مشهد/ عارف:

پایبندی به ولایت فقیه و ارزش‌ها در رأس اهداف و عملکردهای من قرار دارد

کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست‌ جمهوری ‌‌گفت: پایبندی به ولایت فقیه و ارزش‌ها در رأس اهداف و عملکردهای من قرار دارد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، محمدرضا عارف  در نشست پرسش و پاسخ دانشجویی با موضوع انتخابات در محل دانشکده علوم اداری دانشگاه فردوسی این شهر افزود: رشد و توسعه نوار مرزی و نگاه ویژه به مناطق محروم از اولویت‌های کاری بنده است.

عارف با بیان اینکه باید انتخابات خردادماه 92 زمینه‌ای برای تحقق حماسه سیاسی باشد، خاطرنشان کرد: باید اتفاقات سال 88 شفاف‌سازی و با سازوکاری مناسب حل و فصل شود.

کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم با تأکید بر اینکه در انتخابات 88 تخلف صورت گرفته یادآور شد: من اعتقاد دارم در انتخابات 88 تخلف صورت گرفته نه تقلب.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی خاطرنشان کرد: مسئله مهم این است که در عرصه انتخابات باید پرونده تقلب را برای همیشه بست و مردم باید اعتماد کامل نسبت به مسئولان داشته باشند؛ در حوزه انتخابات باید مسئولان شفاف‌سازی کرده و از پچ‌‌پچ‌های صورت گرفته در این عرصه که سبب ایجاد شبهه می‌شود پرهیز کنند.

وی اظهار کرد: هرگاه زمینه برای تبلیغات اصلاح‌طلبان آزاد شد، برنامه مدون و کاملی را که تدوین کرده‌ام اعلام می‌کنم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از ولایت فقیه با عنوان فصل‌الخطاب یاد کرد و اذعان داشت: موضع بنده درباره ولایت‌فقیه موضع قانون اساسی است.

عارف اذعان داشت: شعار نمی‌دهم اما پایبندی به ولایت فقیه و ارزش‌ها در رأس اهداف و عملکردهای من قرار دارد.

کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم تصریح کرد: معرفی اعضای کابینه را در حال حاضر عملی نمی‌دانم چرا که کابینه معرفی شده باید به تأیید برسد و چه تضمینی وجود دارد کسانی را که معرفی می‌کنم در کابینه من تأیید صلاحیت شوند؛ از این رو معتقد بر آن هستم که معرفی اعضای کابینه در حال حاضر زودرس بوده و عملی نیست.

برچسب ها: عارف ، کاندید ، ریاست ، جمهوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.