بمب های انجمن پادشاهی دوباره به صدا در می آیند؟

همزمان با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری در ایران، ارگان رسانه ای "انجمن پادشاهی ایران" به نام «رادیو تندر» بار دیگر فعالیت های خود را در قالب شبکه ای ماهواره ی از سر گرفته است؛

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، همزمان با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری در ایران، ارگان رسانه ای "انجمن پادشاهی ایران" به نام «رادیو تندر» بار دیگر فعالیت های خود را در قالب شبکه ای ماهواره ی از سر گرفته است؛ گمان می رود با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری این سازمان قصد داشته باشد با همکاری مجموعه ای از عوامل فریب خورده خود در ایران سلسله حملات تروریستی را علیه شهروندان ایرانی آغاز کند.
 
گفته می شود انجمن پادشاهی ایران مربوط به گروهی از هواداران نظام سلطنتی پادشاهی است که مدیریت آن در ابتدا با فرود فولادوند بود، اما با ناپدید شدن نابهنگام وی جمشید شارمهد جای او را گرفت و مدعی شد که دنباله رو سیاست های فرود فولادوند خواهد بود؛ این سازمان در حوادث تروریستی بسیاری در این دست داشته که از نمونه های اخیر آن  می توان به انفجار در "حسینیه شیراز" اشاره کرد.
 
اگر چه منابع مالی انجمن پادشاهی ایران در هاله ای از ابهام می باشد، اما راه اندازی شبکه تلویزیونی که در ابتدای شروع به کار خود خبر از آموزش های نوین در خصوص مواردی چون: «آموزش ساخت بمب»،«آشوب های خیابانی» و ... می دهد گویا پشتوانه مالی قدرتمندی است که انجمن پادشاهی را حمایت می کند.
 
رهبر انجمن پادشاهی ایران فرود فولادوند از تاریخ ۱۷ ژانویه ۲۰۰۷ به صورت مرموزی در ترکیه ناپدید شد و از آن‌ تاریخ به بعد هیچ خبری از او منتشر نشده است.انجمن پادشاهی ایران پس از ناپدید شدن فولادوند با مدیریت جمشید شارمهد به کار خود ادامه داد، شارمهد می گوید دنباله روی سیاست های فولادوند خواهد بود.
 

 
بر اساس اخبار منتشر شده در خبرگزاری ها به نقل از منابع نظامی-امنیتی، دستگیری عوامل تروریست [دخیل در انفجار حسینیه شیراز] بدون کمک اطلاعاتی شهروندان میسر نبود. اگرچه دستگیری عوامل تروریست پس از بروز فاجعه رخ داد اما امید است با آگاهی هموطنان از فعالیت سازمان هایی چون انجمن پادشاهی ایران با مطلع نمودن نیروهای انتظامی، عوامل ضدانقلاب قبل از بروز حادثه دستگیر و به سزای اعمال خود رسند.
 
 گفتنی است عناصر ضدانقلاب از طریق چت روم ها، فیس بوک و ... اقدام به فریب مخاطب می کنند.
منبع: ما هستیم
برچسب ها: پادشاهی ، بمب ، وبگردی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۶ ۰۳ خرداد ۱۴۰۲
حالا شارمهد به لطف خدا و امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف هست و سربازان گمنام امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف بازداشت شده و نزدیک اعدامش هست
دیوان عالی کشور یه ماه پیش حکم اعدامش رو تایید کرد