به مناسبت سالروز 73 سالگی تولد رادیو؛

عذرا وکیلی: رادیو برکات زیادی را برایم به ارمغان آورد

رادیو در طی 47 سال فعالیتم ، توانست برکت و عشق زیادی را برایم به ارمغان آورد.

عذرا وکیلی گوینده پیشکسوت رادیو ضمن تبریک تولد 73 سالگی رادیو، در گفتگو با حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: من کار خودم را از سال 1345 در رادیو با اجرای برنامه نوجوانان شروع کردم و توانستم در سال 1348 به بزرگسالان در بخشهای نمایشی  " قصه های شب "
بپیوندم.
وی تصریح کرد: به دلیل عشق و علاقه ام به تهیه کنندگی با دیدن دوره ای در سال 1350 به این حرفه روی آوردم و بسیار از برنامه ها را برای شبکه های رادیویی چون فرهنگ ، معارف، قرآن، جوان، ایران، و ورزش تهیه کنندگی کردم.
وکیلی با اشاره به برنامه سرزمین نور تصریح کرد: افتخار می کنم که این سریال را برای رادیو ایران توانستم تهیه کنندگی کنم که موضوع آن به زندگی حضرت محمد(ص) می پرداخت و در طی 5 سالگی که روی آنتن بود بسیار مورد تقدیر و توجه مسئولان دولتی قرار گرفت و از برکت همان کار از طرف برنامه به مکه رفتم.
این تهیه کننده پیشکسوت رادیو با اشاره به مسابقه ای بی تو گفت: من تهیه کننده مسابقه ای بی تو بودم که در پکن توانست مقام اول را کسب کند و این برنامه توانست در همه زمینه های تمام جوایز را از آن خود کند.
وکیلی خاطر نشان کرد: من به رادیو علاقه مندم و بیشتر روزها و لحظه هی خود را برای آن گذاشتم و تولد 73 سالگی اش را به همه مردم و همکارانم تبریک می گویم. /ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.