افشین نوروزی: پس از 50 روز در لیگ بازی کردم

افشین نوروزی پس از بخشیده شدن دوباره محرومیتش رقابت های لیگ را از هفته پنجم دور برگشت آغاز کرد.

افشین نوروزی  در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  درباره حضور دوباره اش در لیگ و همراهی تیم دانشگاه آزاد گفت:  محرومیت من به دلیل شایستگی و سابقه ام بالاخره بخشیده شد و من در دو هفته پایانی لیگ و پس از 50 روز بدون تمرین بودن و دور بودن از فضای مسابقات دوباره در لیگ بازی کردم.

 وی در خصوص بازی مقابل نفت سپاهان تصریح کرد:  خوشبختانه دانشگاه  آزاد موفق شد با نتیجه 5 بر صفر از سد نفت سپاهان بگذرد مسابقه بود.

نوروزی در خصوص عملکردش اعلام کرد: در این مسابقه من با وجود اینکه 50 روز فشار های روحی و روانی زیادی را تجربه کردم و ضربه های زیادی  خوردم اما عملکرد قابل قبولی داشتم که از خودم راضی هستم موفق شوم در انفرادی حمید رضا طاهر خانی نفر سوم تیم ملی را شکست دهم در دوبل هم سه بر صفر به پیروزی رسیدیم.

 وی خاطر نشان کرد: اگر فدراسیون این گونه که خودش اظهار داشته و من را به خاطر شایستگی های بازی ام بخشیده است زودتر به این موضوع و سوابق من پی می برد مجبور نبودم که این فشار ها روانی را تحمل کنم ضمن اینکه مسابقات مهمی ازجمله انتخابی تیم ملی و دسته برتر به همراه دو مسابقه  حساس لیگ مقابل تیم های قهرمان و نایب قهرمان را از دست دادم به نظر می رسد در دیر بخشیده شدن من نیت چیز دیگری بوده است.
 
بازیکن المپیکی تنیس روی میز درباره بازی هفته آخر تیمش مقابل پتروشیمی نوری استان بوشهر گفت:  در هفته پایانی 17 اسفند در تهران  مقابل تیم پتروشیمی  نوری بوشهر قرار می گیریم که دیدار حساسی است و تکلیف تیم سوم جدول  را مشخص خواهد کرد./آق




-    
 

برچسب ها: نوروزی ، افشین ، بخشیده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار