ماجرای ازدواج شیلا خداداد با جراح بینی اش/ تصویر

بخش اول گفتگوی شيلا خداداد و همسرش دكتر فرزین سركارات بانشریه نسل امروز((ویژه نامه نوروز))

به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران ؛ مصاحبه شيلا خداداد با نشريه نسل امروز به شرح زير است:
*شما چطور باهم آشنا شدید و چه شد به این نتیجه رسیدید كه می توانید زندگی مشترك داشته باشید؟
؛ من رفتم مطب دكتر وگفتم آقای دكتر،بینی من خیلی خوشگل است.لطفا اصرار نكنیدكه عمل كنم!دكترهم اصراركردكه توحتما باید بینی ات را عمل كنی!من هم گفتم حالا چون شما اصرار داری،قبول بینی ام را عمل كن!(می خندد)

*پس شما سراغ ایشان رفتید،نه ایشان سراغ شما؟!
نه!ایشان پیش من آمدند كه بینی شان راعمل كنند!دكترپیش من آمدندوگفتند نظرت درباره بینی من چیه؟!(می خندد)اماخارج ازشوخی من ازچندتا ازهمكاران بازیگرم والبته یكی،دوتا ازدوستانم شنیده بودم كه كار ایشان خیلی خوب است.من خیلی روی جراحی بینی حساسیت داشتم واصلا دلم نمی خواست قیافه ام عوض شود.سال ها بودكه دكتر می رفتم اما دلم راضی نمی شدكه عمل كنم.اما بالاخره با تعاریفی كه از كار دكتر شنیده بودم،پیش ایشان رفتم و قبول كردم كه بینی ام را عمل كنم.گویا قسمت این بودكه فرزین بینی من را عمل كند و ما از طریق این جراحی ، باهم آشنا شویم و ازدواج كنیم.

دكترسركارات:بعداز اینكه بینی اش را عمل كردم ودیدم خیلی خوب شده؛گفتم خودم با ایشان ازدواج كنم!(می خندد)به هرحال ایشان به واسطه همین جراحی به مطب من رفت و آمد داشتند.طی همین رفت و آمدها متوجه شدیم كه اشتراكاتی داریم،به همین دلیل معاشرت هایمان را بیشتر كردیم تا بیشتر آشنا شویم.بعد از مدت كوتاهی هم به دلیل اینكه هیچكدام مان به معاشرت های طولانی و آشنایی های كشدار معتقد نبودیم،تصمیم به ازدواج گرفتیم.از طرف دیگر خانواده هایمان خیلی به لحاظ خاستگاه فرهنگی شبیه هم بودند وهمین مارابه اینكه زندگی مشترك تشكیل بدهیم،تشویق می كرد.بنابراین خیلی زود بانظر موافق مادونفر و خانواده هایمان،ازدواج كردیم.

*هرجفت شما دنبال ازدواج بودید،ولی منتظر فرصت مناسب می گشتید یا به هرحال بخشی به قضا و قدر و قسمت برمی گردد؟
واقعا اصل ازدواج،قسمت است.هیچكدام از ما دونفر،لزوما وحتما دنبال این نبودیم كه صرفا ازدواج كنیم.من هرگز فكر نمی كردم كه با آدمی شوم و چندماه بعد نامش به عنوان همسر در شناسنامه ام باشد.همیشه فكر می كردم كه برای ازدواج باید بیشتر بشناسم،بیشتر رفت و آمد و سبك و سنگین كنم،اما الان نظرم عوض شده،معتقدم ارتباطات طولانی مدت خیلی هم برای ازدواج مناسب نیست. بایدبگذاری كه پیش بیایدو وقتی مورد مناسبی پیدا شد،باتوكل به خدا زندگی ات را شروع كنی.

*هردوی شما زمانی كه باهم آشناشدید،جایگاه اجتماعی شناخته شده ای داشتید،دكترسركارات درزمینه كاری خودش،پزشك حاذق و معروفی بودوشیلا خداداد هم بازیگرشناخته شده،سنخیت وهماهنگی زمینه هایی هم كه درآن معروف بودید،بایكدیگرخیلی سخت به نظر می رسد.چطورباهم در این زمینه به تفاهم رسیدید؟
من از زمانی كه ازدواج كردم،دیگر كار نكردم.كوچك ترین تحمیل نظری از طرف فرزین به من صورت نگرفته است.همین جا هم بگویم كه این به خواست قلبی خودم بوده نه اینكه همسرم من را محدود كرده باشد،اصلا اینطور نیست.اصلا من خودم دلم خواست كه كار نكنم.نه جزوشرط وشروط عقدنامه مان بوده و نه حتی در این زمینه كوچك ترین تحمیل نظری از طرف فرزین به من صورت گرفته.من همیشه می گفتم كه وقتی ازدواج كنم،كار نمی كنم مخصوصا در سال های اول زندگی ام چون معتقدم بهتر است بیشتر به روابط شخصی باهمسرم بپردازم و پایه های زندگی مشتركمان را محكم تر كنم.من هم ترجیحم این بود كه كار نكنم تابتوانم زندگی زناشویی ام را سامان بدهم.از طرف دیگر فرزین هم بامن كنارآمد.به هرحال هنرمندان روحیه های حساس تری به نسبت بقیه آدم ها دارند و اصلا به دكترها شبیه نیستند!تا امروز هم با روحیات و اخلاق من كنار آمده.زندگی ما زندگی یك پزشك و یك هنرپیشه نیست.درخانه،ما دوتا آدمیم كه می خواهیم در كنار هم با خوبی و خوشی زندگی كنیم.

*فضا و زمان كاری دكتر،كمی سخت نیست؟ایشان بایدهمیشه گوش به زنگ بیمارستان باشندواحتمالابارها پیش آمده كه نصف شب مجبورشوندبه بیمارستان بروندوخودشان را به یك عمل جراحی فوری برسانند.
به هرحال نمی توانم بگویم سخت نیست.فرزین،۶،۷ صبح از خانه بیرون می رودچون هم دردانشگاه تدریس می كندوهم در مطب و بیمارستان مشغول است.وقتی به خانه می رسد،ساعت ۱۰ شب است. كمی سخت است كه شوهرت را اینقدر كم ببینی،اما شغل فرزین به گونه ای است كه باید تمام این شرایط را پذیرفت.او پزشك است و باجان آدم ها سروكار دارد.اصلا من دلم نمی آید كه بگویم به خانه بیا و اینقدر كارنكن.در حقیقت دیرآمدن یا نیامدن اصلا محلی از اعراب نداردوقتی پای سلامتی یك آدم در میان است.من از روز اول این شرایط را می دانستم.خانواده ام هم به من در این مورد كامل توضیح داده بودند.من این شرایط را پذیرفتم و وارد زندگی شدم.

فرزین سركارات:درمورد ازدواج باید بدانیم كه هیچ وقت همه شرایط،دقیقا آن چیزهایی نیست كه ما می خواهیم.لزوما همه شرایط ایده آل نیست.ولی مهم این است كه بتوانی خوبی ها و نكات مثبت طرف مقابلت را آنقدر بزرگ و خوب ببینی كه از كنار نكاتی كه مقبولت نیست،رد شوی. به هرحال اشكالاتی به واسطه شرایط و نوع كار و نوع فضا در هررابطه ای وجود دارد،مهم این است كه بتوانی همان اشكالات را با نقاط قوت بسنجی و بدانی كه كفه نقاط قوت همیشه سنگین تر است.

شیلا هم كار خیلی خیلی بزرگی كرد كه برای استحكام در زندگی مان تصمیم گرفت سركارنرود،آن هم درزمانی كه درمسیر پیشرفت روزافزون قرارداشت.به هرحال ترجیح و تصمیم شیلا این بود كه به جای كار،به خانواده اش بپردازد.باید نكات مثبتی وجود داشته باشد كه گرفتن چنین تصمیمی را راحت تر كند.

*مهمترین نقطه مثبتی كه در یكدیگر سراغ دارید،چیست؟
فرزین خیلی ریلكس است(می خندد).طبیعتا اوبه واسطه شغلش با مشكلات خیلی خیلی بزرگی در زندگی ومردم سروكار دارد،به هیمن دلیل مشكلات كوچك تر را خیلی راحت هضم می كند و همیشه خیلی ریلكس است.همین حس،به من آرامش می دهدواین خیلی خوب است. من این آرامش را هیچ وقت نداشتم و ندارم.من نمی گویم زندگی مامشكلی ندارد،هررابطه ای به هرحال در مقاطعی دچار مشكل می شود.دوتاخواهر و برادر هم كه سال ها زیر یك سقف زندگی كرده اند،جایی باهم اختلاف نظر پیدا می كنند؛ماهم ازاین اختلاف نظرها داشته ایم.مخصوصااوایل ازدواجمان به هرحال زود ازدواج كرده بودیم وطبیعتا باروحیات همدیگر به طور كامل آشنا نبودیم.خدا را شكر هرچه جلوترمی رویم اخلاق هایمان بیشتر شبیه هم می شود و راحت تر در كنار هم زندگی می كنیم.

سركارات:ولی از نظرمن ما هیچ مشكلی نداشتیم،چون من خیلی ریلكسم(می خندد).درشیلا مهمترین خصیصه،مهربانی است.مهربانی شیلا نیاز به كشف ندارد،آنقدر كه زیاد و پررنگ است.

*به پدر ومادرشدن فكر می كنید؟
شیلاخداداد:خودم را كه فعلا نمی دانم؛اما فكرمی كنم بچه ها فرزین را خیلی دوست دارند.

*فرزند پسربیشتر دوست داریدیا دختر؟
شیلاخداداد:واقعا هیچ فرقی نمی كند. واقعا از خدا می خواهم كه اگربه ما فرزندی هدیه می كند،سالم باشد.سالم باشد و خوشگل.

فرزین سركارات:ماقرار گذاشته ایم فرزندمان قیافه اش به مادرش برود و اخلاقش به من.(می خندد)

*خانم خداداد،طبق شناختی كه ما شما داریم،می دانیم كه خیلی كارتان را دوست داشتید از طرف دیگر خیلی علاقه داشتید كه وارد زندگی متاهلی شوید. تاهل را بیشتر دوست داشتیدیا بازیگری را؟
من واقعا بازیگری را دوست داشتم كه دنبالش رفتم.ولی زندگی با فرزین را به هرچیزی ترجیح می دهم.من هنوز هم بازیگری را خیلی دوست دارم وگاهی دلم برای بازی كردن تنگ می شود.ولی زندگی زناشویی خیلی بیشتر دوست دارم.ترجیحم زندگی با فرزین است نه به این معنا كه او گفته باید بین او و بازیگری،یكی را انتخاب كنم. نه؛همه بازیگرها می دانند وقتی كه بازیگری با فردی غیربازیگر ازدواج می كند،زندگی خیلی سخت خواهدبود اگر بخواهی كارت راهم ادامه بدهی. بنابراین فرزین و در مرحله بعد،خانواده بزرگترما برای من مهمتراز كارم است.

*رابطه با خانواده همسرتان چطوراست؟
شیلاخداداد:خداراشكر كه رابطه خیلی خوبی داریم.هم من آنهارا خیلی دوست دارم و هم آنها من را. از طرف دیگر هردو خانواده هم رابطه خیلی خوبی باهم دارند.فرزین خانواده خیلی خوبی دارد و من واقعا در كنار آنها احساس راحتی می كنم.

*پس این حرف هایی كه درباره مادرشوهر و مادرزن می گویند،شایعه است؟
شیلا خداداد:درباره ما كه یك افسانه است!اصلا نه خواهرشوهرم و نه مادرشوهرم و نه حرف هایی كه درباره سختگیری شان زده می شود. درباره من صدق نمی كند.فرزین هم كه نه برادرزن دارد و نه خواهر زن.

فرزین سركارات:من و شیلا هردو یكی یكدانه ایم!البته من دوتا خواهر دارم و تك پسرم و شیلا هم كه كلا همین یكی یك دانه است.

*خانم خداداد،شما در اوقات فراغت تان چه كارهایی می كنید؟
من درمیان اطرافیانم به این معروفم كه تندتند كتاب می خوانم.دائم در حال خواندن رمان هستم و خیلی به ادبیات داستانی علاقه دارم. در حوزه های دیگر مطالعه می كنم.البته علاوه بركتاب خواندن،تلویزیون هم زیاد می بینم كه البته كارخیلی خوبی نیست.به هرحال علاقه های شخصی وجود دارد كه من در زمان بازیگری ام وقت نمی كردم به آنها رسیدگی كنم.

*شماالان یك خانم خانه دارهستید،چقدربه خانه داری و مقولات آن علاقه دارید و به این فضاها عادت كرده اید؟
(می خندد)من خیلی خانم خانه داری نیستم.خیلی هم علاقه ای به كارهای خانه ندارم.اماتلاش می كنم كه یكسری كارها را خودم انجام دهم.مثلا سعی می كنم خودم آشپزی كنم تا غذای سالم داشته باشم. اصلا دوست ندارم از بیرون غذا بگیرم. متاسفانه هیچ وقت كار نظافت و…. انجام نداده ام و استعدادی ندارم و انجام نمی دهم.
 

 
 
منبع: نيمروز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۶۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بهار
۰۲:۲۴ ۲۹ بهمن ۱۳۹۹
شیلا جان شما بازیگر مورد علاقه ی من هستید امیدوارم همیشه در پناه خدا در کنار خانواده همواره سلامت و موفق باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۷ ۰۹ آبان ۱۳۹۹
شیلاجون توخیلی خوشکلی بخدا.خوش بحالت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۸ ۱۶ خرداد ۱۳۹۹
شما از همه نظر بهترینی. ولایق بهترینایی مثل آقا دکتر
دوستون دارم خانم شیلا خداداد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۱ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
سلام منم دوست دارم بازیگر شم من ١٠ سالم خیلی دوست دارم بازیگر شم خوش بحالت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۷ ۱۱ شهريور ۱۳۹۷
انشاالله که خوشبخت بشی شیلا جان
Iran (Islamic Republic of)
مارال
۱۸:۴۱ ۰۸ شهريور ۱۳۹۷
ازت بدم میاد چون به آناشید حسینی که خیلی هنرمند زیبا ومحجبه هست حسودی میکنی از اون متنفر نباش عزیزم از خوی حسادت متنفر باش
Iran (Islamic Republic of)
امیر ۸۰
۱۸:۵۲ ۲۸ تير ۱۳۹۷
سلام من بازی های شما را دوست دارم مخصوصا سریال گلشیفته انشالله خوشبخت بشی چه بچه های نازی داری مخصوصا سامیار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۲ ۲۸ تير ۱۳۹۷
فیلم هات چرت هستن
Iran (Islamic Republic of)
امیر ۸۰
۱۸:۵۱ ۲۸ تير ۱۳۹۷
سلام من بازی های شما را دوست دارم مخصوصا سریال گلشیفته انشالله خوشبخت بشی چه بچه های نازی داری مخصوصا سامیار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۲ ۱۳ خرداد ۱۳۹۷
سلام
Spain
ناشناس
۰۲:۱۵ ۱۲ خرداد ۱۳۹۷
افرین. با ارزوی بهترینها برای شما و خانواده محترمتان
Spain
ناشناس
۰۲:۱۵ ۱۲ خرداد ۱۳۹۷
آرزوی خوشبختی دارم
Iran (Islamic Republic of)
کامیار
۲۲:۰۴ ۰۱ خرداد ۱۳۹۷
تو صحبتای خانوم خداداد بی پیرایگی و عشق هست ولی تو صحبتای دکتر غرور خاصی هست انگار همسر محترمشو در شان خودش نمیبینه.
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۰۷:۱۳ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷
فعلا که هنرپیشه ها خوشبخت شدن همه شوهرای پولدار دارن.خداروشکر
Hong Kong
کاملیا
۱۰:۴۹ ۱۸ شهريور ۱۳۹۷
زن با خانواده و اصیل و باحیا بانوامین خدابیامرز بود که خوشبخت واقعی شد
Iran (Islamic Republic of)
محبوبه
۱۴:۰۵ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷
سلام.شما نمونه ای از یک زن کورد با نجابت هستید.خداروشکر که زندگیت خوبه و دعای خیر ما هم همیشه پشت سرته.هر بژی کورد .
Iran (Islamic Republic of)
سمانه خوشدل
۱۱:۵۵ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷
عالی ترینید
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۸:۳۹ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
دکترشماکه تحصیل کرده ای بایدبایه خانم دکتردرشان خودت ازدواج میکردی نه یه بازیگر متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۵ ۱۶ خرداد ۱۳۹۹
آقا لطفا درست صحبت کنید خانم شیلا خداداد ارزش بهترینا رو دارن
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۰۲:۳۰ ۳۱ فروردين ۱۳۹۷
از زمانی که فهمیدم طرفدار استقلال هستی منم خیلی بیشتر هوادارتم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۷ ۰۸ فروردين ۱۳۹۷
چرا زود قضاوت میکنید
Iran (Islamic Republic of)
سونی
۰۰:۵۴ ۰۳ بهمن ۱۳۹۶
عالیییییی
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۲:۲۰ ۰۸ دی ۱۳۹۶
عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۰ ۲۴ آبان ۱۳۹۶
عاشقتتتتم شیلا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۹ ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
دماغش بیچاره خیلی مصنوعی شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۹ ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
دماغش بیچاره خیلی مصنوعی شده
Iran (Islamic Republic of)
رقیه
۱۷:۴۱ ۰۳ شهريور ۱۳۹۶
شما رادوست دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۳ ۲۳ مرداد ۱۳۹۶
خیلی بهم میان خوشبخت بشن.البته شیلا جون خوشگلتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۸ ۲۲ مرداد ۱۳۹۶
سلام خانوم شیلا خداداد ایشالله خوشبخت باشید عزیزم خودت که ناز بودی و هستی احتیاج به عمل بینی هم نبود
Iran (Islamic Republic of)
سعیده
۰۰:۳۷ ۱۰ مرداد ۱۳۹۶
خانم شیلا خداداد خیای دوستون دارم.
Japan
علی از اصفهان
۰۸:۰۰ ۱۵ تير ۱۳۹۶
وقتی خدا برای یکی بخواد . اعضا و جوارح نیز باعث باز شدن بختش میشود . تو همه این بینی ها که این اقای دکتر عمل کرده . بینی ایشان چه کرده ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۰ ۱۹ خرداد ۱۳۹۶
سلام خدمت اقای دکتر سر کارات من خیلی براتون دعا کردم ..خدا انشاالله به.زندگیت برکت بده خدا خونتو اباد کنه .پسرمو راهنمایی کردید ..که عمل فک نکنه خیلی سپاس گذارم .....خیلی براتون دعا میکنم ....چون خدا شناس هستید .ممنون از لطف شما
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۰۲:۳۲ ۲۰ فروردين ۱۳۹۶
دوستتون دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۷ ۲۸ بهمن ۱۳۹۵
خانم شیلا قدر بینیتو بدون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۸ ۱۱ دی ۱۳۹۵
انشالله زندگیت پر نور باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۸ ۱۱ دی ۱۳۹۵
انشالله زندگیت پر نور باشه
Germany
نيلو
۱۱:۰۷ ۲۹ آذر ۱۳۹۵
شيلا جان خوشبحالت بخدا خيلي شانس داري قدر زندگيتو بدون والا از اين زندگي ها نصيب كسي نميشه من هم ارزو داشتم بازيگر بشم اما پدرم پول نداشت قيافمم هم خوبه خدايي اما بينيم احساس ميكردم هميشه بايد عمل شه البته خداروشكر ميكنم همين كه سلامتم خودش كلي هست خوشبخت بشي انشالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۱ ۱۲ آبان ۱۳۹۵
احسنت به شما .زندگیت زیباست.عزیزم انشالله بازیگران دیگه هم ازت یاد بگیرن .زندگیشون خراب نکنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۱ ۱۲ آبان ۱۳۹۵
احسنت به شما .زندگیت زیباست.عزیزم انشالله بازیگران دیگه هم ازت یاد بگیرن .زندگیشون خراب نکنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۶ ۱۴ مهر ۱۳۹۵
خیلی خوب بود بهتون میاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۳ ۱۲ مهر ۱۳۹۵
خوب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۷ ۱۶ شهريور ۱۳۹۵
ارزوی خوشبختی دارم واستون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۷ ۱۶ شهريور ۱۳۹۵
ارزوی خوشبختی دارم واستون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۵ ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
انشالا خوشبخت بشین خیلی به هم میاید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۰ ۰۳ مرداد ۱۳۹۵
سلام ، به امید خدا همیشه خوشبخت باشید و سلامت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۳ ۱۵ خرداد ۱۳۹۵
سلام من چهره ی شما را خیلی دوست دارم وهمچنین اخلاقتان را شما عالی هستید❤❤❤❤❤
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۷ ۱۰ خرداد ۱۳۹۵
بسیار عالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۷ ۰۴ خرداد ۱۳۹۵
سسلام
Pakistan
ناشناس
۱۶:۴۷ ۰۳ خرداد ۱۳۹۵
خوشبخت بشين انشالاه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۹ ۰۲ خرداد ۱۳۹۵
ب نظر من نجيبترين زن معروف سينماي ايران فقط ايشونن و اينكه واقعا از اينكه بخاطر زندگيشون قيد كارشون رو زدن خوشم اومد درستش همينه ان شاء الله اندك مشكلاتشونم حل بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۷ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
خیلی هم عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۹ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
سلام. واقعا آقا فرزین باید به داشتن چنین همسری افتخار کنه و تو این دنیای پر رنگ و ریا کم هستن اینجور خانوما. اینا هم دنیاشونو دارن و هم آخرتوشونو. افرین خانوم شیلا خدادا د احسند بر نجابت و بزرگیت.......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۴ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
شما نمونه یک زوج فهمیده وزیبای ایرانی هستید.پیشاپیش تولد فرزندتان را تبریک میگویم برای منم دعا کنید که سروسامان بگیرم.باتشکر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۹ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
شیلا جان واقعا شانس بهت رو کرده....................
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۶ ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
آرزوی خوشبختی برای شيلا خانم و آقای دکتر دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۶ ۲۲ فروردين ۱۳۹۵
دل تمام مردم برايه شما تنك ميشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۷ ۱۸ فروردين ۱۳۹۵
واقعا آرزویت این هست که دماغت را عمل کنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۷ ۰۵ فروردين ۱۳۹۵
سلام کاش منم از این شانسا داشتم .خوشبخت بشی شیلا جون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۷ ۰۲ فروردين ۱۳۹۵
من آرزوم که دماغم عمل کنم ولی هزینه عمل ندارم البته همه چیم خوشگل کاش یکی بود کمکی کنه... من هميشه عاشقتم شیلا جون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۶ ۲۰ اسفند ۱۳۹۴
باسلام خدمت خانم خداداد و همسر ایشان ،واقعا زندگی شما نمونه یک زندگی هست که تمام خانواده ها باید ازش درس بگیرن ،امیدوارم که موفق و پیروز باشید...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۳ ۱۰ اسفند ۱۳۹۴
من واقعا شیلا جان را دوست دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۹ ۰۷ اسفند ۱۳۹۴
سلام لطفا به اقای دکتر سفارش کنید بینی منم عمل کنه چون برای نفس کشیدنم مشکل ایجاد میکنه هزینش خیلی بالاست منم توان مالیم ضعیف .موفق باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۴ ۰۳ اسفند ۱۳۹۴
از همون اول خوش شانس بودی خداخیلی دوست داشته همه چی بهت داده.خوش بحالت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۳ ۲۵ بهمن ۱۳۹۴
سلام شیلا جون امیدوارم تو زندگیتون خوب وخوش باشین ولی انصاف نبود با این همه مشهور بودن در بازیگری بشه به این راحتی صحنه رو ترک کرد من نمیتونم قبول کن برگرد سره کارت عزیزم فدات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۲ ۱۴ بهمن ۱۳۹۴
خیلیی به هم میایین خوشبخت بشید ان شاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۲ ۱۴ بهمن ۱۳۹۴
خیلیی به هم میایین خوشبخت بشید ان شاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۲ ۱۴ بهمن ۱۳۹۴
خیلیی به هم میایین خوشبخت بشید ان شاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۳ ۱۳ بهمن ۱۳۹۴
سلام خدمت شماخانم شیلا خداداد امیدوارم همیشه شاد باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۹ ۱۵ دی ۱۳۹۴
ا
نشالله خوشبخت باشین ازدواجتون خیلی بامزه بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۱ ۱۴ دی ۱۳۹۴
با سلام ایشالا خوشبخت بشه عاشق شما ممل؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۰ ۱۰ دی ۱۳۹۴
سلام واقعا خوشحالم که به لیاقتت رسیدی عزیزم داشتن یه همسر متخصص زیبایی واقعا نعمت بزرگیه که شما لایقشی امیدوارم هر روز خوشبخت تر از دیروز باشی شیلا جووون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۰ ۰۹ دی ۱۳۹۴
افرین. با ارزوی بهترینها برای شما و خانواده محترمتان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۹ ۰۶ دی ۱۳۹۴
با سلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۹ ۰۶ دی ۱۳۹۴
با سلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۹ ۰۶ دی ۱۳۹۴
با سلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۹ ۰۶ دی ۱۳۹۴
با سلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۲ ۰۵ دی ۱۳۹۴
سلام ازاینکه توزندگیت خوشبخت هستی خوشحالم شمااگه یکی یک دونه هستی مطمئن باش برادرانی همچومن راداری که شماراقلبا دوست دارن موفق باشی درضمن قرمزته یوسف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۲ ۰۵ دی ۱۳۹۴
سلام ازاینکه توزندگیت خوشبخت هستی خوشحالم شمااگه یکی یک دونه هستی مطمئن باش برادرانی همچومن راداری که شماراقلبا دوست دارن موفق باشی درضمن قرمزته یوسف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۴ ۲۲ آذر ۱۳۹۴
خوشبخت شید شیلا جون دوستون دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۱ ۲۰ آذر ۱۳۹۴
سلام خانم خداداد براتون آرزوی موفقيت دارم من23سالمه و سه سال پيش با يه نفر آشنا شدم ولي به هم نرسيديم ولي من نميتونستم اونو از ذهنم خارج کنم از وقتي سريال مسافري از هند رو از شبکه نمايش دنبال کردم از دستش راحت شدم بازي شما فوق العاده بود فقط براي قدرداني ميتونم براتون دعا کنم تا خوشبخت باشيد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۰ ۱۸ آذر ۱۳۹۴
بازیهاتون رو هرگز فراموش نمیکنم امیدوارم خوشبخت باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۰ ۱۱ آذر ۱۳۹۴
خیلی باحال بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۰ ۰۴ آذر ۱۳۹۴
سلام شیلاجون من یکی ازطرفداراتون هستم ایشاا.روزبه روز زندگی مشترکت بهتربشه خیلی دوستت دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۴ ۰۲ آذر ۱۳۹۴
عااااااشقتم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۲ ۲۶ آبان ۱۳۹۴
عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۳ ۲۵ آبان ۱۳۹۴
خوشبخت بشین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۲۵ آبان ۱۳۹۴
مگر از حكمت خدا غافل هستيد كه همه زيباييها مخصوص اوست شك نكنيد كه خداوند همه چيز را زيبا آفريده .انشالله زندگي 120 ساله داشته باشيد وهفت فرزند خودرا به عالي ترين مرتبه برسانيد حتي يكدانه گل خودرا گل گل گل .........................
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۲۴ آبان ۱۳۹۴
شیلا جون خدا پسرتو نگه داره اسم پسر منم سامیار
Saudi Arabia
ناشناس
۰۲:۱۸ ۲۲ آبان ۱۳۹۴
باسلام وادب خدمت خانم شیلا خداداد من عاشق شما هستم امید وارم همیشه درمراحل زندگیت موفق باشی وبهترین هارا برایت ارزو مندم دوستتون دارم بارا نا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۴ ۱۸ آبان ۱۳۹۴
سلام شیلاجون ارادتمندم
Germany
ناشناس
۱۵:۲۰ ۱۲ آبان ۱۳۹۴
یعنی ما. که بینی مون به قول همه عملکرده خدایی هست بختمون باز نشده خخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۵ ۱۲ آبان ۱۳۹۴
باسلام وآرزوی خوشبختی برای شمازوج محترم خانم خداداد شمامحبوب دلهایید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۸ ۱۱ آبان ۱۳۹۴
خوشبخت بشینه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۲ ۰۹ آبان ۱۳۹۴
خانم خداداد هنر پیشه محبوبم تبریک میگم .امیدوارم در همه مراحل زندگی موفق باشی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۵ ۰۶ آبان ۱۳۹۴
خانم خداداد شما هنرپيشه مورد. علاقه من هستيد. ايشاالله در زندگي مشتركتان موفق باشيد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۰ ۱۲ مهر ۱۳۹۴
ماه بودی ماه تر شدی خانم
Iran (Islamic Republic of)
محمد رضا دباغ پور
۰۱:۰۲ ۱۸ شهريور ۱۳۹۴
با سلام و ادب خدمت خواهر بزرگ خانم شیلا ، من بارها به شما در این سایت پیام دادم من همیشه همانطور که گفتم عکس ها و فیلم های شما را دنبال میکنم خیلی خیلی خیلی شما و آقای دکتر و سامیار جون را دوست دارم امیدوارم خوشبخترین دختر دنیا باشی.
Iran (Islamic Republic of)
محمد رضا دباغ پور
۰۱:۰۲ ۱۸ شهريور ۱۳۹۴
با سلام و ادب خدمت خواهر بزرگ خانم شیلا ، من بارها به شما در این سایت پیام دادم من همیشه همانطور که گفتم عکس ها و فیلم های شما را دنبال میکنم خیلی خیلی خیلی شما و آقای دکتر و سامیار جون را دوست دارم امیدوارم خوشبخترین دختر دنیا باشی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۹ ۰۵ شهريور ۱۳۹۴
نظافت کردن عیب نیست که اینجور ادعات میاد.
فقط الناز
Iran (Islamic Republic of)
ساینا سعادتی
۰۰:۱۲ ۰۳ شهريور ۱۳۹۴
عالی بود خوشبخت شین
Iran (Islamic Republic of)
میثم
۱۹:۳۴ ۳۱ مرداد ۱۳۹۴
خوشبخت بشین
Iran (Islamic Republic of)
فاطی
۱۹:۰۱ ۳۰ مرداد ۱۳۹۴
تو این همه بازیگر خداروشکر شیلا جون زندگیش رو دوس داره ودوس نداره طلاق بگیره...
۱۲