دستبرد دزدان از مدرسه نمونه‌ تهران+عكس

رييس کلانتري 139 مرزداران گفت: دزداني که با نقشه قبلي به مدرسه نمونه‌اي در تهران دستبرد زده بودند ، توسط پليس فاتب دستگير شدند.

سرگرد محمد فقيه در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، با اعلام اين خبر اظهار داشت: ماموران در پي تماس مدير دبيرستاني در خصوص سرقت از مدرسه بلافاصله به محل  اعزام شدند.


‌ رييس کلانتري 139 مرزداران در ادامه اذعان داشت: ماموران پس از حضور در مدرسه متوجه شدند که درب، شيشه‌ها و ميله‌هاي حفاظ تخريب شده و وسايل داخل اتاق مدير از جمله پرژکتور به سرقت رفته است.
اين مقام مسئول انتظامي در ادامه ابراز داشت: در اين راستا ماموران با رصد دوربين‌هاي امنيتي خارج از مدرسه توانستند دو سارق را به هويت‌هاي اکبر و باقر که سابقه دار نيز بودند، شناسايي کنند.
وي افزود: ماموران با تجسس بيشتر محيط مقداري از وسايل را در ساختمان نيمه کاره در کنار مدرسه يافتند و با علم بر اينکه سارقان براي بردن اموال مسرقه باز خواهند گشت به کمين آنان نشستند.
سرگرد محمد فقيه در پايان خاطر نشان کرد: متهمان در نيمه‌هاي شب به محل مورد نظر آمدند و ماموران آماده فاتب نيز بلافاصله آنان را دستگير و به مقر انتقال دادند./ز
 

برچسب ها: دزدان ، مرزداران ، مدرسه ، فاتب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار