تغییر در ترکیب اصلی الهلال عربستان/ کاپیتان سوم عربستانی ها باز می گردد

اعضای تیم استقلال در حالی برای بازی بازگشت با الهلال عربستان آماده می شوند که سرمربی این تیم با خبر شده است که الهلال در مقابل استقلال دستخوش تغییراتی می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در حالیکه اعضای تیم استقلال قرار است با شرایط خاص برای بازی با حریف خود آماده شوند، اعضای تیم الهلال عربستان نیز با تغییراتی در ترکیب خود وارد زمین مسابقه می شوند و قرار نیست با همان ترکیب گذشته برای بازی با استقلال آماده شده و راهی زمین مسابقه شوند.

این در حالی است که اوضاع برای این تیم کاملا متفاوت پیش می رود و این تغییرات قرار است این تیم را در زمین حریف با شرایط ایده آل روبرو سازد.

از اردوی الهلالی ها خبر رسیده است که اوضاع برای این تیم کاملا متفاوت است و قرار است دو سه تغییر عمده در ترکیب این تیم انجام شود که مهمترین آنها مربوط به حضور کاپیتان سوم الهلال در ترکیب این تیم است.

عبدالطیف کاپیتان سوم عربستانی هاست که مدتها از ترکیب تیم دور بوده اما به تازگی به تمرینات این تیم بازگشته است و حتی با شرایطی ایده آل این تیم را همراهی کرده تا برای بازی با استقلال ایران آماده شود.

کاپیتان الهلال قرار است در ترکیب اصلی مقابل استقلال به میدان برود و این تیم را یاری کند.

سرمربی این تیم مدعی شده است که برای رسیدن به امتیاز در مقابل استقلال وی به ایجاد تغییراتی عمده در تیمش نیاز دارد و اگر در این خصوص با مشکلاتی روبرو شود، نمی تواند به امتیاز و کسب آن امیدوار باشد زیرا وی در مقابل استقلال در زمین خودی شکست را پذیرا شده است و در آزادی به مشکلاتی عمده روبروست.

شایان ذکر است: سرمربی الهلال اعلام کرده است که این تغییرات در ترکیب این تیم می تواند استقلال و مربیان این تیم را گمراه سازد،‌ اما اخبار مربوطه به این تغییرات به اطلاع سرمربی استقلال رسیده است و اعضای این تیم براساس شناخت کامل از اعضای تیم حریف برای بازی با این تیم عربستان آماده می شوند زیرا سرمربی استقلال مدعی است که بازی با تیم های عربی و به خصوص عربستانی ها به هیچ وجه قابل پیش بینی نیست و اعضای این تیم باید با آمادگی کامل به مصاف حریف بروند تا غافلگیر نشوند و بتوانند بدون مشکل این بازی را پشت سر گذاشته و پیروزی خارج از خانه در عربستان را حفظ کنند تا بتوانند به صدرنشین خود در جدول لیگ قهرمانان ادامه دهند./آق
برچسب ها: استقلال ، الهلال ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار