يوسفيان‌ملا در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

"حماسه سياسي و حماسه اقتصادي" درمان دردهاي كشور است

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات با اشاره به نامگذاري سال 92 به نام"حماسه سياسي و حماسه اقتصادي" گفت:‌ مسئولان مسائل و مشکلات اقتصادی را ریشه‌یابی کرده و درد را به خوبی تشخیص داده‌اند و اکنون زمان درمان است که باید براي آن بیانات مقام معظم رهبری را سرلوحه خود قرار دهند.

عزت‌الله یوسفیان‌ملا نماینده آمل و لاریجان در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به نامگذاري سال 92 به نام "حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی" از سوی مقام معظم رهبری گفت: نام‌گذاری سال جدید مبنی بر حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی تاکید بر آن چیزی است که مقام معظم رهبری در برنامه پنجساله نیز آن را یادآور شده‌اند.   
 
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات افزود: در سال 91 مشکلات اقتصادی و چالش‌های سیاسی فراوانی در کشور داشتیم که به دلیل کم‌تدبیری و عدم مدیریت بخشی از مشکلات لاینحل باقی مانده است.
 
وی ادامه داد: امیدواریم در سال جدید با تجربه‌های سال گذشته با بررسی‌ چالش‌های موجود راهکارهای ویژه‌ای برای حل آنها بیابیم.   
 
یوسفیان ملا با تاکید بر فرمایشات رهبری در حوزه حماسه سیاسی تصریح کرد: با توجه به نزدیک بودن اتنخابات یازدهم ریاست جمهوری انشاءالله فردی که برای این سمت صلاحیت همه‌جانبه داشته باشد انتخاب شده و قطعا بیانات معظم له را محقق خواهد کرد.   
 
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات گفت: در حوزه مسائل اقتصادی نیز باید همه مسئولان تلاش کنند تا منویات مقام معظم رهبری را محقق سازند.
 
وی افزود: مسئولان مسائل و مشکلات اقتصادی را ریشه‌یابی کرده و درد را به خوبی تشخیص داده‌اند و اکنون زمان درمان است که برای درمان این حوزه باید بیانات مقام معظم رهبری را سرلوحه خود قرار دهیم.
 
نماینده آمل و لاریجان تاکید کرد: اقتصاد مقاومتی و پرهیز از هزینه‌های غیرضروری مواردی است که باید به آن توجه ویژه داشت و در بند بند بودجه 92 آنها را لحاظ کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: حماسه ، سیاسی ، اقتصادی ، رهبری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار