بدبوترین رستوران دنیا +عکس

رستوران "رز بدبو" به تازگی در یکی از مناطق شهر سانفرانسیسکو باز شده است و تمام غذاها و حتی دکوراسیون فضای آن از سیر درست شده است به همین علت به ان لقب بدبوترین رستوران دنیا را داده اند.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، یکی از سبزیجاتی که بوی نه چندان خوشایندی دارد ولی سرشار از خاصیت های ریز و درشت است "سیر" نام دارد اما عده زیادی نیستند که علاقه به این سبزی داشته باشند.

رستوران "رز بدبو" به تازگی در یکی از مناطق شهر سانفرانسیسکو باز شده است و تمام غذاها و حتی دکوراسیون فضای آن از سیر درست شده است به همین علت به ان لقب بدبوترین رستوران دنیا را داده اند.




در این رستوران روزانه بیش از 1000 غذا سرو می شود که همه آن ها به نوعی سیر دارد. یا سیر در آن به کار رفته است و یا اینکه درکنار غذا سیر سرو میشود.

صاحب این رستوران اعتقاد دارد این سبزی تمامی بیماری ها را در عرض چند ثانیه از یین می برد به همین علت تصمیم همچنین رستورانی را پیدا کرده است.

وارد شدن به این رستوران نیاز به شجاعت خاصی دارد چرا که بوی بسیار بدی از آن خارج می شود ولی با خوردن یک غذای سیردارد دیگر بو از بین خواهد رفت.



نکته جالب در مورد دکوراسیون این رستوران وجود بلندترین رشته سیرهای بهم متصل شده است که نزدیک به 2600سیر به یک شاخه متصل شده است و محیطی جالب را در رستوران ایجاد کرده است.

یکی از مشمتریان آن ها می گوید:"من از غذاهای این رستوران بسیار لذت می برم ولی هر بار مجبور هستند لباس هایم را بشوییم چرا که بوی بسیار بدی می گیرد."
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهسا اعلایي
۲۱:۰۳ ۱۶ مهر ۱۳۹۲
سیر هم یکی از عجیب ترین خوراکی های جهان است چون طعم خیلی خیلی عالی دارد وقتی توی غذا ریخته میشود. وخواص خیلی خوبی و زیادی دارد به نظر من در سبد همه ی خانواده های ایرانی باید باشد هیچ جای دنیا جای طعم و عطر سیر ایرانی را نمیگیرد
-
افسانه
۰۹:۴۶ ۲۸ خرداد ۱۳۹۲
من که عاشق سیر هستم مطمئنم غذای سیر دار این رستوران به خوشمزگی آش دوغ سرعین با سیر نمیشه
آخرین اخبار