بازيگر نمايش "ويران":

هنوز پیامک های تماشاگران "ویران" را دریافت می کنم

هنوز تماشاگران نمایش "ویران" دیالوگ ها را برای من پیامک می کنند.

نوید محمد زاده بازیگر نمایش "ویران" در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران گفت: حدود یک سال با یوسف باپیری و گروهی همدل و منظم به طرف اجراها گام برداشتیم و این اتفاق حاصل رهبری خوب باپیری در هر زمینه ای اعم از بازیگری، طراحی صحنه و.... است. 
وی در خصوص بهترین یا بدترین خاطره شب های اجرا اظهار داشت: در یکی از اجراها، طبق شب‌های پیش با بازیگر مقابلم درگیری لفظی داشتم، چند تن از تماشاچیان با اهانت بازیگر مقابل به من خندیدند و من با توجه به نیاز نمایشی با آنها بد برخورد کردم اما یوسف باپیری در پایان اجرا از شکسته شدن دیوار چهارم خشنود نبود به همین جهت در شب های بعد چنین اتفاقی از طرف من تکرار نشد. 
وی در ادامه افزود: دیالوگ های آن شب را هنوز بعضی از تماشاچیان برای من پیامک می کنند. 
بازیگر نقش نوید در تئاتر مستند "ویران" درباره تعریفش از بازیگری اضافه کرد: برای بازیگران باورپذیری، ارتباط قلبی و عاطفی با تماشاچی، در هر نوع تئاتری با هر شیوه و سبک اجرایی مهمترین اصل است، خواه روی صحنه حیوان، انسان یا شئ باشد و بازیگر بدون ترساندن تماشاچی در نمایش ویران باید ریسک کند. 
محمدزاده در مورد تکنیک خاص بازیگریش عنوان کرد: روند رسیدن به نقش را در تمرین، مرور میزانسن ها را قبل از اجرا و زندگی در اوج چیدمان را برروی صحنه به تماشاچی عرضه می کنم و از نظر من بروز ناخودآگاه در خودآگاه یعنی با وجود صحنه های تمرین شده منتظر دستور حس صحنه باشیم، نتیجه درک موقعیت، خوب زندگی کردن برروی صحنه است. 
وی افزود: بازیگران گروه ما همانند نوازنده های یک ارکسترا با سازهای متفاوت برای رسیدن به یک قطعه زیبا تلاش می کنند. در حقیقت حذف يك ساز باعث خطا در قطعه یا ملودی می شود. 
محمدزاده خاطرنشان کرد: بازیگری را نه به منزله تفریح، بلکه یک شغل می دانم و از آنچه به حرفه ام کمک می کند دریغ نخواهم کرد. 
گفتني است؛ تئاتر مستند "ویران" در تالار مولوی تا 20 اسفند به کارگردانی یوسف باپیری برروی صحنه خواهد بود./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار