تولید‌کنندگان اسباب بازی به آزمايشگاه می‌روند

تولید‌کنندگان و وارد‌کنندگان اسباب‌بازی با معرفی دبیر‌خانه شورای نظارت بر اسباب بازی به آزمایشگاه می روند.

"محمدحسین فرجو‌" دبیر شورای نظارت بر اسباب‌بازی به خبرنگار حوزه میراث فرهنگی باشگاه خبرنگاران گفت: اواخر اسفند ماه سال 91 تفاهم نامه‌ای میان دبیر‌خانه شورای نظارت بر اسباب بازی با یک آزمایشگاهی که زیر‌‍مجموعه سازمان استاندارد ایران است امضاء شد.



وی افزود: یکی از وظایف دبیر‌خانه شورای نظارت بر اسباب‌بازی حمایت و هدایت تولید‌کننده، وارد‌کننده و عرضه کننده اسباب بازی برای گرفتن نشان استاندارد بوده به همین منظور برای ارتقاء کیفی محصولات اسباب‌بازی آن‌ها را به آزمایشگاه معرفی می کنیم.
"فرجو‌" تصریح کرد: این آزمایشگاه به صورت رایگان مشورت‌هایی را برای نحوه گرفتن استاندارد و بالا بردن کیفیت محصولات اسباب‌بازی به تولید کنندگان‌ ارائه و آزمایشات لازم را با تخفیف انجام می‌دهد.
دبیر شورای نظارت بر اسباب‌بازی بیان کرده تمام تولید کنندگان‌ و وارد‌کنندگان اسباب‌بازی باید مجوز استاندارد را از سازمان استاندارد بگیرند با رفتن به این آزمایشگاه مراحل انجام کارکنان تسهیل می شود.
وی اظهار داشت: قرار است سمینار یک روزه‌ای در این آزمایشگاه در نیمه اول سال جاری برای آشنایی تولید‌کنندگان و وارد‌کنندگان اسباب‌بازی با استاندارد‌های روز برگزار شود./ص
برچسب ها: فرجو ، تولید ، اسباب ، بازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار