دکوراسیون خانه خود را با این نرم افزار تغییر دهید +دانلود

تمام عمليات‌هايي که در اين نرم‌افزار انجام مي‌گيرد در انتها به صورت سه بعدي نتيجه کار را به شما نمايش خواهد داد و همچنين شما قادر خواهيد بود از ويژگي پيشرفته مدل‌سازي ACIS سه‌بعدي 3D Solids، نيز استفاده کنيد.

مجله شبانه باشگاه خبرنگاران:

چند سالي است که شاخه‌اي از دانش جهت انجام طـراحي داخلي ساختمان به وجود آمده است. با کمک ايـن دانش اين امکان براي تمام افراد ممکن مي‌شود کـه با به دست آوردن ميزان کمي از تخصص قادر به طراحي داخل و خارج ساختمان محل سکونت خود شوند.

این بار قصد داريم نرم‌افزاري را به شما معرفي کنيم که به شما در اين زمينه کمک کند و بتوانيد به آساني محيطي دلخواه خود براي زندگي‌تان طراحي کنيد. البته شايد شما علاقه‌اي به بازسازي و مدرن‌سازي فضاها و بافت‌هاي قديمي و فرسوده داشته باشيد که در اين صورت هم نرم‌افزاري که به شما معرفي مي‌کنيم پاسخ‌گوي نياز شما خواهد بود و مي‌توانيد به آساني از آن استفاده کنيد.

اين نرم‌افزار Sweet Home 3D نام دارد که توسط شرکت Ashampoo Software به بازار عرضه شده است. تا سال‌هاي پيش نرم‌افزار بدون رقيب در اين شاخه که يکه‌تاز در ميدان طراحي مورد استفاده کاربران قرار مي‌گرفت، اتوکد بود.

اتوکد ساليـان دراز به عنوان قدرتمندترين نرم‌افزار رسم و طراحـي مهندسان استفاده مي‌شد و کم‌تر کسي حاضر مي‌شـد که از نرم‌افزارهاي ديگر هم استفاده کند اما به تازگـي نرم‌افزارهاي ديگري هم به بازار آمده‌اند که براي اتـوکد تهديـد بزرگي به حساب مي‌آيند. البته اين نرم‌افـزار هم به طور کامل با اتوکد سازگار است.

شايد بيشتر افراد از سرعت پاييني که اين گونه از نرم‌افزارها روي سيستم‌هاي نسبتا فرسوده دارند، شکايت مي‌کنند اما اين نرم‌افزار روي سيستم‌هاي قديمي هم سرعت بسيار خوبي دارد. دليل اين سرعت خوب هم استفاده از زبان ليسپ در کنار زبان C++، براي نوشتن اين نرم‌افزار است.

برخي از توانايي‌هاي مهم و کليدي اين نرم‌افزار عبارتند از داشتن يک ترسيم‌گر بسيار قدرتمند براي انجام طراحي و توانايي پشتيباني از خط‌ فرمان. اين نرم‌افزار از تمامي برنامه‌هايي که به زبان ويژوال بيسيک نوشته شده است، پشتيباني مي‌کند. همچنين در اين نرم‌افزار اين امکان براي کاربر وجود دارد که طراحي را در لايه‌هاي مختلف انجام دهد، علاوه بر اين امکان ويرايش منابع هم جزو ويژگي‌هاي اين نرم‌افزار است. از ديگر امکانات آن مي‌توان به سرعت بسيار بالاي سوئيچ نرم‌افزار بين قسمت‌هاي مختلف اشاره کرد.

تمام عمليات‌هايي که در اين نرم‌افزار انجام مي‌گيرد در انتها به صورت سه بعدي نتيجه کار را به شما نمايش خواهد داد و همچنين شما قادر خواهيد بود از ويژگي پيشرفته مدل‌سازي ACIS سه‌بعدي 3D Solids، نيز استفاده کنيد.

اين نرم‌افزار سازگاري بالايي با فرمت فايل‌هاي DWG 2007، دارد. در نوار ابزار New، اين نرم‌افزار فرمان‌هاي Layuniso ،Layoff ،Layon ،Layiso Laylck ،layulk ،Laythw و Layfrz وجود دارد. اين نرم‌افزار انتخـاب بسيار هوشمندانه‌اي براي تمامي مهنـدسان و طراحـان مي‌باشد و اين افراد مي‌توانند بسياري از خصوصيـات اتوکد را هم در اين نرم‌افزار ببينند.

شما مي‌توانيد اين نرم‌افزار را از اینجا دريافت کرده و از راحتي کار با آن لذت ببريد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار