اسدي: نه بازیکنی به تیم اضافه شد نه پول وامکاناتی هست

کاپيتان تيم فوتبال تراکتورسازي گفت: اگر سپاهان را نبریم باید دور قهرمانی خط بکشیم چرا که از رقابت با حریفان بالای جدول عقب می مانیم .

مرتضي اسدي در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: بازیکنان به خاطر فشردگی مسابقات خسته شده اند و مدام از اینکه این قدر تحت فشار هستند شکایت می کنند ولی ظاهرا چاره ی دیگری نیست.

وی ادامه داد: وقتی تیمی مثل تراکتور قدرتمند می شود و چند جام را تجربه می کند باید این شرایط سخت را هم تحمل کند امیدوارم فردا ورزشگاه یادگار امام را به جهنمی برای سپاهان تبدیل کنیم برای شکست این تیم بازیکن و هوادار فرقی نمی کند همه باید غیرتمند تلاش کنند تا سپاهان نتواند حتی یک امتیاز را از ما بگیرد.
 
این مدافع با تجربه در ادامه به توانایی های سپاهان اشاره کرد و افزود: بازی سختی است سپاهان تیم با تجربه ای است و خوب هم فوتبال بازی می کند در واقع آنها تيم ترسناکی دارند که کارما را مشکل می کند.

اسدی گفت: باید به هر شکلی شده سه امتیاز این بازی را کسب کنیم درست است که تیممان خسته است ولی مربیان تلاش کردند تیم را آماده این بازی کنند طی هفته جاری خیلی  تلاش شد بازیکنان شرایط بدنی خود را بازیابند ولی دیدید که مقابل الجيش به خاطر همین خستگی ضربه خوردیم.

وی با اشاره به تفاوت بین بازیکنان تراکتور و حریفان آسیایی افزود: انتقادها از من بعد از بازی با الجيش بالا رفت در حالی که من تنها مشکل تراکتورسازی نیستم ما مهره کم داریم و فشارزیاد روی تیم زیاد است حریفان مهاجمان  10 میلیاردی دارند و مدافعان 500 میلیونی هستیم در واقع ما در آسیا به پشتوانه هوادارنمان نتیجه می گیریم  و نه بازیکنی به تیم اضافه شده و نه پول و امکاناتی هست./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار