به بهانه زادروز سارا خوئيني‌ها؛

جشن تولد عاليه "کلاه پهلوي" در اولين روز بهار

"سارا خوئيني‌ها" بازيگر "کلاه پهلوي" تولد خود را در اولين روز بهار جشن گرفت.

به گزارش خبرنگار حوزه راديو تلويزيون باشگاه خبرنگاران، "سارا خوئيني‌ها" بازيگر توانمند عرصه هنر در اولين روز بهار سال در تهران به دنيا آمده است و به همراه يک خواهر و سه برادر سومين فرزند خانواده محسوب مي‌شود.
وي بازيگري را براي اولين بار در سال 69 با بازي در فيلم تلويزيوني "صبحگاه خونين" ساخته "فرامرز باصري" تجربه کرد که با "چنگيز وثوقي" همبازي بود و در سال 70 با ايفاي نقش "منصوره" در فيلم سينمايي "گلها و گلوله‌ها" به کارگرداني زنده ياد "ناصر مهدي پور" به سينما آمد همچنين در فيلم طالع عشق در نقش حليمه دايه پيامبر اسلام(ص) ظاهر شد.
خوئيني‌ها بعد از وقفه اي طولاني در "فيلم دوستان" به کارگرداني علي شاه حاتمي دوباره به سينما بازگشت  و دور جديدي بازيگري خود را آغاز کرد و در فيلم‌هايي چون "الاي شهر پايين شهر" در نقش اصلي همبازي محمدرضا گلزار شد وي در سال 83 بابازي در نقش اصلي فيلم سينمايي "نقاب" در کنار محمدرضا شريفي نيا ، امين حيايي و پارسا پيروز فر درخشيد و در همان سال در فيلم "اسپاگتي در هشت دقيقه" با بازي و کارگرداني "رامبد جوان" ايفاي نقش کرد.
خوئيني ها با بازي درخشان در سريال "معصوميت از دست رفته" براي اهالي تلويزيوني شناخته شد و به همين خاطر در جشنواره برنامه هاي تلويزيوني سال 83 و 84 به عنوان بهترين بازيگر نقش اول زن مورد تقدير قرار گرفت.
بعد از بازي در کارهاي سينمايي دعوت مهدي فخيم زاده را براي بازي در فيلم‌هايش پذيرفت و در سال تلويزيوني پرمخاطب "بي صدا فرياد کن" به عنوان نقش اول جلوي دوربين رفت و بعد از اين سريال در فيلم يکي از ما دو نفر با بازي "بهرام رادان" و کارگرداني "ميلاني"، بازيگر و دستيار اين کار را به عهده داشت و در حال حاضر در سريال فاخر"کلاه پهلوي" ايفاي نقش مي کند که بازي خوب او در نقش عاليه واکنش‌هاي مثبت زيادي را برانگيخت.
فيلم‌هاي "گيس بريده"، "دعوت"، "سوپر استار"، "پسر تهروني"، "زمهرير"، "لج و لجبازي" ، "بيداري روياها"، "درامتداد شهر" و "دل بي قرار" از جمله بازي‌هاي او در طول مدت فعاليتش است و در ميان سريال‌ها نيز "سفر سبز"، "راه شب"، "روزهاي اعتراض" و "خاطرات مرد ناتمام" ايفاي نقش کرده است.
خوئيني ها با اينکه از طريق چنگيز وثوقي به عرصه هنر آمده است اما نمايش توانايي هاي خود نشان داد ک در بازيگري استعداد نهفته اي داشته است. /ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار