تبریز/

تسریع در استانداردسازی جاده‌های ارسباران

فرماندار اهر تسریع در استانداردسازی جاده‌های ارسباران را نیاز اساسی منطقه به علت تعدد گردشگران و واقع شدن در شاهراه گردشگری و ارتباط با سایر استان‌ها برشمرد و خواستار برنامه‌ریزی مسئولان ذی‌ربط در این زمینه شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ، صدیقی در همایش جاده، پلیس و سفر گفت: حفظ سلامت انسان‌ها باید سرلوحه برنامه کاری همه ما باشد چراکه این موضوع نقش اساسی در برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی و حتی اقتصادی دارد.

فرماندار اهر از اختصاص 300 میلیارد ریال اعتبار از سوی وزارت راه و شهرسازی برای اتمام بزرگراه اهر – تبریز خبر داد.

صدیقی اظهار امیدواری کرد؛ با تسریع در اجرای این طرح بزرگ ملی و اتمام آن در سال آتی شاهد کاهش تصادفات در این جاده باشیم.

وی، جاده اهر – تبریز را یکی از جاده‌های حادثه‌خیز و پر‌تصادف استان برشمرد که مقام اول تصادفات جاده‌ای استان را به خود اختصاص داده است.

صدیقی گفت: پیشگیری از تصادفات یکی از محوری‌ترین موضوعات این همایش است که می‌تواند با روشنگری و آگاه‌سازی افکار عمومی سبب کاهش تصادفات در این جاده شود.

فرماندار اهر دومین عامل مرگ و میر در کشورها را تصادفات رانندگی در جاده‌ها اعلام کرد و افزود: این رقم در سایر کشورها در رده نهم قرار دارد و باید با فرهنگ‌سازی مناسب برای کاهش تصادفات تلاشی مضاعف کنیم.

فرماندار اهر ارتباطات جاده‌ای را یکی از محورهای توسعه برای ایجاد زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری در سایر بخش‌ها برشمرد و بر تلاش همه جانبه مسئولان ذ ی ربط در این زمینه تأکید کرد/س

برچسب ها: تسریع ، جاده ، ارسباران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.