سرگذشت بانويي جداشده از بهاييت

برنامه «مجله روز» راديو معارف به زندگي پر فراز و نشيب مادر شهيد علي بلورچي مي‌پردازد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي؛ احمد عارفخاني، مدير گروه خبر و برنامه هاي سياسي با اشاره به فرارسيدن پنج شنبه آخر سال و ايام سالروز تاسيس بنياد شهيد انقلاب اسلامي گفت: برنامه «مجله روز» پنج شنبه 24 اسفند 91 به بررسي زندگي خانم لامعه لشكرلو مادر شهيد علي بلورچي از شهداي دانشگاه صنعتي شريف كه سال‌هاي 60 تا 65 را در جبهه هاي نبرد حق عليه باطل حضور داشته است؛ خواهد پرداخت. 
مرحومه لشكرلو از مادران شهيد منحصر به فرد است كه زندگي پرفراز و نشيبي را تجربه كرده است و در سن 18 سالگي بهاييت را كنار گذاشت و به دين مبين اسلام و مذهب حقه شيعه روي آورد و پرورش دهنده پسري شد كه به فيض شهادت نائل آمد. قابل تامل است كه فرزند ايشان در 12 اسفند 65 به شهادت رسيد و ايشان نيز در سالروز شهادت فرزندش در سال 91 به ديار حق شتافت. 
ميهمان برنامه «مجله روز» خانم مريم برادران از نويسندگان و پژوهشگران دفاع مقدس و نويسنده كتاب «محله‌هاي زندگي» مروري بر سرنوشت خانم لامعه لشكرلو است. 
در اين برنامه به زندگي نامه مادر شهيد بلورچي، ويژگي‌هاي شخصيتي ايشان و چگونگي مسلمان شدن ايشان پرداخته خواهد شد؛ همچنين صوت اين مادر شهيد در بيان ويژگي هاي شهيد علي بلورچي در اين برنامه پخش خواهد شد. 
برنامه «مجله روز» كاري از گروه خبر و برنامه هاي سياسي به سردبير تهيه كنندگي ابوالفضل سليماني و اجراي سيد محمد مهدي ركني ساعت 8:40 روز پنج شنبه 24 اسفند 91 از شبكه راديويي معارف تقديم شنوندگان فرهيخته مي شود./ص
برچسب ها: رادیو ، معارف ، مادر شهید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.