اصفهان/

وحدت کلمه راه حل مشکلات منطقه است/ ایران نقطه تمرکز شیعیان جهان

مشاور عالی رهبر معظم انقلاب گفت: کشور ایران نقطه تمرکز شیعیان جهان است و تنها راه مشکلات کشورهای منطقه در وحدت کلمه حل می شود.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،علی اکبر ولایتی در دیدار با آیت‌الله مظاهری از مراجع تقلید استان اصفهان با بیان اینکه ما همیشه از فرمایشات شما استفاده کرده‌ایم اظهار داشت: در دنیا هیچ کشوری همانند ایران پناهگاه عالم اسلام و به طور خاص پناهگاه شیعه نبوده است.

وی افزود: مسلمانان امیدشان به ایران است به طوری که وقتی به حکومت‌های تازه تاسیس عراق، لبنان، سوریه و پاکستان می‌رویم اخبار کشور ایران را با علاقه بیشتری از اخبار خودشان دنبال می‌کنند.

مشاور عالی رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: هر کجا شیعه‌ای هست وطن اصلی و اولش ایران است.

وی ادامه داد: کشور ایران در حال حاضر بالاترین  مقام را در کل کشورهای اسلامی دارد و اکنون شیعه در دنیا بیشتر از دوران انقلاب تحت فشار است.

ولایتی افزود: به همین دلیل است که فشار روی شیعیان بحرین و سوریه بی‌سابقه است چرا که حلقه واسطه بین شیعیان هستند و دشمنان می‌خواهند که این اتحاد از بین برود.

ولایتی گفت: وجود همه این موضوعات و مشکلات مسئولیت کشور ما را بیشتر می‌کند و ما باید در سایه وحدت تلاش جدی را به کار گرفته و افراد مجرب و مستعد برای آینده ایران انتخاب کنیم./ک

برچسب ها: کلمه ، راه ، حل ، مشکلات ، منطقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.