کرده است که با يک زيرانداز و چند تخته پتو و بالشت بدون هيچ‌گونه امکانات ديگري در آن جا شب را به صبح مي‌رساند(.

باشگاه خبرنگاران: خانواده‌تان تهران نيستند؟

قاضي‌پور: نه، خانواده‌ام اروميه هستند.

باشگاه خبرنگاران: پس هر سه هفته به آن‌ها سر مي‌زنيد؟

قاضي‌پور: نه، من هر چهارشنبه مي‌روم و شنبه‌ها برمي‌گردم؛ سه شب اروميه هستم و چهار شب تهران هستم.

باشگاه خبرنگاران: تهران خانه نداريد؟

قاضي‌پور: ما از قديم‌الايام در تهران خانه داريم‌ ولي بعضي وقت‌ها مي‌روم فقط سر مي‌زنم، منزل ما طبقه دوم خانه برادر کوچکترم است که گاهي مي‌روم.

باشگاه خبرنگاران: خانه‌تان کدام منطقه تهران قرار دارد؟

قاضي‌پور: شرق تهران، سمت ميدان سبلان.

باشگاه خبرنگاران: علت اينکه شب‌ها در مجلس مي‌خوابيد چيست؟

قاضي‌پور: عرض کردم که اگر کارم تا 10:30 شب طول بکشد اينجا مي‌خوابم؛ ما در اين مجلس حقوق مي‌گيريم پس بايد کار کنيم که اين حقوق حلال باشد، من بايد تمام طرح‌ها و لوايحي که در دستور کار مجلس است را مطالعه کنم اين کار را مي‌کنم، عرض کرم تا دستور روز بعد مجلس را نخوانم، نمي‌خوابم و اين به خاطر اين است که من فقط از مجلس حقوق مي‌گيرم و از جاي ديگر حقوقي دريافت نمي‌کنم پس بايد حقوقم حلال باشد.

باشگاه خبرنگاران: آقاي قاضي‌پور امکان دارد بفرماييد حقوق دريافتي شما از مجلس چه قدر است؟

قاضي‌پور: در مجلس بيشترين حقوق را به من مي‌دهند با در نظر گرفتن جانبازي‌ام،‌ 2 ميليون و 700 هزار تومان حقوق ماهانه‌ام است در ضمن اضافه‌کاري و حق ماموريت هم نداريم.


باشگاه خبرنگاران: يک بحث ديگري که وجود دارد و شما معمولا تکرار مي‌کنيد موضوع نمايندگان شهرستاني و نمايندگان تهراني است‌، فکر نمي کنيد که...

قاضي‌پور: نه من هيچ وقت دنبال بحث قوميتي کردن مسئله نيستم ولي وقتي نماينده‌اي خودش را نماينده‌تر مي‌داند و 10  دقيقه صحبت مي‌کند و به ما اجازه نمي‌دهند من اين مسئله را مي‌گويم.

باشگاه خبرنگاران: آقاي قاضي‌پور سوال پاياني، چند فرزند داريد؟

قاضي‌پور: 2 تا دختر و 2 تا پسر که دخترانم خانه‌دار هستند و پسرانم هم محصل هستند

در پايان اين گفتگوي صميمي، نادر قاضي‌پور نماينده اروميه دست نوشته‌اي در خصوص باشگاه خبرنگاران مکتوب کرد که تصوير آن در زير آمده است:






گفتگو از: وحيد عظيم‌نيا
خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران


انتهاي‌ پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵۵
در انتظار بررسی: ۰
Spain
محسن
۲۳:۳۶ ۱۶ دی ۱۳۹۸
حاج نادر قاضی پور یک انسان به تمام معنا و با اخلاص همچون سردار قاسم سلیمانی میباشد .سایه شان بر سر ملت آذربایجان مستدام باد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۶ ۰۲ اسفند ۱۳۹۷
کدوم حرکت مثبت و واسه مردم انجام داده
Iran (Islamic Republic of)
بهمن
۱۴:۰۵ ۲۷ بهمن ۱۳۹۶
دمش گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۴ ۱۳ بهمن ۱۳۹۶
پرچم ارومیه همیشه بالاست
خدا قوت همشهری
Iran (Islamic Republic of)
ایرج
۲۰:۳۲ ۲۸ مرداد ۱۳۹۶
عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۵ ۰۳ آبان ۱۳۹۵
دمت گرم برادر خوزستانی
بخدا ما تورکها هم شما رو خیلی خیلی دوستون داریم
یاشا قارداش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۵ ۰۳ آبان ۱۳۹۵
یاشاسین قاضی پور
کاش همه نماینده ها مثل شما بودن
دستتون رو می بوسم
خدا قوت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۲ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
یاشاسین اذربایجان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۰ ۲۸ اسفند ۱۳۹۴
یاشاسین نادر قاضی پور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۰ ۱۴ اسفند ۱۳۹۴
شايد برخي باور كنند كه نماينده مجلس در ايران ماهي دو مليون و هفنصد تومان حقوق بگيرد . اما چگونه با اين حقوق يك خانواده 4 نفره اداره ميشود و پدر خانواده هر هفته از تهران به اروميه ميرود ( قطعا با هواپيما )
شما شعور و عقل مردم را چكونه يافتي عزيز من بنده سه مليون در ماه حقوق ميگيرم هنوز نتوانسته ام هواپيما سوار شوم پس اين اقاي نماينده از كجا مياورد هر هفته ميرود اروميه
مردم را بيش از حد ساده لوح و زود باور پنداشته ايد .
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۱:۰۲ ۱۴ اسفند ۱۳۹۴
عمرا باور کنم که یک نماینده مجلس ماهی و میلیون و هفتصد در ماه حقوق بگیرد
حقوق و مزایای و پاداش هاشون هم به کنار....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۱۷ ۱۴ اسفند ۱۳۹۴
پرچم ارومیه همیشه بالاست
خدا قوت همشهری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۷ ۰۳ اسفند ۱۳۹۴
چوخ ساغول،یاشاسن آذربایجان اوغلو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۱ ۱۸ دی ۱۳۹۴
یاشیاسان غیرتلی قاضی پور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۰ ۱۴ دی ۱۳۹۴
ای کاش کمی هم از تلاش ایشون در مورد افزایش تعرفه واردات خودرو از طرح عجیب افزایش 1000 درصدی تا تغییر طرح مجلس در مورد کاهش تعرفه و افزایش مجدد میگفتین تا عدالت رعایت بشه و مردم بیشتر ایشون رو بشناسن و نگاه کلی تری داشته باشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۱۰ آذر ۱۳۹۴
بهتربن نماینده مردمان ترک زبان همراه دکتر فتحی پور نماینده کلیبر
کاش همه نمایندگان اینچین بودند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۲ ۲۸ مهر ۱۳۹۴
این بنده خدا شب روز کار میکنه رسایی فقت بلده چوب لای چرخ مردم بزاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۷ ۲۱ مهر ۱۳۹۴
خسته نباشی دلاور مااگر ستارخان وباقر خان را ندیدیم. عوضش. نادر خان را دیدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۶ ۲۱ مهر ۱۳۹۴
خسته نباشی دلاور مااگر ستارخان وباقر خان را ندیدیم. عوضش. نادر خان را دیدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۶ ۲۱ مهر ۱۳۹۴
خسته نباشی دلاور مااگر ستارخان وباقر خان را ندیدیم. عوضش. نادر خان را دیدیم
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۱۳:۳۰ ۰۹ شهريور ۱۳۹۴
با سلام و خسته نباشید خدمت نماینده خدوم ملت

جناب قاضی پور شما که ادعا دارید تمام وقت و زندگی خود را بی منت برای خدمت به مردم هزینه کردید لطفا نوع همکاری و رابطه کاری خود را با شرکتهای اوزان و داروپخش و چند شرکت دیگر که به شکل بسیار واضح توسط دوستان و نماینده های جنابعالی والبته با حمایتهای مستقیم شما از مجلس محصولاتشان به صورت مونوپول و انحصاری در آمده و موجب اخلال دربازار لوازم دندانپزشکی گردیده را توضیح دهید تا خدای ناکرده در چشم عده کم فروشندگان لوازم دندانپزشکی وجه و چهره مردمی و دلسوز وبی منت شما نیز خدشه ای وارد نشود.
با تشکر
جمعی از کسبه مجتمع بازار کاوه تهران
بورس تجهیزات دندانپزشکی ایران
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۴۷ ۲۱ تير ۱۳۹۴
با عرض سلام وخسته نباشی . درود بر شرف شما جناب اقای قاضی پور من اهل ایلام شهر مرزی هستم از اینکه شما باتمام قدرت از ما سهام داران وشرکت پدیده حمایت کردی سپاس گذاریم واز شما وکمسیون اصل 90 تقاضای تحقیق وتفحس از دادستان وداد گستری مشهد داریم. هم چون گذشته شما یکی از چند نماینده محترم هستید که ما 120 هزار سهام دار بعد از خداوند متعال چشم وگوشمان به نتایج کار شما میباشد .من االله توفیق
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم
۱۹:۴۳ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
با سلام

اقای قاضی پور تشکر میکنم از زحمات وپشتکار شما خدا توفیق بدهد. وبه آذری بودنتان افتخار میکنیم. و قضیه دریاچه ارومیه فراموش نشود لطفا
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۲:۳۴ ۲۸ فروردين ۱۳۹۳
جناب آقای قاضی پور بنده به همراه خانواده ام از شما به خاطر حمایت از ما و خانواده هایمان که همگی کارمندان وزارت صنعت،معدن و تجارت می باشیم و اخراج شده ایم تشکر میکنم و توفیق روز افزون شما را از خداوند متعال میخواهیم.
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۶:۴۸ ۲۴ فروردين ۱۳۹۳
نمی دونم در مورد ا ین نماینده چی باید بگم ولی خدا خودش بهتر میدونه که چه شخصیتی داره. بیشتر از این نمیتونم توضیح بدم
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۳:۰۹ ۲۱ بهمن ۱۳۹۲
آقای قاضی پور یک اسوه است برای نمایندگان ملت.خدا قوت پهلوون.
Iran (Islamic Republic of)
حسین ارشاد
۱۸:۰۹ ۱۳ اسفند ۱۳۹۱
خداوند ایشان را حفظ کند.
Iran (Islamic Republic of)
علي
۱۷:۵۶ ۱۳ اسفند ۱۳۹۱
خداقوت.مسئولين در حكومت اسلامي بايد اينگونه باشند.در سايه ولايت مستدام باشيد انشاءا...
Iran (Islamic Republic of)
علی قیصر امیری
۱۷:۳۸ ۱۳ اسفند ۱۳۹۱
به نام خدا
خداقوت .اگر همه همانند آقای قاضی پور شبانه روزی تلاش کنیم مشکلات جامعه کمتر می شود خداوندتوفیقات روزافزون به ایشان عنایت کند
Iran (Islamic Republic of)
کتابدار کتابخانه عمومی
۱۷:۳۸ ۱۳ اسفند ۱۳۹۱
آقای قاضی پور مارا هم دریابید .نهاد کتابخانه ها قرار است به شهرداریها واگذار شوند اما مسئولانش نمی گذارند تو را خدا کمک کنید تا کتابخانه های عمومی و کتابخانه ها را به شهرداریها واگذار کنند.
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۷:۱۴ ۱۳ اسفند ۱۳۹۱
شیعه بودن وعلی وار بودن یعنی این خدا قوت ای مسلمان
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۶:۵۱ ۱۳ اسفند ۱۳۹۱
ياشاسن نماينده اروميه.آفرين به همتت.ايول
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۶:۰۴ ۱۳ اسفند ۱۳۹۱
خیلی جالب بود انشالله موفق باشی حال کردم
Iran (Islamic Republic of)
امیر حسین
۱۶:۰۱ ۱۳ اسفند ۱۳۹۱
باسلام انشااله عاقبت بخیر بشن زیر سایه ی امام زمان عج
Iran (Islamic Republic of)
اسلامی فر
۱۴:۰۷ ۱۳ اسفند ۱۳۹۱
با سلام
خدا قوت
-
rtyu
۱۴:۰۴ ۱۳ اسفند ۱۳۹۱
یاشاسین تورک اوغلو
-
علی
۱۳:۵۹ ۱۳ اسفند ۱۳۹۱
خدابه این نماینده درست کاراجراخروی بدهدپاینده باشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۹ ۱۳ اسفند ۱۳۹۱
دست خبرنگارهايي که با ظرافت نگاهشون اين افراد رو معرفي مي کنن درد نکنه. مويد باشيد
Iran (Islamic Republic of)
اشکان
۱۳:۳۵ ۱۳ اسفند ۱۳۹۱
درود امیدوارم همیشه موفق سربلند باشی وپیروز سالم باشی
Iran (Islamic Republic of)
شکیب
۱۳:۰۱ ۱۳ اسفند ۱۳۹۱
میگن تو هر سازمان یا اداره ای دیدی کاری خوب پیش میره مطمئن باش یک آدم درست حسابی پشت قضیه هست. ( خودت و بچه هات عاقبت بخیر بشین )
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۶ ۱۳ اسفند ۱۳۹۱
واقعا به همچین آدمهایی باید افتخار کرد
خدا اجرتون بده
Iran (Islamic Republic of)
صابر
۱۱:۱۱ ۱۳ اسفند ۱۳۹۱
ايول نماينده شهر خودمون ديگه دو دوره هست كه بهش راي دادم وخوشحالم كاراي زيادي هم واسه شهرمون كرده
Iran (Islamic Republic of)
حاج عبدالله
۱۰:۵۹ ۱۳ اسفند ۱۳۹۱
آفرین
این گزارش تصور ما را تغییر داد. ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۰:۵۸ ۱۳ اسفند ۱۳۹۱
شیره...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۵ ۱۳ اسفند ۱۳۹۱
واقعا یاشاسین تورک اغلو
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۱۰:۱۸ ۱۳ اسفند ۱۳۹۱
یاشاسن اذربایجان
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۰:۰۵ ۱۳ اسفند ۱۳۹۱
من خوزستانی ام آذری ها را خیلی دوست دارم بخصوص آقای قاضی پور را
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۵ ۱۳ اسفند ۱۳۹۱
یعنی همه اونهایی که مثبت دادند خوزستانی اند و ایشان را دوست دارند ؟
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۹:۵۶ ۱۳ اسفند ۱۳۹۱
یاشاسین آذربایجانین خلف اوغلی

حلال خوشون اولسون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۰ ۱۳ اسفند ۱۳۹۱
آدم باحاليه!
Iran (Islamic Republic of)
نعمت
۰۹:۴۷ ۱۳ اسفند ۱۳۹۱
ای کاش همه کار گذاران مثل اقای قاضی پور خدمت میکردند
Iran (Islamic Republic of)
دوست
۰۹:۳۲ ۱۳ اسفند ۱۳۹۱
درود درود درود
ای کاش از اینا بیشتر تو دفاع از حقوق مردم در مجلس داشتیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۱ ۱۳ اسفند ۱۳۹۱
كاش همه نمايندگان دقت ودلسوزي وحوصله ايشان را داشتند.
Iran (Islamic Republic of)
نسترن
۰۸:۵۹ ۱۳ اسفند ۱۳۹۱
آفرین بر شما!موفق باشید.
United States of America
ناشناس
۱۲:۰۳ ۱۴ اسفند ۱۳۹۴
قاضی‌پور پرکارترین نماینده مجلس نهم بوده است. در ستون روزهای غیبت و دفعات تاخیر قاضی‌پور عدد صفر ثبت شده است، وی با امضای 139 طرح به همراه یک نماینده دیگر بیش از دیگر نمایندگان مجلس طرح امضا کرده است، با 17 بار نطق بیش از همه نمایندگان دیگر نطق پیش از دستور داشته است، با 658 تذکر کتبی به وزرا دوازده برابر متوسط مجلس پاپیچ وزرا شده است و با 139 بار سوال از وزرا، با اختلافی فاحش بیش از هر نماینده دیگری وزرا را در معرض سوال قرار داده این کارنامه قاضی‌پور به زمان دولت یازدهم نیز محدود نیست. قاضی‌پور به نمایندگی از مجلس نهم مسئول پی‌گیری شکایت از احمدی‌نژاد نیز شده بود.
آخرین اخبار