آیت‌الله مظاهری در ديدار با ولایتی:

برخی با ادعای انجام وظیفه و اعلام کاندیداتوری‌ اختلاف ایجاد می‌کنند

آیت‌الله مظاهری در دار با علی اکبر ولايتی با بيان اینکه من همیشه تأکید کردم که ولایتی نیاز به تبلیغ نداشته و چهره‌ای شناخته شده در کشور است، گفت: برخی برای خواهش‌های نفسانی و برخی با ادعای انجام وظیفه و قربتاًالی‌الله با اعلام کاندیداتوری‌های مختلف، اختلاف ایجاد می‌کنند، اما اگر وحدت ایجاد شود به نتیجه مطلوب رسیده و پیروز خواهیم شد.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، "علی‌اکبر ولایتی" و "آیت‌الله مظاهری" از مراجع عظام اصفهان،  صبح امروز با يکديگر دیدار و گفتگو کردند.

آیت‌الله مظاهری در اين دیدار درباره حضور ولایتی در انتخابات اظهار داشت: من همیشه تأکید کردم که ولایتی نیاز به تبلیغ نداشته و از کسانی که وی را حمایت می‌کنند می‌خواهم که برای او تبلیغ نکرده و دست به تخریب نزنند.

وی با بیان اینکه ولایتی چهره‌ای شناخته شده در کشور است، ادامه داد: تنها کاری که اکنون باید انجام شود وحدت میان اصولگرایان است، چرا که معنای اصولگرایی جدایی نیست، بلکه وحدت است.

آیت‌الله مظاهری تصریح کرد: به جای اینکه در اصولگرایان تعدد کاندیداها وجود داشته باشد بهتر است که کاندیداها یک فرد واحد را معرفی کرده تا هم مردم و هم رهبری خوشنود شوند.

این مرجع عظام اصفهان افزود: برخی برای خواهش‌های نفسانی و برخی با ادعای انجام وظیفه و قربتاًالی‌الله با اعلام کاندیداتوری‌های مختلف، اختلاف ایجاد می‌کنند، اما اگر وحدت ایجاد شود به نتیجه مطلوب رسیده و پیروز خواهیم شد.

وی خاطرنشان کرد: برخی برای تبلیغ و بزرگ کردن خود دست به تخریب به دیگران می‌زنند، در حالی که این کار غلط است و من از آن‌ها می‌خواهم که به جای تخریب دیگران خود را تبلیغ کنند.

آیت‌الله مظاهری با بیان اینکه اگر همه ما با هم متحد شویم دیگر ترسی وجود ندارد و رأی مردم پاسخ کوبنده‌ای به دشمنان نظام خواهد بود، گفت: اگر اصولگرایان می‌خواهند به وحدت برسند باید قبل از ثبت‌نام‌ها این کار را انجام دهند، زیرا پس از ثبت نام، طرفدارهای کاندیداها اجازه این کار را نخواهند داد و رئیس جمهور بعدی تنها با وحدت رویه موفق خواهد بود.

وی تصریح کرد: رئیس جمهور بعدی باید فردی باشد همه مردم به خصوص خواص، حرفش را بشنوند و هم استبداد نداشته باشد تا بتواند کوه مشکلاتی را که در حال حاضر وجود دارد از بین ببرد؛ البته نباید انتظار داشته باشیم که کوه مشکلات در عرض یک شب برداشته شود، چرا که خراب کردن یک ساختمان زياد طول نمی‌کشد، اما ساختن آن زمان زیادی را می‌طلبد.

آیت‌الله مظاهری افزود: ۳۴ سال از انقلاب گذشته و اقدام برای براندازی‌ها و کودتاها زیاد بوده، اما به قول حضرت امام(ره) «آن‌ها هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند».

ولایتی نيز در ادامه این ديدار اظهار داشت: امروز ایران پناهگاه همه مسلمانان و به‌طور خاص شیعیان جهان است؛ مسلمان امیدشان به ایران است، طوری که می‌بینیم حکومت‌های جدیدالتأسیس عراق، لبنان، سوریه و پاکستان، اخبار کشور ما را با علاقه دنبال می‌کنند و بالاترین خدمت به اسلام در ایران صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه امروز شیعه از هر نظر در دنیا تحت فشار است، خاطرنشان کرد: فشار بر روی مسلمانان از سوی کشورهای قدرتمند از سال‌های گذشته بوده و اکنون می‌بینید که فشار بر روی بحرین بی‌اندازه است، اما این سختی‌ها و مشکلات تنها در سایه وحدت و تلاش و به کار گرفتن افراد مجرب و امید به آینده برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار