شکایت استقلال از کمیته انضباطی به دادگاه عمومی

اعضای تیم استقلال در خصوص اعلام رای مسئولان کمیته انضباطی با مشکل روبرو شدند زیرا مسئولان در کمیته انضباطی اعلام کردند در خصوص رای استقلال تجدیدنظر نمی کنند. اما این اتفاق با شرایط خاصی روبرو شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اعضای تیم استقلال اعلام کردند که از مسئولین کمیته انضباطی انتظار رسیدگی بیشتری را داشتند اما این اتفاق رخ نداده است و اعضای این تیم در خصوص رای اعلام شده معترض هستند و مسئولین در کمیته نیز به این موضوع رسیدگی نکردند.

اعلام شده است که شرایط برای استقلالی ها به گونه ای شده است که آنها خواستار لغو محرومیت استقلال و آرش برهانی شدند اما حسن زاده به عنوان رئیس کمیته انضباطی اعلام کرد در این خصوص نمی تواند به نفع آبی ها رای دهد و آراء اعلام شده به قوت خود باقی است.

شایان ذکر است در این خصوص اعلام شده که آبی ها خواستار رسیدگی شدند و نامه ای را ارسال کردند، در حالیکه استیناف نیز در این خصوص تشکیل نشد تا مشکلات برای این تیم چند برابر شود.
 
از طرف دیگر اعلام شده است که آبی ها قصد دارند در این خصوص به دادگاه عمومی شکایت کنند و شرایط را به نفع خود تغییر دهند زیرا اعلام شده است که آبی ها به دلیل عدم رسیدگی و بررسی های لازم خواستار رسیدگی به این امر شدند و حتی عنوان شده است که قصد دارند به صورت جدی این موضوع را از طریق دادگاه بررسی کنند و نتیجه را به نفع خود تغییر دهند زیرا براساس اعلام استقلالی ها مسئولین کمیته موظف به رسیدگی و باید در خصوص اعتراض استقلال توجه نشان داده و آنرا مورد ارزیابی قرار می دادند اما این اتفاق رخ نداد و آبی ها از این اتفاق ناراحت هستند و مدعی شدند که مسئولین قصد داشتند که با شرایط خاص روبرو شده و به اعتراض آبی ها رسیدگی نکنند تا همه چیز به طبق آنچه آنها در نظر گرفتند پیش برود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار