نشست رئیس رسانه ملی با 14 نامزد انتخاباتی

شماری از فعالان سیاسی در عرصه انتخابات و رئیس سازمان صداوسیما،‌ در نشستی دو ساعته درباره كمیت و كیفیت تبلیغات و برنامه‌های انتخاباتی رسانه ملی به مشورت و رایزنی پرداختند.


به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران  به نقل از جام جم، در این نشست كه به دعوت مهندس ضرغامی و با حضور 14 نفر از داوطلبان ثبت‌نام انتخابات یازدهم ریاست‌جمهوری برگزار شد، استفاده كامل از ظرفیت تبلیغاتی شبكه‌های متعدد رادیو و تلویزیونی ررسانه ملی، زمینه ساز پرهیز از اسراف و هزینه‌های بیهوده در انتخابات ارزیابی شد.

رئیس رسانه ملی در این هم‌اندیشی، رهنمودها و سیاست‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی از جمله تاكید ایشان بر اخلاق انتخاباتی و برنامه‌ محوری را دو راهكار اصلی برنامه‌های اطلاع رسانی تبیینی و تهییجی صدا و سیما اعلام كرد.

ضرغامی با تاكید بر بی‌طرفی كامل رسانه ملی در انتخابات از دیدگاه‌ها و پیشنهادهای فعالان سیاسی در زمینه برنامه های انتخاباتی صدا و سیما استقبال و ابراز امیدواری كرد با همكاری فعالان سیاسی حقیقی و حقوقی، برنامه‌های رسانه ملی در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی و زمینه سازی برای خلق حماسه ای سیاسی در بیست‌وچهارم خرداد امسال ، تاثیر گذار باشد و حضور گسترده ملت پای صندوق های رای، فصلی به‌یاد ماندنی را درتاریخ مردم سالاری دینی رقم بزند.

رئیس رسانه ملی با اشاره به این كه به نظر می رسد در آینده افراد دیگری نیز داوطلب نامزدی ریاست جمهوری شوند، گفت: پس از اعلام نظر نهایی شورای محترم نگهبان ، رسانه ملی متناسب با تعداد نامزدها، برنامه دقیق انتخاباتی خود را اعلام خواهد كرد.

ضرغامی در پایان این نشست گفت: تا آخر هفته برنامه اولیه انتخاباتی رسانه ملی برای نامزدهای انتخابات به وزارت‌كشور ارسال می‌شود تا در شورای سه نفره طبق قانون مورد بررسی و تصویب قرار گیرد.

در این نشست مشورتی ، فعلان سیاسی عرصه انتخابات با بیان دیدگاه‌های خود درباره عملكرد و برنامه های انتخاباتی دوره های گذشته ریاست جمهوری ، پیشنهادهایی درباره تبلیغات انتخابات رسانه ملی در این دوره انتخابات ارائه كردند كه با استقبال رئیس رسانه ملی روبه‌رو شد.

در این نشست آقایان باهنر، متكی‌، سبحانی، روحانی، حداد عادل، ولایتی، ابوترابی، سعیدی‌كیا، پور محمدی ، محمد شریعتمداری، قالیباف، رضایی ، كواكبیان ، فلاحیان و رئیس ستاد انتخابات رسانه ملی حضور داشتند.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۶ ۱۹ فروردين ۱۳۹۲
Khobe