"احسان حدادی" و خنده بازاریها در برنامه "اینجا ایران است"

ویژه برنامه "اینجا ایران است" در ایام نوروز بخش های متنوعی را با حضور قهرمانان پارالمپیک برای مخاطبان در نظر گرفته است.

"حمیدرضا نهضت" تیه‌کننده این برنامه در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران در سه نوبت دوشنبه 29 اسفند، سه شنبه 6 فروردین ، سه شنبه 13 فروردین به روی آنتن می رود.
وی اظهار داشت: برنامه "اینجا ایران است" در روز دوشنبه 29 اسفند میزبان پیام "ابراهیم پور و "شهیار سعید نیا" از مجریان دیگر برنامه "اینجا ایران است" که پیرامون فعالیت خود در این برنامه به گفتوگو خواهند پرداخت.
وی در ادامه افزود: همچنین در این برنامه "شعله قهرمانی"، "زهرا مهر افزا"، "راحله امینیان" و "احسان پوراسد" به عنوان مجری حضور خواهند داشت.
وی بیان کرد: "محسن داداشی" خواننده موسیقی پاپ کشور قطعاتی از آلبوم خود را در این برنامه اجرا می کند.
وی گفت: برنامه "اینجا ایران است" سه شنبه 6 فروردین از حضور بازیگران طنز "خنده‌بازار" به همراه تهیه کننده "علی شب خیز" بهره می برد و "محمد بابایی" به عنوان خواننده در این برنامه حضور دارد.
وی خاطر نشان کرد: این برنامه سه شنبه 13 فروردین با حضور قهرمانان پارالمپیک و "احسان حدادی" و "علی نظری" خواننده در برنامه به گفتگو خواهند پرداخت.
وی در پایان با اشاره به اینکه اجرای این برنامه برعهده "محمد سلوکی" است بیان کرد: "ابوالفضل ورمزیار" در این سه روز از برنامه به نوروز خوانی خواهد پرداخت./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.