جمع‌آوری 6.5 میلیارد ریال زکات در شهر سعدآباد

رئیس کمیته امداد شهرستان دشتستان از جمع‌آوری 6.5 میلیارد ریال زکات در شهر سعدآباد خبر داد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، سیداکبر عدنانی شامگاه شنبه در نشست مسئولان اظهار داشت: در سال جاری در راستای افزایش سطح کیفیت خدمات به مددجویان از تمام توان و ظرفیت موجود به نحو مطلوب استفاده می‌کنیم و هیچ فرصتی را هدر نمی‌دهیم.

وی افزود: در راستای جمع‌آوری زکات اقدامات خوبی در بخش‌های مختلف شهرستان انجام گرفته و میزان زکات جمع‌آوری شده در تمام شهرهای شهرستان افزایش داشته است.

رئیس کمیته امداد شهرستان دشتستان از جمع‌آوری 6.5 میلیارد ریال زکات در شهر سعدآباد خبر داد و با بیان اینکه مردم خیر و نوعدوست سعدآباد در پرداخت زکات پیشگام هستند، ادامه داد: زکات در دین اسلام از اهمیت خاصی برخوردار است، چراکه به نوعی مالیاتی بر درآمد خوانده شده است که شاهد همراهی موضوع زکات در چندین جای قرآن در کنار نماز هستیم.

وی بااشاره به اینکه اگر تمامی افراد غنی که زکات شامل آنان می‌شود، زکات خود را پرداخت کنند، فاصله و شکاف طبقاتی در جامعه حذف و بسیاری از مشکلات جامعه مرتفع می‌شود، عنوان کرد: فعالیت‌های حوزه زکات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و سبب رشد اجتماعی و اقتصادی به ویژه در مناطق محروم می‌شود.

عدنانی از خدمات‌رسانی کمیته امداد به 25 هزار نفر در دشتستان خبر داد و اذعان داشت: براساس آمار موجود هم‌اکنون تعداد 25 هزار نفر در قالب 10 هزار خانوار در دشتستان از خدمات این نهاد برخوردار هستند.

رئیس کمیته امداد شهرستان دشتستان در پایان با اشاره به رویکرد کمیته امداد در زمینه خودکفایی مددجویان اذعان داشت: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تحول در کمیته امداد در آغاز دهه چهارم انقلاب که به نام دهه عدالت و توسعه نام‌گذاری شده، کمیته امداد ساختار جدیدی طراحی کرده که از اهداف مهم آن عزت نفس بخشیدن به مددجویان عزیز از طریق توانمندسازی و خودکفایی مددجویان است.

برچسب ها: زکات ، وبگردی ، سعدآباد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار