انتشارات نیستان با 100 عنوان به نمایشگاه کتاب می رود

امسال با حدود 100 عنوان کتاب 35 عنوان چاپ اول و 65 عنوان دیگر تجدید چاپ به نمایشگاه کتاب می رویم.

سید مظفر شجاعی مدیر اجرایی انتشارات کتاب نیستان در گفتگو با خبرنگار حوزه ادب باشگاه خبرنگاران گفت: هر سال کتاب هایی را برای مخاطبان در نمایشگاه کتاب تهران در فاصله بین دو نمایشگاه در نظر می گیریم.

وی ادامه داد: امسال حدود 100 عنوان کتاب چاپ کردیم که 35 عنوان چاپ اول و 65 عنوان دیگر تجدید چاپ شده است.

شجاعی افزود: این تعداد کتاب چاپ شده نسبت به دوره قبلی 30 درصد کاهش داشته که این مساله به گرانی کاغذ و افزایش هزینه های خدمات چاپ بر می گردد.

مدیر انتشارات کتاب نیستان اظهار کرد: نمونه ایی از کتاب های چاپ شده در زمینه رمان به نام های "ماه به روایت آه" نوشته ابوالفضل زرویی نصرآباد و "سه گانه ای برای یگانه" نوشته محمدرضا بایرامی و در ژانر نمایشنامه به نام های "وقتی زمین دروغ می گوید" نوشته سعید تشکری  ارائه شده است.

وی افزود: در زمینه ترجمه"تئاتر مدرن" نوشته حمید سرسنگی و در زمینه شعر، "ضربان ذات" و "جوان شدن جاودانگی" نوشته دکتر قربان ولیی و در زمینه داستانی " برخورد نزدیک" نوشته محمد رضا بایرامی، "نوزده" نوشته آرش سالاری و "سمفونی" ماهی های شیشه" نوشته محمد رسولی و در حوزه عمومی " زوج درماني و حقوق ها و مثلهایش" نوشته دکتر مرتضی بهشتی و در حوزه کودک و نوجوان "در بهار خرگوش سفیدم را دیدم"  و "از کلید آبی رنگ صدای دریا" نوشته احمد رضا احمدی خواهد بود.

وی در زمینه تخفیف کتاب های این انتشارات در نمایشگاه کتاب تهران افزود: مبنای کلی این انتشارات هر سال با تخفیف 10 درصد است.

لازم به ذکر است مراجعه کنندگان برای سهولت مراجعه به غرفه انتشارات کتاب نیستان در بیست و ششمین نمایشگاه کتاب تهران در گروه الفبایی" ک" به دنبال این انتشارات باشند./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار