سنندج/

نیکزاد:طرح مسکن مهر،بهترین هدیه دولت برای رشد اقتصادی خانواده های ایرانی

وزیر راه و شهرسازی ،طرح مسکن مهر را بهترین هدیه دولت خدمتگزاربرای رشد اقتصادی خانواده های ایرانی عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج، نیکزاد با اعلام این مطلب گفت: مسکن به عنوان یکی از نیازهای اصلی خانواده ها همیشه مورد مطرح بوده که طرح مسکن مهر را همه آحاد جامعه موثر ترین اقدام دولت برای تحقق امر می شناسند.
وی با اشاره به مهم ترین مزایای طرح مسکن مهر در دولت  احمدی نژاد افزود: این طرح سبب رشد اقتصادی کشور، کاهش نرخ تورم، تثبیت اشتغال و رشد صدور خدمات فنی مهندسی در این حوزه شده است.
نیکزاد با اشاره به سرشماری مرکز آمار ایران مبنی بر وجود 6/21 میلیون واحد مسکونی در کشور و 2/21 میلیون خانوار در شهر و روستا، گفت: پروژه مسکن مهر در پر متقاضی ترین زمانی که مردم به اشتغال و مسکن نیاز داشتند اجرا شد. 
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به آمار مسکن احداث شده در دولت دکتر احمدی نژاد افزود: در دولت های نهم و دهم برای اولین بار 400 هزار واحد مسکونی بیشتر از تعداد خانوارهای کشور احداث شده است.
نیکزاد با اشاره به سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، گفت: امسال بنا داریم یک میلیون و 50 هزار واحد مسکونی شهری و 200 هزار واحد روستایی غیر از واحدهای مسکونی زلزله بوشهر و آذربایجان شرقی را آماده بهره برداری کنیم./ب
برچسب ها: مسکن ، هدیه ، متقاضی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.