مدیرکل امور شهری استانداری زنجان:

بودجه شهرداری زنجان در سال آینده افزایش 38 درصدی دارد

مدیرکل امور شهری استانداری زنجان بودجه مصوب سال 92 برای شهرداری زنجان را 140 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: این بودجه نسبت به بودجه سال جاری رشد 38 درصدی را نشان می‌دهد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، علیرضا محمودی ظهر امروز در دهمین جلسه ستاد عمران شهری استان زنجان با اشاره به مشخص بودن تعداد پروژه‌های شهرهای مختلف استان اظهار داشت: درصد پیشرفت پروژه‌ها در شهرهای مختلف هم به صورت شفاف تعیین شده است.

وی از تعریف 5 پروژه در ستاد عمران شهری برای چورزق خبر داد و افزود: این پروژه‌های در حال حاضر دارای پیشرفت 97 درصدی هستند.

مدیرکل امور شهری استانداری زنجان با اشاره به پیشرفت 83 درصدی پروژه‌های مصوب بر ای شهر زرین رود گفت: این شهر هشت پروژه مصوب از ستاد عمران شهری داشته است.

*تعریف 16 پروژه برای شهر زنجان

وی تعداد پروژه‌های تعریف شده برای مرکز استان را 16 پروژه اعلام و اضافه کرد: میانگین پیشرفت این پروژه‌ها 83 درصد بوده است.

*پیشرفت فیزیکی سه درصدی پروژه‌های شهر زرین‌آباد

محمودی از پیشرفت فیزیکی 38 درصدی هشت پروژه‌ تعریف شده برای شهر سهرورد خبر داد و گفت: هفت پروژه شهر زرین آباد فقط سه درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند.

وی با اشاره به تعریف شش پروژه برای شهر ارمغان خانه تصریح کرد: میانگین پیشرفت این پروژه‌ها 77 درصد بوده است.

مدیرکل امور شهری استانداری زنجان درصد پیشرفت 10 پروژه شهر خرم‌دره را 39 درصد عنوان و ادامه داد: چهار پروژه‌ تعریف شده برای شهر حلب در مجموع پیشرفت 53 درصدی داشته است.

وی درصد پیشرفت هشت پروژه شهر قیدار را 76 درصد اعلام و تصریح کرد: میانگین پیشرفت 9 پروژه تعریف شده در ستاد عمران شهری برای آب‌بر 92 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

محمودی با اشاره به تصویب هفت پروژه برای شهر صائین قلعه اضافه کرد: این پروژه‌ها در مجموع پیشرفت 41 درصدی داشتند.

وی درصد پیشرفت فیزیکی 9 پروژه تعریف شده برای شهر گرماب را 33 درصد اعلام کرد و گفت: 10 پروژه شهر ابهر هم میانگین پیشرفت 75 درصدی را نشان می‌دهند.

مدیرکل امور شهری استانداری زنجان از تعریف پنج پروژه برای شهر هیدج در ستاد عمران شهری استان خبر داد و افزود: این پروژه‌ها پیشرفت فیزیکی 75 درصدی را داشتند.

وی تعداد پروژه‌های تعریف شده برای شهر ماهنشان را 10 پروژه اعلام کرد و گفت: میانگین پیشرفت این پروژه‌ها 54 درصد گزارش شده است.

محمودی با اشاره به پیشرفت فیزیکی 57 درصدی برای پروژه‌های شهر نیک‌پی تصریح کرد: این شهر شش پروژه تعریف شده داشته است.

وی تعداد پروژه‌های تعریف شده برای شهر سجاس و دندی را به ترتیب هفت و هشت پروژه اعلام کرد و افزود: درصد پیشرفت پروژه‌های این دو شهر به ترتیب 81 و 97 درصد بوده است.

*پیشرفت 62 درصدی پروژه‌های تعریف شده برای شهرهای استان

مدیرکل امور شهری استانداری زنجان درصد پیشرفت مجموع 154 پروژه تعریف شده در ستاد عمران شهری برای 19 شهر استان را اندکی بیش از 62 درصد عنوان کرد و گفت: پروژه‌های در دست اجرای شهرها پیشرفت خوبی دارند.

*تصویب بودجه شهرداری‌های استان در شوراها

وی با اشاره به تصویب بودجه همه شهرداری‌های استان تصریح کرد:‌ بودجه شهرداری‌ها در زمان بندی مورد نظر انجام شده است.

محمودی بودجه مصوب سال 92 برای شهرداری زنجان را 140 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: این بودجه نسبت به بودجه سال جاری رشد 38 درصدی را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به تفکیک انجام شده در مصوبه بودجه تصریح کرد: 43 درصد از بودجه مصوب برای شهرداری زنجان برای پروژه‌های عمرانی در نظر گرفته شده است.

مدیرکل امور شهری استانداری زنجان تاکید کرد: سهم امور عمرانی در بودجه شهرداری‌های استان زنجان بالاتر از نرم کشوری بوده است.
برچسب ها: شهرداری ، زنجان ، بودجه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.