عارف در جمع دانشجويان مشهدي:

وکيل هاشمي و خاتمي نيستم/ اصلا نماينده اصلاحات نيستم

کانديداي احتمالي دور يازدهم رياست جموري در جمع دانشجويان گفت:اگر هاشمي و خاتمي کانديداي انتخابات شوند من کنار خواهم کشيد و ما به دنبال اجماع هستيم چون شرايط کشور ايجاب مي‌کند. من وکيل آقاي هاشمي و خاتمي نيستم و حتي اصلا نماينده اصلاحات نيستم و من محمدرضا عارف هستم لطفا موضع آقايان هاشمي و خاتمي را در قبال من از خودشان بپرسيد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، محمدرضا عارف کانديداي يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري شب گذشته با جمع کثیری از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامي دانشکده حقوق دانشگاه مشهد ديدار کرد و به سوالات دانشجويان پاسخ داد.

عارف در پاسخ به سوال يکي از دانشجويان در ارتباط با زندانيان سياسي و اينکه اگر رئيس جمهور شويد، وضعيت زندانيان سياسي در دولت شما چه مي‌شود؟ گفت: بحث آزادي زندانيان سياسي در حوزه اختيار قوه مجريه نيست که بتوان تعيين تکليف کرد، اما اگر انتخابات پرشور و حداکثري داشته باشيم حل اين مشکل قابل طرح و بحث است.

کاندیدای دور یازدهم ریاست جمهوری در پاسخ به سوالی مبني بر اينکه موضع شما در قبال براندازان چيست، اظهارداشت: لطفا اين سوال را از من نپرسيد چون موضع من روشن و قاطع است و از هنجارشکنان و براندازان تبري جسته‌ام.

عارف در پاسخ به سوال يکي از دانشجويان مبني براينکه برخي افراد در دولت قبلي حضور داشتند و اکنون به صورت فراري در خارج از کشور هستند گفت: اين افراد به هيچ عنوان به اصلاحات ربطي ندارند و معاند نظام هستند و هيچ اصلاح‌طلبي از گروه‌هاي برانداز و سلطنت‌طلب حمايت نمي‌کند.

کانديداي رياست جمهوري در پاسخ به سوال دانشجويي که از وي پرسيد موضع آقاي خاتمي و هاشمي در قبال شما چيست، گفت: من وکيل آقاي هاشمي و خاتمي نيستم و حتي اصلا نماينده اصلاحات نيستم و من محمدرضا عارف هستم لطفا موضع آقايان هاشمي و خاتمي را در قبال من از خودشان بپرسيد.
 
وی در ادامه افزود: به نظر من آقاي هاشمي رفسنجاني از ستون‌های انقلاب و دلسوزان نظام است و من در برخي مقاطع با ايشان مشورت‌هايي را انجام دادم اگر آقاي خاتمي کانديدا شود من به نفع وي کنار خواهم کشيد.

عارف در پاسخ به سوالي درباره کانديداتوري احتمالي آقاي هاشمي رفسنجاني و موضع وی نسبت به این موضوع، بيان کرد: اگر اين دو عزيز کانديدا شوند کنار خواهم کشيد و ما به دنبال اجماع هستيم چون شرايط کشور ايجاب مي‌کند.

همچنین  کاندیدای دور یازدهم ریاست جمهوری در ارتباط با جريان اصولگرایان و اقدامات اين جريان در 8 سال رياست جمهوري احمدي‌نژاد خاطرنشان کرد: تمام جريانهاي اصولگرا پشت دولت هستند  و بايد پاسخگوي  نقاط مثبت و منفي و اشتباهات دولت در اين 8 سال باشند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: دانشگاه ، حراست ، موضع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار