قیمت انواع تردمیل+جدول

دویدن یکی از ساده‌ترین و در عین حال مهم‌ترین ورزش‌ها برای سلامتی است. اما همیشه دویدن در فضای آزاد مشکلات خاص خودش را دارد. چه از نظر زمانی و چه از نظر اجتماعی. شاید Treadmill بهترین راه حل باشد.

به گزارش  گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، به نقل از  بازار خبر تردمیل می‌تواند جهت تمرینات قهرمانی باشگاهی حرفه‌ای و خانگی استفاده شود. قدرت موتور، کمترین و بیشترین سرعت، مدت کارکرد، شیب برقی و دستی و حداکثر وزن قابل تحمل شرایط و نوع تردمیل را تعیین می‌‌کند.

اکثر تردمیل‌ها دارای سیستم نمایشگر دیجیتالی هستند که ضربان قلب، مسافت، کالری، سرعت و زمان را نمایش می‌دهد.

تست ورزش تردمیل پیشرفته‌ای است که طبق برنامه‌های تعیین شده ورزش می‌دهد و با الکتروکاردیوگراف کامپیوتری شرایط سلامت قلب و عروق را بررسی می‌نماید.

تردمیل چگونه کار می کند

تردمیل ممکن است موتور داشته یا نداشته باشند. اگر نوع بدون موتور را انتخاب کرده باشید، در واقع، نیروی وزن و فشار پاهای شما است که باعث به حرکت درآوردن صفحه تردمیل می‌شود. این نوع تردمیل، دستگاهی سبک است و اگر هزینه مختصری برای خرید این دستگاه در نظر گرفته باشید، می‌توانید همین نوع را برای ورزش در منزل خودتان انتخاب کنید.

در این دستگاه، موتور تردمیل است که باعث چرخش تسمه و حرکت صفحه تردمیل می‌شود. شما می‌توانید سرعت آن را به صورت شیب دار تنظیم کنید و حالتی را به وجود آورید مثل این که دارید در یک مسیر سربالایی راه می‌روید یا می‌دوید. این تردمیل‌ها معمولاً یک مانیتور کامپیوتری دارند که با سیم‌های مخصوصی به بدن وصل می‌شوند و می‌توانند ضربان قلب را نشان دهند تا ورزشکار متوجه شود که آیا شدت حرکت‌هایش روی تردمیل کافی است و موجب کاهش وزنش می‌شود یا نه. اگر به صفحه مانیتور این تردمیل‌ها نگاه کنید، برنامه‌های از پیش تعیین شده‌ای را خواهید یافت که به کمک آن‌ها می‌توانید الگوی راه رفتن یا دویدن خودتان را روی تردمیل تنظیم کنید.

ویژگی‌های یک تردمیل مناسب

قدرت موتور: بهتر است که قدرت موتور continuous power از 1.5 اسب بخار کمتر نباشد. تردمیل باید موتوری آرام، نرم و بی صدا داشته باشد که قدرت آن حد اقل به 1.5 اسب بخار برسد. اگر از دستگاه بیشتر برای دویدن تا پیاده روی استفاده میشود، یا اینکه وزن یکی از استفاده کننده‌های بیشتر از 120 کیلو باشد باید تردمیل این امکان راداشته باشد که قدرت آن را بتوان تا 2 یا 3 اسب بخار نیز بالا برد.

عرض تسمه: اگر بزرگ اندام هستید بهتر است از تسمه‌های پهن‌تر استفاده کنید، اکثر تردمیل‌ها با عرض تسمه 40 سانتیمتر به بالا هستند. هر چه تسمه عریض‌تر باشد دویدن راحت‌تر خواهد بود. تسمه باید حتماً دولا و حداقل 35 سانتیمتر عرض و 100 سانتیمتر طول داشته باشد. باید به صورتی که یک گام معمولی را پاسخ گو باشد و اگر گام‌های شما به طور معمول بلندتر هستند، چه بهتر که این اندازه‌ها نیز بیشتر باشد.

چهارچوب و فرم دستگاه: هم می‌تواند از استیل و هم از آلومینیوم ساخته شود. استیل سنگین‌تر و محکم‌تر است اما ممکن است در طولانی مدت زنگ بزند. آلومینیوم سبک‌تر است اما زنگ نمی‌زند.

نوار صفحه: باید به صورتی باشد که راه رفتن بر روی آن راحت بوده و ضربهٔ پای شمار ا نیز بتواند به خوبی جذب کند.

نمایشگر تردمیل: باید میزان سرعت ، شیب ، زمان و مسافت طی شده توسط کاربر را نشان بدهد که البته در بعضی از مدل‌ها ضربان قلب و میزان کالری مصرفی نیز نمایش داده می‌شود. هم‌چنین صفحهٔ نمایشگر آنها می‌بایست بزرگ بوده که خواندن سرعت، شیب، زمان و مسافت را برایتان آسان‌تر کند.

راهنمای انتخاب بهترین دستگاه تردمیل

برای انتخاب یک دستگاه تردمیل توجه داشته باشید دستگاهی خریداری کنید که مصرف برق پائین و دارای  موتور AC و تسمه چند لایه و ضربه‌گیر های استاندارد باشد.با توجه به وزن خود قدرت موتور تردمیل مورد نظرتان را انتخاب نمایید. با توجه به قد خود طول و عرض تسمه تردمیل مورد نظرتان را انتخاب کنید. برای داشتن تردمیل بزرگ‌تر و قوی‌تر نیاز به فضای بزرگ‌تری دارید.


برچسب ها: قیمت ، تردمیل ، موتور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جمشید
۱۲:۰۹ ۱۴ آذر ۱۳۹۷
با سلام میخواستم بدونم قیمت تردمیل با مارک جانسون فابریک چقد میشه. و اگر بهم بگین قطعات فابریکش مثلا موتور.دینام. ودیگر وسیله هاش را بازم قیمتشون بهم بگین ممنون میشم
آخرین اخبار