فراخوان باشگاه پرسپولیس برای هواداران در بازی با ذوب آهن

کانون هواداران باشگاه پرسپولیس طی فراخوانی از هواداران پرسپولیس دعوت کرد برای حمایت از تیم محبوب خود، سرخپوشان را در مسیر دستیابی به جام قهرمانی حمایت کنند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ باشگاه پرسپولیس برای هواداران در بازی با ذوب آهن فراخوان داد.

در این فراخوان آمده است: پرسپولیس همواره در سخت‌ترین شرایط به پشتیبانی هوادارانش دلگرم بوده است که تیم محبوب خود را هیچگاه تنها نگذاشته‌اند.

اکنون که پرسپولیس می‌رود تا راه خود بسوی قهرمانی را یکبار دیگر بازیابد و جامی دیگر را به کلکسیون افتخارات خود اضافه کرده و آنرا تقدیم دوستداران متعصب و با وفای خود کند، بدون تردید هیچ چیز به اندازه تشویق‌های همین هواداران، بازیکنان را به پیش نخواهد برد. در این راه هوادار پرسپولیس هیچ مرزی نمی‌شناسد و تردیدی نیست که پرسپولیس در ورزشگاه فولاد شهر هم تنها نخواهد بود.

هواداران پرسپولیس از شهر اصفهان و دیگر شهرهای این استان، از تهران و از نقاط دیگر ایران زمین که بتوانند خود را برای حمایت از تیم محبوبشان و مشارکت برای قهرمانی دوباره به فولاد شهر خواهند رساند که این پرسپولیس، پرسپولیس همه ایران است./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
-
ناشناس
۱۱:۵۵ ۱۳ اسفند ۱۳۹۱
lما عاشق پرسپولیسیم
-
saeed
۱۱:۳۴ ۱۳ اسفند ۱۳۹۱
من پرسپولیس رو دوست دارم و هیچ وقت هم در بازی هاش تنهاش نمیزارم شاید باورتون نشه که من بیشتر بازیهای پرسپولیس رو به استادیوم میرم.
آخرین اخبار