رييس کلانتري 170 کهريزک:

درگيري خونين پليس با 6 زورگير خشن+ عکس

سروان بايرام گوزل زاده گفت: ماموران انتظامي طي يک درگيري خونين با زورگيران خشن آنان را روانه بيمارستان کردند.

سروان بايرام گوزل زاده در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران با اعلام اين خبر گفت: ماموران تخصصي اين کلانتري در پي ده‌ها فقره شکايت هموطنان مبني بر زورگيري و سرقت اموالشان توسط گروهي از اراذل و اوباش، بلافاصله با چهره نگاري و شناسايي متهمان به رديابي آنان پرداختند.
 رييس کلانتري 170 کهريزک در ادامه اظهار داشت: به دنبال اين موضوع ماموران تخصصي طي چندين روز فعاليت فشرده توانستند متهمان را در خيابان 8 شمالي، که در حال تردد با يک دستگاه نيسان بودند، رديابي کنند.
اين مقام مسئول انتظامي اذعان داشت: ماموران بلافاصله خود را به محل مورد نظر رسانده و راننده به محض رويت واحد گشت بر سرعت خود افزوده و به صوت شاخ به شاخ شدن قصد واژگوني خودروي پليس را داشت.
وي افزود: ماموران بلافاصله از خودرو پياده شده و شليک چند تير هوايي و چند تير به سمت خودرو،مسير نيسان را عوض کردند.
سروان بايرام گوزل زاده ابراز داشت: ماموران بلافاصله به دنبال اين موضوع به تعقيب و گريز متهمان پرداخته و آنان نيز در بين مسير اقدام به پرتاب سنگ و آسيب رساندن به خودرو واحد گشتي را مي‌کردند و به هيچ وجه به هشدار هاي پليس توجهي نمي‌کردند.
رييس کلانتري 170 کهريزک در ادامه گفت: ماموران به دليل حساسيت موضوع مجدد اقدام به شليک چند تير به بدنه خودرو کرده و توانستند نيسان را از مسير منحرف کرده و متوقف سازند.
اين مقام مسئول انتظامي اذعان داشت: پس از توقيف خودرو متهمان با برداشتن قمه از نيسان بيرون آمدند و قصد درگيري با ماموران را داشتند که عوامل واحد انتظامي با شليک چند تير به دست و پاي 2 تن از زورگيران آنان را وادار به تسليم کرده و مجروحان را بيمارستان انتقال دادند.
لازم به ذکر است 4 متهم ديگر به کلانتري انتقال داده شدند و از آنان مقاديري مواد مخدر شيشه، 4 قبضه قمه و 5 قبضه چاقو مخصوص زورگيري کشف و ضبط شد./ف
برچسب ها: درگیری ، خونین ، پلیس ، زورگیر ، خشن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۲ ۲۶ فروردين ۱۳۹۲
با تشکر از نیروی انتظامی ولی بهمت قضات محترم دوباره آزاد میشوند
Iran (Islamic Republic of)
mohsen
۱۵:۳۳ ۲۴ فروردين ۱۳۹۲
سلام
خدا قوت
باید این انگل های اجتماع رو اعدام کرد.
همین
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۷:۲۷ ۲۱ فروردين ۱۳۹۲
دستتون درست.
آخرین اخبار