در آستانه هفته 4 لیگ برتر بدمینتون؛

رئیس هیئت بدمینتون قزوین: تا کی از جیب هزینه کنیم

صدیق سخن‌سنج گفت: با این وضعیت اقتصادی سال آینده در مسابقات لیگ شرکت نمی کنیم.

 صدیق سخن سنج، رئیس هیئت بدمینتون قزوین، در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: 22 فروردین ماه جاری با نماینده کرمانشاه دیدار می کنیم و این در حالی است که من تیم خودمان را از پیش باخته می دانم.

وی اضافه کرد: تیم کرمانشاه مهره‌های خوبی در اختیار دارد ولی ما از بدمینتون بازان قزوین استفاده کردیم و در حالی که نوجوانان ملی پوش داریم در بین 6 تیم رتبه 5 را در اختیار داریم و با این شرایط تیم ما یا نماینده گیلان آخر می‌شود.

سخن سنج با تاکید بر اینکه تیم را با هزینه شخصی اداره می‌کنم گفت: حضور تیم قزوین در مسابقات لیگ با هدف کسب تجربه برای ورزشکاران بوده است و هیچ نهادی حاضر به همکاری مالی با ما نشد و در صورتی که مشکلات ادامه پیدا کند سال آینده در مسابقات شرکت نمی‌کنیم چرا که دیگر نمی توانم از جیب خودم هزینه کنم.

رئیس هیئت بدمینتون قزوین تصریح کرد: سایر استان ها برای تیم‌ها خوب هزینه می‌کنند ولی ما حتی یک ریال هم نداریم، تهران، خوزستان و گیلان توانستند مهره های خوبی را جذب کنند ولی ما از طرف اداره تربیت بدنی قزوین هم کمکی دریافت نمی‌کنیم چرا که خود این سازمان هم با کمبود بودجه مواجه است./آق

برچسب ها: سخن سنج ، بدمینتون ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار