باشگاه خبرنگاران از تفریح جدید شیوخ عرب گزارش می‌دهد:

شيخ‌هاي عرب در شرق آسيا چه مي‌کنند؟ + تصاوير

در تحقیقات اخیر مشخص شده که عرب­های پولدار حاشیه خیج فارس به بهانه مسافرت و تفریح به کشورهای جنوب و جنوب شرق آسیا سفر کرده و در آنجا با کمک دلال­ های عشقی و مفتی­ های وهابی، با زنان و به ویژه دختران جوان ازدواج موقت انجام می­ دهند.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، روزنامه "Times of India" در این خصوص این گونه می نویسد که در چند سال اخیر اعراب و شیخ­ نشین­های ثروتمند حاشیه خلیج فارس، با استفاده از ثروت و دارایی کلان خود، به منظور ارضای غرایز جنسی خود، به سمت کشورهای جنوب و جنوب شرق آسیا از جمله هند، مالزی و اندونزی روی آورده­ اند. مسئله جالب توجه این است که علیرغم وجود مکان­های مختلف فساد در کشورهای عربی، به ویژه امارات، شیخ نشین ها با صرف پول­های کلان به اغفال دختران و زنان ساده لوح پرداخته و از آن­ها برای رسیدن به امیال کثیف خود استفاده کنند.

در سال­های اخیر، شیوخ عرب به دنبال سرمایه­ گذاری­ های کلان شرکت­های خارجی در صنعت نفت، ناگهان با ثروتی بادآورده روبرو شده و به سرعت برای ارضای تمامی امیال فروخورده خود به خرج­های بی رویه و خارج از عرف روی آوردند. اعراب پی بردند که برای حضور در عرصه جهانی و عرضه اندام باید پول خرج کنند. در نتیجه با کمک ثروت نامحدود خود به تمامی نقاط جهان هجوم برده و برای تطمیع امیال خود به تفریحات مختلف روی آوردند. خریدن ماشین­های گران قیمت، سرمایه­ گذاری در تاسیس مراکز تفریحی، خرید و فروش غیر انسانی و غیر قانونی دختران، و بسیاری دیگر از موارد، جز فعالیت­ هایی هستند که عمدتا توسط اعراب جوان به انجام می­ رسند.

با وجود تمامی تفریحات و کارهای انجام گرفته توسط این انسان­های به ظاهر متمدن، باز هم کارهای عجیبی از آن‌ها سر مي‌زند. 

در تحقیقاتی که اخیرا صورت گرفته مشخص شده که عرب­های ثروتمند حاشیه خیج فارس به بهانه مسافرت و تفریح به کشورهای جنوب و جنوب شرق آسیا سفر کرده و در آنجا با کمک دلال­های عشقی و مفتی­ های وهابی، با زنان و به ویژه دختران جوان ازدواج موقت انجام می دهند. اعراب مفتی اسم این ازدواج را "ازدواج حلال" نامیده­ اند، ولی ساکنین کشورهای مقصد به این نوع ازدواج­های موقت، عنوان "فاحشگی حلال" را داده­ اند.

گاهی اوقات در نتیجه این هوس‌بازی­های یک شبه، دختران و زنان بار شده و دردسرهای زیادی را برای روبرو شدن با این مشکل پشت سر می گذارند. یکی از مقامات کشور اندونزی بیان داشته که اعراب با پرداخت پول به خانواده­ های فقیر این دختران، آنها را راضی به ازدواج موقت می­ کنند. در یک مورد یک شیخ اماراتی با برقراری رابطه با یک دلال عرب، با پرداخت 450 دلار توانست رضایت خانواده دو دختر 13 و 14 ساله را برای ازدواج جلب نماید. این فرد عرب، پس از برقراری ارتباط نامشروع با این دو دختر نوجوان، متواری شد.

معمولا ازدواج با دختران برای مدتی بسیار کوتاه بوده و فرآیند ازدواج و طلاق همگی در یک زمان تعیین می­شوند. هزینه کلی این فرآیند بین 100 تا 500 دلار متغیر است.

مسئله­ ای که تا اندازه­ ای توانسته به شيوخ عرب جرات انجام این کارها را دهد اقدامات سران کشورهای اندونزی و هند است که در نظر دارند با ایجاد مراکزی قانونی، و در اصل برای جذب سرمایه­ های اعراب، امکان ازدواج­ های موقتی و به اصطلاح حلال را فراهم کنند. کارشناسان به این نوع مسافرت­ها عنوان "ازدواج­های توریستی" داده­ اند. بعضی از شرکت­ های مسافرتی از این فرصت نهایت استفاده را برده و تورهای خاصی را با عنوان "توریسم جنسی" راه اندازی کرده­ اند. در این تورها، با ارائه کاتالوگ­ های از پیش آماده شده، دختران و زنان را برای توریست­ها آماده کرده و پول‌های کلانی را از آن­ها دریافت می­ کنند.

فرج الدوساری که کارمند "سفارت عربستان در هند" است اظهار داشته در یک مورد 4 مرد عربستانی با راضی کردن خانواده­ های مستمند توانستند با دختران آنها رابطه جنسی برقرار کنند. الدوساری گفته که در کشورهای هند و حتی اندونزی هزاران کودک بدون پدر به دنیا آمده­ اند. بسیاری از این کودکان، به علت عدم مراجعه دختران و زنان به سفارت­ های شوهران یک شبه خود، بدون سرپرستی پدر، بزرگ مي­ شوند.

نکته­ ای که در این­جا جلب توجه می­کند این است که با وجود شکایات انجام گرفته از این شيوخ هوس­باز، اقدامات مهمی توسط مقامات دولتی کشورهای هند و اندونزی برای جلوگیری از این ازدواج­ های موقت صورت نگرفته است. برعکس، بعضی از مقامات این کشورها از این فرآیند استقبال کرده و آن را فعالیتی بسیار درآمدزا برای کشور خود در نظر می­ گیرند. امری که در نهایت باعث هجوم تجاوزات جنسی متعدد در این کشورها خواهد شد.



برچسب ها: عرب ، روسپی گری ، هند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۰ ۱۰ فروردين ۱۳۹۲
تو دنیا چه خبره!!!!
Iran (Islamic Republic of)
صیاء خزرجی
۲۱:۴۵ ۰۸ فروردين ۱۳۹۲
سلام
چه بگویم
فقط الله اکبر
Iran (Islamic Republic of)
yasin
۱۹:۳۹ ۰۸ فروردين ۱۳۹۲
چه کارا که نمیکنن...
آخرین اخبار