اراک/

دانش بومی استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای افتخار بزرگ ملی است

معاون سیاسی و امنیتی استانداری استان مرکزی گفت: دانش بومی استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای افتخار بزرگ ملی است

ابوالقاسم نصراللهی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک افزود: 20 فروردین روز ملی فناوری هسته ای نماد خودباوری و سطح بالای توانمندی علمی کشور است.

وی ادامه داد: دست‌یابی به دانش و فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است و در سایه درایت و مدیریت رهبر معظم انقلاب اسلامی، تلاش و پشتکار دانشمندان جوان و همراهی مطلوب مردم، کشور در این زمینه به توفیق‌های عظیمی دست یافته است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری استان مرکزی اضافه کرد: علوم و فنون هسته ای جزو فن آوری های پیشرفته و برتر در عصر کنونی است و از عوامل مهم اقتدار یک کشور محسوب می شوند.

نصراللهی تاکید کرد: با وجود کار شکنی و مانع تراشی های استکبار جهانی، صهیونیزم بین الملل و نظام سلطه برای ناکام کردن ایران در دستیابی به فناوری هسته ای صلح آمیز، ایران اسلامی با هدایت های مدبرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، حرکت شجاعانه دولت و پشتیبانی مردم، به حق مسلم خویش دست یافت.

وی تصریح کرد: استفاده صلح آمیز از فناوری هسته ای در ایران اسلامی مطالبه ای ملی است و ملت ولایتمدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی همواره در این مدت بر رسیدن به حق خود در استفاده از این فناوری نوین ایستادگی کرده اند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری استان مرکزی خاطر نشان کرد: دستیابی به دانش هسته ای به وسیله دانشمندان این عرصه، از افتخارات فراموش ناشدنی جوانان کشورمان محسوب می شود که در این رابطه لازم است مسوولان و دولتمردان ، موضوع هسته ای را برای نسل سوم به صورت ویژه ای تبیین کنند./ع

برچسب ها: انرژی ، هسته ای ، اراک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.