فدایی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

برنامه‌ریزی سراسری رهپويان و ايثارگران برای انتخابات شوراها / احتمال کاندیداتوری زاکانی در انتخابات ریاست‌جمهوری

دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی درباره تشکیل کمیته مشترک انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا میان جمعیت رهپویان و جمعیت ایثارگران گفت: برنامه‌ریزی سراسری را در کل کشور انجام دادیم و در همه مراکز استان‌ها سعی می‌کنیم تا نامزدهای شایسته و مناسب را به مردم معرفی کنیم.

"حسین فدایی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران درباره زمان معرفی کاندیدای نهايي جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی اظهار داشت: ما چندی پیش موضع و برنامه‌هایمان را اعلام کردیم  و گفتیم اولویتمان با "عليرضا زاکانی"، "حداد عادل" و "سعيد جلیلی" است.

دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در پاسخ به اینکه از میان این سه کاندیدا اولویت اصلی با کدام است؟ گفت: برای پاسخ به این سوال باید اندکی صبر کنیم.

وی درباره تشکیل کمیته مشترک انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا میان جمعیت رهپویان و جمعیت ایثارگران تصریح کرد: برنامه‌ریزی سراسری را در کل کشور انجام دادیم و در همه مراکز استان‌ها سعی می‌کنیم تا نامزدهای شایسته و مناسب را به مردم معرفی کنیم.

فدایی با بیان اینکه باید داوطلبان انتخابات شوراها به فکر آبادانی توسعه شهری و حل مسائل جاری کشور از جمله بحث ترافیک، محیط‌زیست، حاشیه نشینی، زلزله و ... باشند، افزود: داوطلبان چهارمین انتخابات شوراها باید ظرفیت حل و فصل مسائل اجتماعی کشور و برنامه‌ریزی‌های لازم را در حوزه شهری و روستایی داشته باشند.

دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با بیان اینکه باید کاندیداهای انتخابات شوراها با تعامل سازنده و استفاده از ظرفیت‌های لازم به مردم خدمت کنند؛ درباره فعال شدن ستادهای انتخاباتی این جمعیت گفت: فعالیت رسمی ستاد‌ها مطابق با ضوابط قانونی آغاز خواهد شد.

این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی درباره احتمال کاندیداتوری علیرضا زاکانی در انتخابات ریاست‌جمهوری آینده اظهار داشت: بسیاری از رزمندگان، متدینین و نیروهای انقلاب اسلامی فکر می‌کنند کسی می‌تواند گفتمان انقلاب اسلامی را به جلو ببرد و اهداف مقام معظم رهبری، مردم و پیشرفت کشور را دنبال کند که ظرفیت‌های لازم برای این کار را داشته باشد و یکی از کسانی که می‌تواند در این مسیر گام بردارد، زاکانی است.

انتهاي پيام/

برچسب ها: فدایی ، انتخابات ، شوراها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار