پسری که به خاطر کشتی‌کج پدرش را کشت

متهم به قاضی پرونده گفت: شب حادثه من در حال تماشاي مسابقه فينال کشتي کج در يکي از شبکه هاي ماهواره اي بودم که پدرم کنترل رسيور را برداشت و کانال را عوض کرد تا برنامه مورد علاقه اش را ببيند من هم کنترل را از او گرفتم و دوباره شبکه مورد نظر خودم را زدم.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، بامداد سوم بهمن ماه جسد پتو پيچ مرد ۶۰ساله اي که به حال معلق روي پل شهيد ستاري مشهد قرار داشت کشف شد. با دستورات ويژه قاضي موحدي راد، کارآگاهان پليس آگاهي حدود ۲۰ساعت بعد متهم اين پرونده را در حالي که مشغول مطالعه روزنامه بود در منزل مسکوني مقتول به دام انداختند. بررسي ها مشخص کرد متهم فرزند مقتول بوده که مدتي قبل از تهران به مشهد آمده بود.

حال، جواني که به خاطر اختلاف نظر با پدرش براي ديدن فيلم شبکه هاي ماهواره اي او را به قتل رسانده بود صبح روز گذشته چگونگي صحنه جنايت خود را بازسازي کرد.

متهم اين پرونده جنايي که در برابر دوربين قوه قضاييه و مقابل قاضي ويژه قتل عمد قرار گرفته بود گفت: شب حادثه من در حال تماشاي مسابقه فينال کشتي کج در يکي از شبکه هاي ماهواره اي بودم که پدرم کنترل رسيور را برداشت و کانال را عوض کرد تا برنامه مورد علاقه اش را ببيند من هم کنترل را از او گرفتم و دوباره شبکه مورد نظر خودم را زدم اين بار وقتي دوباره او کنترل را برداشت من عصباني شدم و قصد داشتم که کنترل را از او بگيرم که ناگهان او شيشه نوشابه اي را به سمت من پرت کرد اما شيشه به پايم خورد و زخمي شدم.

من که ديگر عصبانيتم شدت يافته بود کتري پر از آب را از روي بخاري برداشتم و چند ضربه به سرش زدم و به داخل اتاق ديگر رفتم. وقتي کمي آرام شدم ديدم از سر پدرم خون مي آيد چون دوره کمک هاي اوليه را ديده بودم به او تنفس مصنوعي دادم ولي ديگر نبض او نمي زد. وقتي فهميدم پدرم را کشته ام از مغازه مقداري چسب نواري پهن خريدم و صورتش را با چسب پوشاندم تا چهره اش را نبينم.

وي در پاسخ به سوال قاضي موحدي راد که پرسيد چرا جسد پدرت را از پل آويزان کردي ؟ گفت: مي خواستم جسد را که داخل پتو پيچيده بودم به پايين پل پرت کنم اما وقتي کارگر شهرداري را در آن منطقه ديدم ترسيدم و خواستم فرار کنم که قسمتي از پتو به ميله هاي فلزي پل گير کرد. پدرم قبلاً گفته بود که دلم مي خواهد در جنگل يا دريا بميرم به همين دليل هم قصد داشتم جسد او را به داخل رودخانه بيندازم.

متهم اين پرونده جنايي درحالي که پس از يادآوري صحنه قتل اشک مي ريخت افزود: پدرم پول زيادي از مردم طلبکار بود و آدم هاي ناجوري به منزلش رفت و آمد مي کردند پس از قتل هم مقداري قرص خوردم تا خودکشي کنم وقتي دستگير شدم حالم مناسب نبود و از اين حادثه خيلي ناراحت بودم. روز بعد هم روزنامه خريدم تا ببينم در مورد قتل چه چيزي نوشته است.

وي درباره کشف پول هاي جعلي نيز به مقام قضايي گفت: کاپشن مال من نبود من نمي دانستم داخل جيب هاي کاپشن پول جعلي وجود دارد و گرنه فرصت کافي براي از بين بردن آن ها را داشتم. گزارش خراسان حاکي است، در ابتداي بازسازي صحنه قتل که کارآگاه محمدي (رئيس اداره قتل پليس آگاهي) نيز حضور داشت، کارآگاه حسن نژاد (افسر پرونده) به تشريح چگونگي دستگيري متهم در مدت زمان کوتاهي پس از کشف جسد پرداخت و گفت: صبح روز سوم بهمن ماه همزمان با کشف جسد معلق روي پل شهيد ستاري، پيگيري جدي اين پرونده با راهنمايي و نظارت مستقيم قاضي ويژه قتل عمد آغاز شد که چند ساعت بعد با سرنخ هاي به دست آمده، متهم در منطقه يوسفيه مشهد شناسايي و دستگير شد.
برچسب ها: پسر ، کشتی ، کج ، ماهواره ، پدرش ، کشت ، قتل ، باشگاه ، شبانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۳ ۱۷ مهر ۱۳۹۵
برادرمن هم وقتی کشتی کج میبیند بجان من می افتد
Iran (Islamic Republic of)
آرمین
۲۳:۲۲ ۲۳ خرداد ۱۳۹۴
فقط میتونم بگم پسره روانی بود
Iran (Islamic Republic of)
کوروش شنبدی
۲۳:۱۳ ۰۱ فروردين ۱۳۹۴
فقط بگم متاسفم
Netherlands
امیرحسین
۰۸:۴۴ ۲۳ مرداد ۱۳۹۳
من خودم کشتی کج نگاه میکنم .ولی لجبازی نمیکنم.
این پسر کلا روانی بوده بخاطر کانال پدرشو کشته
Iran (Islamic Republic of)
رشید
۱۵:۱۸ ۰۸ تير ۱۳۹۳
خلییییییییییییییییییییییی عالللللللللللی بود
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۱:۴۹ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
عالییییییییییییییییییییییییییییییی
Iran (Islamic Republic of)
بنیامین
۰۹:۰۹ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
کارش اشتباه بوده است
Iran (Islamic Republic of)
محمد حسین
۲۲:۴۵ ۲۳ اسفند ۱۳۹۲
من این داستان را کاملا خوندم نتیجه گرفتم وقتی به کشتی کج تماشا می کنم و مادرم میگه تموم کن سرش داد نزنم
Iran (Islamic Republic of)
اهورا
۱۹:۳۷ ۱۷ شهريور ۱۳۹۲
کشتی کج را باید به اندازه تماشا کرد
Iran (Islamic Republic of)
اهورا
۲۲:۱۴ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
عالی است
آخرین اخبار