پربيننده‌ترين‌هاي سال 91؛(97)

اظهار نظر علي ضياء درباره "برنامه نود" و اجراي "عادل فردوسي پور"

علي ضياء در برنامه "ويتامين 3" با اشاره به "برنامه نود "و اجراي "عادل فردوسي پور"، گفت: "عادل" در اين برنامه عادلانه و به دور از هر گونه حاشيه و چالش قضاوت مي كند.

به گزارش خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه  خبرنگاران روز سه شنبه 14 آذر چهارمين قسمت برنامه صبحگاهي "ويتامين 3"، با اجراي سيد ضياء به روي آنتن رفت.
علي ضياء در ابتداي برنامه گفت: قرار نبود لبخندهايمان،‌ رفتارهايمان، رفاقت، دوستي هايمان و حتي دندانهايمان مصنوعي باشد، چنين قراري نداشتيم از امروز يك عهدي با هم ببنديم تا اتفاقات مصنوعي را از زندگيمان دور كنيم.
مجري برنامه در ادامه اظهار داشت: من امروز با سرعت 40 كيلومتر بر ساعت در اتوبان صدر رانندگي كردم با خودم گفتم چه دليلي دارد كه مجري اولين نفري باشد كه در برنامه حاضر مي‌شود و مجري بايد لب به لب آنتن به برنامه برسد، حتي با اين سرعت كه آمدم 40 دقيقه زودتر به برنامه رسيدم.
در هنگام پخش عكس هايي در برنامه عكس كارگري را نشان دادند و مجري برنامه در هنگام تفسير آن عكس گفت: اين بدين معني است كه تا عرق كارگر خشك نشده حقش را بدهيد .
وي ادامه داد: ما كه از دو سال گذشته هنوز طلبكار هستيم و حتي حقوق 5 ماه پيش ما را ندادند در حالي كه وضعيت علي زاهدي از من خيلي بدتر است، من با وجود پدر و مادرم، كمتر مشكل تاخير حقوق دارم اما زاهدي چگونه زندگي خود را مي گذراند؟
وي با خنده گفت: هر بار به من مي‌گويد علي 100 هزار تومان پول داري به من قرض بدهي.
در بخش خبرها گفته شد: بين ايران و آذربايجان يك قرارداد بسته شده است و علي ضياء در تشريح اين خبر متذكر شد كه هر چيزي كه در ايران از شما(آذربايجان) جا مانده از قبيل دمپايي و.. براي شما با پيك مي فرستيم و حتي هزينه پيك را هم خودمان متقبل مي شويم به شرطي كه شما هم نقشه ايران را به ما بازگردانيد.
خبر دوم مبني بر اين گفته بود كسب جايزه بهترين فدراسيون به كفاشيان موجب تضعيف فوتبال ايران شده است؛ مجري در ادامه توضيح به اين خبر گفت: من دوست كفاشيان هستم و تنها من حق دارم هر حرفي به وي بزنم و فرد ديگري اين حق را ندارد.
حجت الاسلام و المسلمين برمايي، مدرس دانشگاه با حضور در برنامه به بحث درباره سبك زندگي ديني پرداخت و گفت: دين در نظام ارزشي ما وجود دارد و فردي كه قصد زندگي ديني دارد بايد دين جز نظام ارزشي او بوده و قابل شناخت باشد. از اتفاقات بد جامعه امروز ما اين است كه دين در زندگي ما ارثي است در حالي كه بايد سبك زنديگ ديني در رفتار سنجيده شود.
وي ادامه داد: دين در صورت موروثي بودن با يك سوال يا يك فيلم از بين مي رود، سبك زندگي ديني رفتار مي خواهد و نه تنها حرف .
 خبر ديگري در برنامه خوانده شد كه رئيس پليس راهور بيان كرده مردم توپ خود را در زمين يكديگر نيندازند و بعد مجري در تشريح آن گفت: ولي هميشه در همه جا پاي كفاشيان در ميان است شما توپ را بيندازيد.عادل فردوسي پور در "برنامه نود" آن را عادلانه بررسي مي كند و به هيچ وجه هم حاشيه و چالش ايجاد نمي‌كند.
 در ادامه حسين علي حسيني تعميركار استارت، محمد قديري تعميركار اگزوز از مهمانان بخش ديگر برنامه بودند و از حرفه و تخصص خود دراين باره به گفتگو پرداختند.
و در ادامه گفتگوي تلفني با حسين مهاجران رئيس اتحاديه ميوه و سبزي تهران داشتند كه گفتگو با يكي از خبرگزاري ها عنوان كرده بود مردم به جاي هندوانه، نارنگي بخورند و وي با تماس در برنامه هم همين موضوع را متذكر شد و اينكه كاشت 80 درصد هندوانه در دزفول به دليل آفت از بين رفته و همچنين در ميناب هم هندوانه كم كاشته شده و علت گراني هندوانه به همين دليل است و مردم مجبور نيستند در شب يلدا حتما هندوانه بخورند به جاي آن مي توانند نارنگي بخورند.
گفتني است؛‌برنامه صبحگاهي ويتامين 3 با اجراي سيد علي ضياء ، تهيه كنندگي علي زاهدي و سردبيري افشين حسين خاني شنبه تا پنجشنبه ساعت 7 صبح از گروه اجتماعي شبكه سه سيما به روي آنتن مي رود./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.