حداد عادل در جمع خبرنگاران:

دولت تمايل دارد افراد خاصي وارد انتخابات شوند/ تعدد نامزدهاي اصولگرا در انتخابات به سود جريانات فتنه و انحراف است

عضو ائتلاف پيشرفت در جمع خبرنگاران و با اشاره به حضور کانديداهاي دولت در انتخابات آتي گفت: احساس مي‌شود دولت هم تمايل دارد يک فرد يا افراد خاصي وارد انتخابات شوند.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران غلامعلي حداد عادل در حاشيه جلسه علني امروز (سه‌شنبه 20 فروردين) در جمع خبرنگاران آخرين وضعيت ائتلاف پيشرفت (ائتلاف 1+2)  گفت: تاکنون هيچ پيشنهادي مبني بر عضويت در ائتلاف 1+2 دريافت نشده و هم‌چنين اين ائتلاف نيز از کسي دعوت نکرده است.

وي در خصوص معرفي نامزد ائتلاف پيشرفت گفت: چنين بحثي مطرح نبوده و اين مباحث صرفا گمانه‌زني‌هاي رسانه‌اي است چراکه در خصوص زمان و معرفي نامزد ائتلاف پيشرفت به هيچ نتيجه‌اي نرسيده ايم و در حال بررسي اين موضوع هستيم.

عضو ائتلاف پيشرفت در خصوص اين که آيا نامزد اين ائتلاف قبل از ثبت‌نام و يا بعد از ثبت‌نام معرفي خواهد شد، گفت: اين از موضوعاتي  است که بايد بررسي شود.

حدادعادل در ادامه اظهار داشت: ائتلاف پيشرفت برقرار بوده و در همان مسير انتخاب شده پيش مي‌رود كه اين امر مهمي است.

وي در ادامه به نحوه اضافه شدن کانديداها به ائتلاف پيشرفت اشاره کرد و گفت: هر کانديدا که در نظرسنجي‌ها معلوم شد که داراي راي حدود 10درصدي است از او دعوت خواهيم کرد ولي تا به حال شخصي براي پيوستن به اين ائتلاف تقاضايي نداده است.

رئيس فراکسيون اصولگرايان در پاسخ به سوالي مبني براين که اين فراکسيون اصولگرايان در انتخابات يازدهمين دوره رياست جمهوري از چه کسي حمايت خواهد کرد، گفت: فراکسيون اصولگرايان تا به حال اعلام موضع نکرده است چراكه در مجالس دوره‌هاي قبل فراکسيون‌ها کمتر در انتخابات رياست جمهوري اعلام موضع مي‌کردند در اين دوره هم موضع گيري مشخصي نداريم.

حدادعادل در ادامه به تعدد نامزدهاي اصولگرايان اشاره کرد و گفت: معتقدم تعدد نامزدهاي اصولگرا در انتخابات رياست جمهوري کار درستي نيست و  اين موضوع ممکن است به سود فتنه و انحراف تمام شود.

وي در خصوص حضور فتنه‌گران در انتخابات آتي گفت: فتنه و انحراف مي‌خواهند درانتخابات آتي شرکت و سوابق خود را بپوشانند ولي کسانيکه فتنه‌انگيز نبودند ولو اين که اصلاح طلب نباشند مي‌توانند در انتخابات شرکت کنند و قطعا ملاک شوراي نگهبان منطقي خواهد بود.

حدادعادل در ادامه به حضور کانديداهاي دولت در انتخابات آتي اشاره کرد و گفت: ما در حد خبرهاي رسانه‌اي از اين موضوع مطلع هستيم و از پشت پرده اطلاعاتي نداريم اما احساس مي‌شود دولت هم تمايل دارد يک فرد يا افراد خاصي وارد انتخابات شوند.

وي در پاسخ به اين که ميزان حضور مشايي به عنوان گزينه دولت در انتخابات چه قدر است، گفت: بالاخره مسائل مشخص مي‌شود و ظرف هفته‌هاي آينده شما جواب سوالات خود را خواهيد گرفت.

وي در پايان به توجه ائتلاف پيشرفت به نظر جامعتين اشاره کرد و گفت: اگر جامعتين نظر خاصي داشته باشند ما به نظر آن‌ها احترام خواهيم گذاشت ولي هنوز جامعتين در مورد اشخاص خاصي اظهار نظر نکرده است.

انتهاي پيام/


برچسب ها: ائتلاف ، پیشرفت ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار